´67 Eldorado - Maur
´67 Eldorado - Maur
Tervitus kõigile,
Paar sõna siis ka selle punase Eldorado kohta. Esialgselt ostis auto minu üks hää sõber Sander mägieestist, kellel nüüdseks juba tõsine kollektsioon vanu autosid. Sealhulgas ka mitu Cadillaci. Aga see selleks. Algselt oli minu oma pruun. Kui esimest korda autot nägin ja sõita proovisin, olin täiesti kindel, et see on just see auto ja pean selle omale saama. Saigi tehtud selline kaup, et kere teeb ta korda, ülejäänuga saan ise hakkama. Punase esimene sõit oligi, isegi ei mäleta kas 2007 või 2008, Otepää avakruiisil. Auto on teeninud ausalt ja jõudumööda ja võimalusel olen ikka proovinud nii paljudest üritustest osa võtta kui võimalik. See aasta sai kaasa tehtud vanatehnika suursõit, kus spidole ühe ürituse raames, tuli ikka hea hulk miile juurde. See oli ka esimene üritus, kus pidin mõneks ajaks teeäärde tõmbama ja käed õliseks tegema, aga peale starteri ja taga õhkvedrustuse streigi lõpetamist võis sõit jätkuda. Punase elduri välihooaeg on selleks aastaks lõppenud, kuna eile otsustasin istmed välja võtta ja uue nahaga katta. Asi lõppes sellega, et sai kogu sisu tühjaks kistud. Ja näe imet, järgmine aasta oleks kõrvalistuja rahulikult jala läbi põhja vajutada. Et siis esiistmete jalgealune tiba ussitama läinud. Nii et kui kellegil on vedelemas põhjaplekk mis võiks minu omale sobida....Igalt poolt mujalt nagu uus. Talve poole veel plaanis ka mootor ja kast maha-laiali võtta, et ka järgmised järgmised hooajad sama muretud oleks.
Paar sõna siis ka selle punase Eldorado kohta. Esialgselt ostis auto minu üks hää sõber Sander mägieestist, kellel nüüdseks juba tõsine kollektsioon vanu autosid. Sealhulgas ka mitu Cadillaci. Aga see selleks. Algselt oli minu oma pruun. Kui esimest korda autot nägin ja sõita proovisin, olin täiesti kindel, et see on just see auto ja pean selle omale saama. Saigi tehtud selline kaup, et kere teeb ta korda, ülejäänuga saan ise hakkama. Punase esimene sõit oligi, isegi ei mäleta kas 2007 või 2008, Otepää avakruiisil. Auto on teeninud ausalt ja jõudumööda ja võimalusel olen ikka proovinud nii paljudest üritustest osa võtta kui võimalik. See aasta sai kaasa tehtud vanatehnika suursõit, kus spidole ühe ürituse raames, tuli ikka hea hulk miile juurde. See oli ka esimene üritus, kus pidin mõneks ajaks teeäärde tõmbama ja käed õliseks tegema, aga peale starteri ja taga õhkvedrustuse streigi lõpetamist võis sõit jätkuda. Punase elduri välihooaeg on selleks aastaks lõppenud, kuna eile otsustasin istmed välja võtta ja uue nahaga katta. Asi lõppes sellega, et sai kogu sisu tühjaks kistud. Ja näe imet, järgmine aasta oleks kõrvalistuja rahulikult jala läbi põhja vajutada. Et siis esiistmete jalgealune tiba ussitama läinud. Nii et kui kellegil on vedelemas põhjaplekk mis võiks minu omale sobida....Igalt poolt mujalt nagu uus. Talve poole veel plaanis ka mootor ja kast maha-laiali võtta, et ka järgmised järgmised hooajad sama muretud oleks.
- Attachments
-
- eldur3.jpg (29.25 KiB) Viewed 38387 times
-
- eldur2.jpg (95.37 KiB) Viewed 38387 times
-
- eldur.jpg (96.84 KiB) Viewed 38390 times
Re: ´67 Eldorado - Maur
Igatahes
ja kes ei tea, siis all on tal suht haruldased tehasevalud, mida sellel ajal just väga palju ei tehtud. Minu oma näiteks seisab plekkide peal.
Üks sinu auto reklaam kah siis südant soojendama:

Üks sinu auto reklaam kah siis südant soojendama:
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: ´67 Eldorado - Maur
Põhjast ka paar klõpsu
Re: ´67 Eldorado - Maur
piltide puhull on viisakas kasutada 800x600 max reso. muutsin nad sul ära.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: ´67 Eldorado - Maur
Said must ette sorry, panin ise ka seda tähele ja hakkasin just muutma.ain wrote:piltide puhull on viisakas kasutada 800x600 max reso. muutsin nad sul ära.
Re: ´67 Eldorado - Maur
edu korrastamisel.. nii tore,et ilmad koledaks lähevad ja vähemalt on mida teha:)
Re: ´67 Eldorado - Maur
Sain vahepeal teiste autode kõrvalt natuke aega, et Eldoradoga tegeleda. Üks huvitav asi tuli välja, väntvõlli otsarattal polti polnudki sees vaid oli mingi kork lihtsalt ette löödud. Et siis ratas üsna kindlalt kinni. Kellegi auto kohta lugedes jäi silma, et sama asjaga keegi juba rinda pistnud, ei mäleta enam kelle auto kohta seda lugesin. Aga tõenäoliselt vaja sama tehnoloogiat kasutada, sest esmasel üritamisel ei liikunud küll mitte grammigi.
- Attachments
-
- eldo nina.jpg (108.53 KiB) Viewed 38057 times
-
- eldo mootor.jpg (125.59 KiB) Viewed 38300 times
Re: ´67 Eldorado - Maur
vahepeal likvideerisin ka pikendusjuhtme ja tuule vandenõust tekkinud kahjustused eldo kapotil.
- Attachments
-
- kapott.jpg (58.51 KiB) Viewed 37969 times
Re: ´67 Eldorado - Maur
Vahepeal sai siis mootor täiesti tükkideks kistud. Ja et mootorisse uusi asju saaks tellida Härra Martin otsis manualist ühe tabeli
täht silinder kolb
H 4.1300 - 4.1302 4.1292 - 4.1294
J 4.1302 - 4.1304 4.1294 - 4.1296
K 4.1204 - 4.1306 4.1296 - 4.1298
silindri ja kolvi vahe tolerants .008 kuni .0012 tolli
Minu mõõdistamised andsid sellise tulemuse: kolb 4,128 tolli (104,85mm)
silinder 4,132 tolli, (104,95mm) silindri ülevalt randi alt isegi nats veel rohkem
Kas keegi oskab anda nõu? Tundub, et pean remontmõõtu hakkama asju tegema, või mis
täht silinder kolb
H 4.1300 - 4.1302 4.1292 - 4.1294
J 4.1302 - 4.1304 4.1294 - 4.1296
K 4.1204 - 4.1306 4.1296 - 4.1298
silindri ja kolvi vahe tolerants .008 kuni .0012 tolli
Minu mõõdistamised andsid sellise tulemuse: kolb 4,128 tolli (104,85mm)
silinder 4,132 tolli, (104,95mm) silindri ülevalt randi alt isegi nats veel rohkem
Kas keegi oskab anda nõu? Tundub, et pean remontmõõtu hakkama asju tegema, või mis
Re: ´67 Eldorado - Maur
on sul mõõdud ikka õiged? Mõõtsid piki- ja risti mootorit, ülevalt ja alt?Loe attachis olev jutt läbi - mis tähega kolvid sul seal praegu on - ja NB - on ikka ka suuremaid mõõte kui K.
- Attachments
-
- CAD67G6P94_145.pdf
- (381.9 KiB) Downloaded 1114 times
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
- DevilDeville
- ravi puudub
- Posts: 1992
- Joined: 06 Dec 2006, 19:54
- Skype Kasutaja: devildeville
- Location: Tallinn
Re: ´67 Eldorado - Maur
tabelis on küll suuremaid a tehasemanuaalijutt räägib, et 67 aastal tehasest just need mõõdud/tähedain wrote:NB - on ikka ka suuremaid mõõte kui K.
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
Re: ´67 Eldorado - Maur
tehasemuinasjutt ei huvita praegu kedagi - põhimõtteliselt on A standard null ja K siis ca. 0.010 ehk esimene remont.
Praegu aga antakse uusi kolbe ikka tänapäevase arvestuse järgi - standard + .010, .020, .030
Praegu aga antakse uusi kolbe ikka tänapäevase arvestuse järgi - standard + .010, .020, .030
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
- DevilDeville
- ravi puudub
- Posts: 1992
- Joined: 06 Dec 2006, 19:54
- Skype Kasutaja: devildeville
- Location: Tallinn
Re: ´67 Eldorado - Maur
njah, mikimaa taadid pajatasid, et need tähed peavad olema ikkagi toksitud mootoriploki tihendipinnale silindrite vahele ja et 429-tel sobitati iga silinder ja kolb eraldi. sestap tundub olema loogiline lahendus remontmõõdus kolvid ja ploki ülepuurimine.
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
Re: ´67 Eldorado - Maur
sorry, silindrist jah jutt. aga mis siin netis heietada - vaatab tähed järgi ja asi selge.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: ´67 Eldorado - Maur
no kurat ma ei tea kas ma olen pime, ploki peal pole midagi. Kraapisin kolbide pealt tahma maha ja sealt alt leidsin küll tähed. Ühe kolvi põlemiskambris C ja teise omas E. Hetkel rohkem kolbe käepärast polnud. Kolvi siseküljel samas varuosa kood sama. Ja kepsudel ka erinevad markeeringud.
- Attachments
-
- kolb 003.jpg (112.24 KiB) Viewed 37749 times
-
- kolb 001.jpg (107.86 KiB) Viewed 37750 times
-
- kolb 002.jpg (111.95 KiB) Viewed 37745 times