
Tegemist siis foorumikasutaja tanel endise autoga mis on nüüdseks minu valduses olnud poolteist kuud ja selle ajaga läbi veerenud u 1600km.
Km võiks olla tunduvalt rohkem aga kuidagi ei saa ilma probleemideta.
Nimelt hakkas 'värskelt peale istutatud ja 110% korras mootor' mingi hetk õli tilkuma. Egas midagi, tilkuva mootoriga ei ole soliidne ringi kulgeda ja nii saigi sammud töökotta seatud. Simmer ise maksis tühised 350 eeku, küll aga läks vähe kulukamaks mootori ja käigukasti mahavõtt ja pealepanek. Ei hullu, jaksad autot osta, küllap jaksad ka remondi eest maksta..
Ehk siis mootor ja käigukast maha, uus tihend, käigukast ja mootor peale. Mis saakski valesti minna?
Nüüd siis poindi juurde. Kui enne auto töökotta viimist andis diagnostika ühe veakoodi siis nüüd on neid 4 (märkega history on koode rohkem aga ma ikka loen neid current koode)
P0135 - see oli enne ka, kuskil mingi anduri kala
P1602 - ??
U1255 - ??
B2470 - see käib päevatulede kohta, peab konsoolist näppima ja siis peaks sellest koodist jagu saama.
Lisaks koodidele põleb autol Traction Control tuli ja ABS tuli (ABS ei toimi), samuti teatab kompuuter et ma peaksin jahutusvedeliku taset kontrollima (tase normis). Kõige muret-tekitavam on aga see et mootori häälele lisandub gaasi vajutades (ainult sõites mitte aga kohapeal) tugev lõrin. See viimane asi häirib kõige rohkem - tahaks nagu sõita aga ei tea kas maksab ikka.. töökoda ka enne esmaspäeva lahti ei tehta et saaks aru pärida.
niiet kui kellelgi on mingeid tarkuseteri jagada siis oleks teretulnud küll