´67 Eldorado - Maur

Siia käivad oma autode pildid ja jutud
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: ´67 Eldorado - Maur

Post by ain »

a need kolvi-silindri mõõdud, mis sa siin ülalpool tähendasid - kas need on kõikidest mõõdetuist kolvi puhul väikseim ja silindri puhul suurim? Kas kolvid olid ovaaalsed ka (piki- ja risti sõidusuunda mõõtes)?
Ses mõttes et eks kolvi valiku ja silindri puurimise pead tegema vastavalt kulumisastmele. Ega saa ploki puurimiseta ilmselt ei saa kui ütlesid, et silindri ülemise serva juures on kulumine muu silindriseinaga võrreldes suurem - seda hoonimisega maha ei võta.

Minu motol oli silindri ülemine serv praktiliselt sile - muukvarga sõrmega oli vaevu aimata miskist ranti üleval aga see sai hoonimisega elimneeritud. (ja silindriseintel olid veel tehase hoonimise jäljed ka näha). Et pääsesin vaid värskete rõngastega. :)
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Maur
aktivist
Posts: 258
Joined: 14 Jul 2008, 11:10
Skype Kasutaja: Mr.Maur
Location: Tallinn, Saku

Re: ´67 Eldorado - Maur

Post by Maur »

Mõõtsin 2. ja 4. silindri ning kolvi. Samas mul on ka hoonimisjäljed näha. Ellipsis silindrid ei ole. Mõõtmas käisin Janimetis Kirsi Jaani juures. Tema sõnul see randi alt natuke suurem läbimõõt ei ole veel hullu midagi (kui mujalt oli silinder 104,95 siis randi alt oli 105-105,05mm). Tellin omale ebayst selle mikromeetri komplekti ja mõõdan kõik ükshaaval üle
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: ´67 Eldorado - Maur

Post by ain »

jah, mõõta tuleb ikka kõik silindrid. Ja remontmõõtu puurimine otsustada kõige kulunuma silindri järgi.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Maur
aktivist
Posts: 258
Joined: 14 Jul 2008, 11:10
Skype Kasutaja: Mr.Maur
Location: Tallinn, Saku

Re: ´67 Eldorado - Maur

Post by Maur »

http://cgi.ebay.co.uk/2-6-Dial-Indicato ... 53e30dec16" onclick="window.open(this.href);return false;

et siis selline asi sai tellitud. Nii et kui kunagi kellegil vaja, siis teab kus kohast küsida.
User avatar
karupuhh
aktivist
Posts: 118
Joined: 03 Oct 2009, 18:55
Location: Tallinn

Re: ´67 Eldorado - Maur

Post by karupuhh »

no kurat ma ei tea kas ma olen pime, ploki peal pole midagi. Kraapisin kolbide pealt tahma maha ja sealt alt leidsin küll tähed. Ühe kolvi põlemiskambris C ja teise omas E. Hetkel rohkem kolbe käepärast polnud. Kolvi siseküljel samas varuosa kood sama. Ja kepsudel ka erinevad markeeringud.
otsisin ka oma mootoril neid silindrimõõtude tähti ning lõpuks leidsingi pool juhuslikult :devil - need tähed on toksitud jah mootoriploki tihendipinnale aga tihend kuulub tõukurvarraste kambrile, ühesõnaga see plekkkaas mis sisselaskekollektori all asub, otsi selle servast.
Maur
aktivist
Posts: 258
Joined: 14 Jul 2008, 11:10
Skype Kasutaja: Mr.Maur
Location: Tallinn, Saku

Re: ´67 Eldorado - Maur

Post by Maur »

karupuhh wrote:
no kurat ma ei tea kas ma olen pime, ploki peal pole midagi. Kraapisin kolbide pealt tahma maha ja sealt alt leidsin küll tähed. Ühe kolvi põlemiskambris C ja teise omas E. Hetkel rohkem kolbe käepärast polnud. Kolvi siseküljel samas varuosa kood sama. Ja kepsudel ka erinevad markeeringud.
otsisin ka oma mootoril neid silindrimõõtude tähti ning lõpuks leidsingi pool juhuslikult :devil - need tähed on toksitud jah mootoriploki tihendipinnale aga tihend kuulub tõukurvarraste kambrile, ühesõnaga see plekkkaas mis sisselaskekollektori all asub, otsi selle servast.

ahh sa silindrinahk, kraapisin ääre puhtamaks ja oligi märgistus olemas (H; D; E; J; J; C; J; J). AITÜMA. Nüüd jääb veel kõik silindrit ülemõõta, siis saab edasi tegutsema hakata
Post Reply