a need kolvi-silindri mõõdud, mis sa siin ülalpool tähendasid - kas need on kõikidest mõõdetuist kolvi puhul väikseim ja silindri puhul suurim? Kas kolvid olid ovaaalsed ka (piki- ja risti sõidusuunda mõõtes)?
Ses mõttes et eks kolvi valiku ja silindri puurimise pead tegema vastavalt kulumisastmele. Ega saa ploki puurimiseta ilmselt ei saa kui ütlesid, et silindri ülemise serva juures on kulumine muu silindriseinaga võrreldes suurem - seda hoonimisega maha ei võta.
Minu motol oli silindri ülemine serv praktiliselt sile - muukvarga sõrmega oli vaevu aimata miskist ranti üleval aga see sai hoonimisega elimneeritud. (ja silindriseintel olid veel tehase hoonimise jäljed ka näha). Et pääsesin vaid värskete rõngastega.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Mõõtsin 2. ja 4. silindri ning kolvi. Samas mul on ka hoonimisjäljed näha. Ellipsis silindrid ei ole. Mõõtmas käisin Janimetis Kirsi Jaani juures. Tema sõnul see randi alt natuke suurem läbimõõt ei ole veel hullu midagi (kui mujalt oli silinder 104,95 siis randi alt oli 105-105,05mm). Tellin omale ebayst selle mikromeetri komplekti ja mõõdan kõik ükshaaval üle
no kurat ma ei tea kas ma olen pime, ploki peal pole midagi. Kraapisin kolbide pealt tahma maha ja sealt alt leidsin küll tähed. Ühe kolvi põlemiskambris C ja teise omas E. Hetkel rohkem kolbe käepärast polnud. Kolvi siseküljel samas varuosa kood sama. Ja kepsudel ka erinevad markeeringud.
otsisin ka oma mootoril neid silindrimõõtude tähti ning lõpuks leidsingi pool juhuslikult - need tähed on toksitud jah mootoriploki tihendipinnale aga tihend kuulub tõukurvarraste kambrile, ühesõnaga see plekkkaas mis sisselaskekollektori all asub, otsi selle servast.
no kurat ma ei tea kas ma olen pime, ploki peal pole midagi. Kraapisin kolbide pealt tahma maha ja sealt alt leidsin küll tähed. Ühe kolvi põlemiskambris C ja teise omas E. Hetkel rohkem kolbe käepärast polnud. Kolvi siseküljel samas varuosa kood sama. Ja kepsudel ka erinevad markeeringud.
otsisin ka oma mootoril neid silindrimõõtude tähti ning lõpuks leidsingi pool juhuslikult - need tähed on toksitud jah mootoriploki tihendipinnale aga tihend kuulub tõukurvarraste kambrile, ühesõnaga see plekkkaas mis sisselaskekollektori all asub, otsi selle servast.
ahh sa silindrinahk, kraapisin ääre puhtamaks ja oligi märgistus olemas (H; D; E; J; J; C; J; J). AITÜMA. Nüüd jääb veel kõik silindrit ülemõõta, siis saab edasi tegutsema hakata