1997 Cadillac DeVille, rihma ja generaatori eemaldamine

Remont jms.
Post Reply
MargoC
vaikne vend
Posts: 15
Joined: 05 Mar 2007, 18:49
Location: Tallinn

1997 Cadillac DeVille, rihma ja generaatori eemaldamine

Post by MargoC »

Tere päevast,

Esimene postitus ja kohe murega. Kuid kui auto jälle liikumas, eks tuleb midagi ka "Auto" alajaotuse alla:)
Teema siis järgmine, et nädalavahetusel lõpetas generaator koostöö ja oli plaanis see Vana-Narva mnt. 7 AVK-sse kontrolli ja remonti viia. Kuid kuna neil endil töökäsi napib, siis ise nad maha võtmisega tegeleda ei soovi ja tahavad ainult genekat. Ideaalis pidavat remondi päevaga tehtud saama.

Olen nüüd mitu päeva püüdnud leida kohta, kus oleks võimalik genekas autolt maha võtta. Kõigis minule teadaolevates USA raua kohtades on mitmenädalased järjekorrad. Teistes tavaremondikohtades aga peljatakse sellisele masinale näppu külge panna, või on põhimõte, et too masin meile ja eks me siis proovime. Loomulikult pole ma kõiki kohti Tallinnas läbi helistanud, kuid ei taha autot ka päris igaühele näpuharjutuseks anda, samuti et genekata autot kusagil lageda taeva all vedeleb kuni genekas remondis.

Seega tundub, et ei jää midagi muud üle kui tuleb ise selili auto alla pugeda ja püüda see genekas oma nõu ja jõuga maha võtta.
Tunnen huvi, kas kellegil juhtub olema täpseid piltidega juhiseid, kuidas antud Caddyl rihm ja genekas maha võtta ja kas selleks tuleb mingeid spetsiaalseid tööriistu kasutada?
Mul on põhjalik service manual tellitud, kuid kes seda teab, millal see Eestisse jõuab. Internetiavarustest olen lühikirjeldused leidnud, kuid oleksin tänulik kui leiaks ka pildilise materjaliga juhendi.

Või kui keegi teab kedagi, kes oskab ja kellel oleks võimalik see generaator maha võtta ning pärast ka tagasi panna, oleksin ka sellise info eest tänulik.

Ette tänades,
Margo
53412298
Kapsu
aktivist
Posts: 158
Joined: 07 Nov 2006, 00:39
Location: Tallinn

Post by Kapsu »

Noh sellist kohta Sa vaevalt leiad kus su masinat vahepeal lageda taeva alla ei lükata (kellel ikka sellist ruumi remondikohas on ).
MargoC
vaikne vend
Posts: 15
Joined: 05 Mar 2007, 18:49
Location: Tallinn

Post by MargoC »

Kapsu, olen sinuga täiesti nõus.
Ei eeldagi seda, et auto sama tõstuki peal seisab, kuni generaator remondis on. Sellist lusksust saaks ainult oma garaazhis lubada :)
Lõiguga "kusagil lageda taeva all vedeleb" pidasin rohkem silmas, et auto peaks jääma näiteks Lasnamäel, Koplis või tegelikult kus iganes väikese töökoja kõrvale valveta alale.
Kui auto seisab väljas valvatud, või vähemalt kinnisel territooriumil, kuhu igaüks autot "uudistama" ei pääse, siis ma seda "lageda taeva all vedelemise" alla ei kvalifitseeri :)
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Post by ain »

Aga sul ju see tekstiline selgitus antud töö kohta oli väga hea - võta asi kätte ja tee ära. Praegu ilmad ilusad, kannatab kasvõi väljas ära teha - üle poole tunni ei tohiks sul küll minna.
MargoC
vaikne vend
Posts: 15
Joined: 05 Mar 2007, 18:49
Location: Tallinn

Post by MargoC »

Tekst generaatori eemaldamise kohta on asjalik ja lühike, selles probleemi ei näe.
Küsimus on pigem rihmas, et mis tööriistaga rihmapingutile tuleb läheneda:) Kas tuleb rihmapinguti lahti keerata, või peab teda ainult järgi andma. Netist olen leidnud mõlemaid soovitusi.
Kui teoreetiline pool selgemaks saab, siis võtan asja uuel nädalal käsile.
Kapsu
aktivist
Posts: 158
Joined: 07 Nov 2006, 00:39
Location: Tallinn

Post by Kapsu »

Piisab pinguti järgi andmisest.See annab nii palju liikuda.
MargoC
vaikne vend
Posts: 15
Joined: 05 Mar 2007, 18:49
Location: Tallinn

Post by MargoC »

Hommikut.

Teoorias on kõik ilus ja lihtne, tegelikus elus aga...

Peale mitut unetut ööd auto seltsis on asjad nii kaugel, et geneka sain maha, remondiski käinud ja auto küljeski tagasi.
Kõik tunduks nagu ilus ja tore, kuid tegelikkuses on jäänud veel üks "pisidetail" tagasi oma kohale panna. Nimelt rihma eemaldamiseks olin ikkagi sunnitud pinguti mootori küljest lahti keerama. Ei tea, kas ei osanud teda õieti liigutada või mis, kuid minul ta küll kuhugi poole järgi ei andnud.
Nüüd ongi jäänud küsimus, et kuidas koduste vahenditega see pinguti tagasi panna, nii et sel ka rihm peal oleks??? Või äkki ei saagi seda tööd üksi teha?
Eile õhtul maadlesin sellega kella 2-ni öösel ja minu mõistus, rääkimata jõust, on otsas.

Edit1: Ise küsin, ise vastan. Cadillacforums-it läbi tuhlates sai nii mõndagi uut teada, mida oleks võinud varem avastada. Igal juhul sain uusi ideid ja inspiratsiooni, et täna õhtul jälle kapoti alla pugeda.
MargoC
vaikne vend
Posts: 15
Joined: 05 Mar 2007, 18:49
Location: Tallinn

Post by MargoC »

Aega võttis, aga asja sai. Vanasõna üheksa korda mõõtmisest ja üks kord lõikamisest pidas järjekordselt paika:)
Algselt oli plaanis oma tegemistest juhend kokku panna, kuid loobusin sellest mõttest. Selle asemel sain hulga kogemusi, et mida ei peaks generaatori eemaldamisel tegema :D
Generaator ja rihm omal kohal tagasi ja seni läbitud mõnesaja kilomeetri jooksul ka ilusti toiminud.
Tänud kaasamõtlejatele ja kui kellegil peaks Northstarile rihmapingutit vaja minema, siis mul on täiesti tutikas Gates-i oma üle.
Cadillac27
vaikne vend
Posts: 48
Joined: 12 Aug 2013, 19:31
Location: Saku

Re: 1997 Cadillac DeVille, rihma ja generaatori eemaldamine

Post by Cadillac27 »

Mul sama mure, mõistus ei võtnud lammutades ei võtnud ja kiskusin kohe pinguti täitsa maha, ehk annad mullegi nõu, kuidas sina selle peale said, sest mul lugu peaaegu sama, poole ööni jauranud sellega.

Ette tänades,
Ats Vainula
User avatar
90Deville
krooniline mölapidamatus
Posts: 1102
Joined: 11 Sep 2006, 20:00
Skype Kasutaja: jaan järva
Location: Haapsalu/Sthlm

Re: 1997 Cadillac DeVille, rihma ja generaatori eemaldamine

Post by 90Deville »

Ma ei saa hästi probleemi olemusest aru, kas mure on kuidas pinguti töötab vöi kuidas ta mootori küljes käib?
Aasta alguse poole sai küll n* rihma maha vöetud ja peale pandud a kuna sellest midagi ei mäleta siis järelikult polnud seal miskit mäletamisväärset :)
Ilmselt tuleks talitada nagu köigil automaatpingutusega mootoritel, elik juhid rihma üle enamuse rullide ja jätad pinguti vöi mingi muu ligipääsetava ülemise rulli viimaseks, siis väänad pinguti lödvasse asendisse ja paigaldad rihma löpuni ning siis päästad pinguti. Käis see vist tavalise 1/2 padrunisabaga, selle jaoks oli auk pingutis.
Ei näe vöimalust seda operatsiooni kauem kui 5 min teha :)
kkk
Post Reply