Tere päevast,
Esimene postitus ja kohe murega. Kuid kui auto jälle liikumas, eks tuleb midagi ka "Auto" alajaotuse alla:)
Teema siis järgmine, et nädalavahetusel lõpetas generaator koostöö ja oli plaanis see Vana-Narva mnt. 7 AVK-sse kontrolli ja remonti viia. Kuid kuna neil endil töökäsi napib, siis ise nad maha võtmisega tegeleda ei soovi ja tahavad ainult genekat. Ideaalis pidavat remondi päevaga tehtud saama.
Olen nüüd mitu päeva püüdnud leida kohta, kus oleks võimalik genekas autolt maha võtta. Kõigis minule teadaolevates USA raua kohtades on mitmenädalased järjekorrad. Teistes tavaremondikohtades aga peljatakse sellisele masinale näppu külge panna, või on põhimõte, et too masin meile ja eks me siis proovime. Loomulikult pole ma kõiki kohti Tallinnas läbi helistanud, kuid ei taha autot ka päris igaühele näpuharjutuseks anda, samuti et genekata autot kusagil lageda taeva all vedeleb kuni genekas remondis.
Seega tundub, et ei jää midagi muud üle kui tuleb ise selili auto alla pugeda ja püüda see genekas oma nõu ja jõuga maha võtta.
Tunnen huvi, kas kellegil juhtub olema täpseid piltidega juhiseid, kuidas antud Caddyl rihm ja genekas maha võtta ja kas selleks tuleb mingeid spetsiaalseid tööriistu kasutada?
Mul on põhjalik service manual tellitud, kuid kes seda teab, millal see Eestisse jõuab. Internetiavarustest olen lühikirjeldused leidnud, kuid oleksin tänulik kui leiaks ka pildilise materjaliga juhendi.
Või kui keegi teab kedagi, kes oskab ja kellel oleks võimalik see generaator maha võtta ning pärast ka tagasi panna, oleksin ka sellise info eest tänulik.
Ette tänades,
Margo
53412298
1997 Cadillac DeVille, rihma ja generaatori eemaldamine
Kapsu, olen sinuga täiesti nõus.
Ei eeldagi seda, et auto sama tõstuki peal seisab, kuni generaator remondis on. Sellist lusksust saaks ainult oma garaazhis lubada
Lõiguga "kusagil lageda taeva all vedeleb" pidasin rohkem silmas, et auto peaks jääma näiteks Lasnamäel, Koplis või tegelikult kus iganes väikese töökoja kõrvale valveta alale.
Kui auto seisab väljas valvatud, või vähemalt kinnisel territooriumil, kuhu igaüks autot "uudistama" ei pääse, siis ma seda "lageda taeva all vedelemise" alla ei kvalifitseeri
Ei eeldagi seda, et auto sama tõstuki peal seisab, kuni generaator remondis on. Sellist lusksust saaks ainult oma garaazhis lubada

Lõiguga "kusagil lageda taeva all vedeleb" pidasin rohkem silmas, et auto peaks jääma näiteks Lasnamäel, Koplis või tegelikult kus iganes väikese töökoja kõrvale valveta alale.
Kui auto seisab väljas valvatud, või vähemalt kinnisel territooriumil, kuhu igaüks autot "uudistama" ei pääse, siis ma seda "lageda taeva all vedelemise" alla ei kvalifitseeri

Tekst generaatori eemaldamise kohta on asjalik ja lühike, selles probleemi ei näe.
Küsimus on pigem rihmas, et mis tööriistaga rihmapingutile tuleb läheneda:) Kas tuleb rihmapinguti lahti keerata, või peab teda ainult järgi andma. Netist olen leidnud mõlemaid soovitusi.
Kui teoreetiline pool selgemaks saab, siis võtan asja uuel nädalal käsile.
Küsimus on pigem rihmas, et mis tööriistaga rihmapingutile tuleb läheneda:) Kas tuleb rihmapinguti lahti keerata, või peab teda ainult järgi andma. Netist olen leidnud mõlemaid soovitusi.
Kui teoreetiline pool selgemaks saab, siis võtan asja uuel nädalal käsile.
Hommikut.
Teoorias on kõik ilus ja lihtne, tegelikus elus aga...
Peale mitut unetut ööd auto seltsis on asjad nii kaugel, et geneka sain maha, remondiski käinud ja auto küljeski tagasi.
Kõik tunduks nagu ilus ja tore, kuid tegelikkuses on jäänud veel üks "pisidetail" tagasi oma kohale panna. Nimelt rihma eemaldamiseks olin ikkagi sunnitud pinguti mootori küljest lahti keerama. Ei tea, kas ei osanud teda õieti liigutada või mis, kuid minul ta küll kuhugi poole järgi ei andnud.
Nüüd ongi jäänud küsimus, et kuidas koduste vahenditega see pinguti tagasi panna, nii et sel ka rihm peal oleks??? Või äkki ei saagi seda tööd üksi teha?
Eile õhtul maadlesin sellega kella 2-ni öösel ja minu mõistus, rääkimata jõust, on otsas.
Edit1: Ise küsin, ise vastan. Cadillacforums-it läbi tuhlates sai nii mõndagi uut teada, mida oleks võinud varem avastada. Igal juhul sain uusi ideid ja inspiratsiooni, et täna õhtul jälle kapoti alla pugeda.
Teoorias on kõik ilus ja lihtne, tegelikus elus aga...
Peale mitut unetut ööd auto seltsis on asjad nii kaugel, et geneka sain maha, remondiski käinud ja auto küljeski tagasi.
Kõik tunduks nagu ilus ja tore, kuid tegelikkuses on jäänud veel üks "pisidetail" tagasi oma kohale panna. Nimelt rihma eemaldamiseks olin ikkagi sunnitud pinguti mootori küljest lahti keerama. Ei tea, kas ei osanud teda õieti liigutada või mis, kuid minul ta küll kuhugi poole järgi ei andnud.
Nüüd ongi jäänud küsimus, et kuidas koduste vahenditega see pinguti tagasi panna, nii et sel ka rihm peal oleks??? Või äkki ei saagi seda tööd üksi teha?
Eile õhtul maadlesin sellega kella 2-ni öösel ja minu mõistus, rääkimata jõust, on otsas.
Edit1: Ise küsin, ise vastan. Cadillacforums-it läbi tuhlates sai nii mõndagi uut teada, mida oleks võinud varem avastada. Igal juhul sain uusi ideid ja inspiratsiooni, et täna õhtul jälle kapoti alla pugeda.
Aega võttis, aga asja sai. Vanasõna üheksa korda mõõtmisest ja üks kord lõikamisest pidas järjekordselt paika:)
Algselt oli plaanis oma tegemistest juhend kokku panna, kuid loobusin sellest mõttest. Selle asemel sain hulga kogemusi, et mida ei peaks generaatori eemaldamisel tegema :D
Generaator ja rihm omal kohal tagasi ja seni läbitud mõnesaja kilomeetri jooksul ka ilusti toiminud.
Tänud kaasamõtlejatele ja kui kellegil peaks Northstarile rihmapingutit vaja minema, siis mul on täiesti tutikas Gates-i oma üle.
Algselt oli plaanis oma tegemistest juhend kokku panna, kuid loobusin sellest mõttest. Selle asemel sain hulga kogemusi, et mida ei peaks generaatori eemaldamisel tegema :D
Generaator ja rihm omal kohal tagasi ja seni läbitud mõnesaja kilomeetri jooksul ka ilusti toiminud.
Tänud kaasamõtlejatele ja kui kellegil peaks Northstarile rihmapingutit vaja minema, siis mul on täiesti tutikas Gates-i oma üle.
-
- vaikne vend
- Posts: 48
- Joined: 12 Aug 2013, 19:31
- Location: Saku
Re: 1997 Cadillac DeVille, rihma ja generaatori eemaldamine
Mul sama mure, mõistus ei võtnud lammutades ei võtnud ja kiskusin kohe pinguti täitsa maha, ehk annad mullegi nõu, kuidas sina selle peale said, sest mul lugu peaaegu sama, poole ööni jauranud sellega.
Ette tänades,
Ats Vainula
Ette tänades,
Ats Vainula
- 90Deville
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1102
- Joined: 11 Sep 2006, 20:00
- Skype Kasutaja: jaan järva
- Location: Haapsalu/Sthlm
Re: 1997 Cadillac DeVille, rihma ja generaatori eemaldamine
Ma ei saa hästi probleemi olemusest aru, kas mure on kuidas pinguti töötab vöi kuidas ta mootori küljes käib?
Aasta alguse poole sai küll n* rihma maha vöetud ja peale pandud a kuna sellest midagi ei mäleta siis järelikult polnud seal miskit mäletamisväärset
Ilmselt tuleks talitada nagu köigil automaatpingutusega mootoritel, elik juhid rihma üle enamuse rullide ja jätad pinguti vöi mingi muu ligipääsetava ülemise rulli viimaseks, siis väänad pinguti lödvasse asendisse ja paigaldad rihma löpuni ning siis päästad pinguti. Käis see vist tavalise 1/2 padrunisabaga, selle jaoks oli auk pingutis.
Ei näe vöimalust seda operatsiooni kauem kui 5 min teha
Aasta alguse poole sai küll n* rihma maha vöetud ja peale pandud a kuna sellest midagi ei mäleta siis järelikult polnud seal miskit mäletamisväärset

Ilmselt tuleks talitada nagu köigil automaatpingutusega mootoritel, elik juhid rihma üle enamuse rullide ja jätad pinguti vöi mingi muu ligipääsetava ülemise rulli viimaseks, siis väänad pinguti lödvasse asendisse ja paigaldad rihma löpuni ning siis päästad pinguti. Käis see vist tavalise 1/2 padrunisabaga, selle jaoks oli auk pingutis.
Ei näe vöimalust seda operatsiooni kauem kui 5 min teha

kkk