Seville 97 (98a mootoriga)

Remont jms.
User avatar
walar
vaikne vend
Posts: 12
Joined: 22 Oct 2007, 21:35
Location: Tallinn

Seville 97 (98a mootoriga)

Post by walar »

Teeks siis omale kohe päris oma teema kus muresid kurta. Räägitakse ikka et jagatud mure on mitu mure :)

Tegemist siis foorumikasutaja tanel endise autoga mis on nüüdseks minu valduses olnud poolteist kuud ja selle ajaga läbi veerenud u 1600km.

Km võiks olla tunduvalt rohkem aga kuidagi ei saa ilma probleemideta.

Nimelt hakkas 'värskelt peale istutatud ja 110% korras mootor' mingi hetk õli tilkuma. Egas midagi, tilkuva mootoriga ei ole soliidne ringi kulgeda ja nii saigi sammud töökotta seatud. Simmer ise maksis tühised 350 eeku, küll aga läks vähe kulukamaks mootori ja käigukasti mahavõtt ja pealepanek. Ei hullu, jaksad autot osta, küllap jaksad ka remondi eest maksta..

Ehk siis mootor ja käigukast maha, uus tihend, käigukast ja mootor peale. Mis saakski valesti minna?

Nüüd siis poindi juurde. Kui enne auto töökotta viimist andis diagnostika ühe veakoodi siis nüüd on neid 4 (märkega history on koode rohkem aga ma ikka loen neid current koode)

P0135 - see oli enne ka, kuskil mingi anduri kala
P1602 - ??
U1255 - ??
B2470 - see käib päevatulede kohta, peab konsoolist näppima ja siis peaks sellest koodist jagu saama.

Lisaks koodidele põleb autol Traction Control tuli ja ABS tuli (ABS ei toimi), samuti teatab kompuuter et ma peaksin jahutusvedeliku taset kontrollima (tase normis). Kõige muret-tekitavam on aga see et mootori häälele lisandub gaasi vajutades (ainult sõites mitte aga kohapeal) tugev lõrin. See viimane asi häirib kõige rohkem - tahaks nagu sõita aga ei tea kas maksab ikka.. töökoda ka enne esmaspäeva lahti ei tehta et saaks aru pärida.

niiet kui kellelgi on mingeid tarkuseteri jagada siis oleks teretulnud küll
SLS ´97
Kapsu
aktivist
Posts: 158
Joined: 07 Nov 2006, 00:39
Location: Tallinn

Post by Kapsu »

Hmm kus sa remondis käisid ?
Niimodi öelda ikka väga raske,aga mina viiks kohe tagasi sina kus remont tehti.


PS:Northstari õlileke see peabki olema ilma selleta ei ole northstari :P
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Post by ain »

Nii, koodidest:
P0135 - Heated Oxygen Sensor (HO2S) Heater Performance Bank 1 Sensor 1 - see sul siis lambda anduri soojendus, mis hakkabnõrgaks jääma - ei midagi koledat
P1602 - Knock Sensor (KS) Module Performance -see räägib, et detonatsiooniandur ei taha korralikult tööd teha - kas ehk AB (käisid seal, ma eeldan) jättis sul pistiku lahti? Proovi pistikut korralikult puhastada ja uuesti ühendada
U1255 - Class 2 Communication Malfunction (Serial Data Line Malfunction) - räägib, et mingi blokk/moodul autos ei saa teise (mingisugusega) ühendust - tegu siis aju ja moodulite vahelise infoühendusega - taas viitab mingile kehvale ühendusele/pistikule...
B2470 - Daytime Running Lamps Fault - see siis jah, nagu sa ütlesid, päevatulede error - ilmselt on keegi nad lihtsalt ära nullinud. Kas esituled lähevad põlema käiku sisse pannes, kui tulede nupp on kinni ja ka twilight sentinel nullis?

Muust - Traction ja ABS kindlasti peaks koodi andma - kui sul on nad historys, siis kustuta kõik koodid ära ja asi peaks korda minema - tractioni ja ABS vea puhul lülitab aju nad välja, samuti nullib ta ära esimese käigu (mürin kiirendamisel???) ja piirab lõppkiiruse 90 mph peale.
Mina sinu asemel teeks nii - nulliks kõik koodid ära - http://forum.cadillacclub.ee/viewtopic. ... 9&start=45 - ja siis sõidaks tsiba ja vaataks, mis koodid uuesti välja ilmuvad ja mis nägu ABS ja traction teevad.

Lõrin? nagu eelnevalt pakkusin, kui stardid teise käigu pealt, siis teebki veidi tõsisemat häält... Muud ei oska pakkuda - ei tea, mis lõrin see selline on. Mul ka tõsiselt gaasi andes teeb suht kurja häält - aga kui mõtled, et sel mootoril on hunnik klappe, 4 nukka ja hiiglama pikad ketid ja palju hambaid, siis N* teebki suht toredat häält...
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Post by ain »

Veel - ma ikkagi kahtlustan, et remondimehed ühendasid mingid pistikud kehvalt.
Kui sul mootor maas käis, siis kindlasti võeti lahti mootori ja kere vahelised suured pistikud - ehk neis kamm?
Anyway, mine tagasi ja lase praak ümber teha.
IMO võiks olla Caddy puhul rutiin, et enne töösse võtmist käiakse koos veakoodid üle (või teed seda ise) ja pannakse kirja mis olid enne ja mis pärast - et siis saavad remondimehed ka apsakatele jaole...ikka juhtub - kiirus taga, palju tööd jne.
Muude autode puhul pole see vast nii ligtne aga Caddyd oma diagnostikasüsteemiga teevad asja lihtsaks... Nõudke seda.
User avatar
walar
vaikne vend
Posts: 12
Joined: 22 Oct 2007, 21:35
Location: Tallinn

Post by walar »

niisiis.. nullisin kõik koodid ära ja sõitsin natuke ringi. Tõesti mingiks ajaks hakkas traction control ja ABS tööle. Natukese aja pärast lõi jälle traction control tuli põlema. ABS seni veel põlema ei löönud (elame-näeme).

Lisaks eelnevatele koodidele, mis kõik ühel või teisel hetkel tagasi tulid, oli veel lisandunud U1040. Tundub et kõik vead on tõesti seotud halbade ühendustega pistikutes.

Kuigi jah.. see lõrin. Varbaga gaasi vajutades saab ilusti kohapealt ära aga nii kui üle veerand gaasi vajutada tuleb mürin sisse ja tundub et ka võimu jääb vähemaks. Sama lugu ka suurematel kiirustel ja siis kui traction ja abs toimisid (kui tractioni tuli kustus oli siis oli rool ka kergem), niiet ei tahaks seda 2. käigu asja uskuda. Lõrinaga kaasneb ka natuke suurem vibratsioon niiet ikka tunda on. (kuigi jällegi mitte väga üle mõistuse, muidu ei sõidaks ju) Käigukast? või ikkagi asi ainult pistikutes?

eks ma katsun täna AB-sse löögile saada, ehk vaatavad üle..
SLS ´97
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Post by ain »

ma usun, et ehk on tegu mingi süütejamaga kui sa just pole mingit halba bensiini sisse võtnud. Las vaatavad küünlad ja juhtmed üle - jõu kadu viitaks nagu sellele, et mõned pütid ei tööta korralikult...
User avatar
walar
vaikne vend
Posts: 12
Joined: 22 Oct 2007, 21:35
Location: Tallinn

Post by walar »

niisiis..

Ei tahaks küll ära sõnuda aga tundub et on korras. Vähemalt kõik kellad ja viled on maha rahunenud.

Teisipäeval käis auto AB-s ära jälle ja midagi nad seal nokitsesid nii et ABS ja Traction control toimivad nii nagu vaja nüüd (viimane sai isegi parem kui enne)

Veel eile oli 'check coolant level' alarm ka aktiivne aga täna oli kadunud. Ei tea, võibolla tuleb tagasi.. ehk ei tule :)

Lõrin leidis ka oma lõpu peale tankimist. Seekord sai tangitud vähe soliidsemast tanklast kui muidu kombeks. Samuti sai lisatud pihustitele mõeldud puhastusvahendit kütuse hulka.

Teinekord jälle targem :)
SLS ´97
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Post by ain »

rõõm. igatahes.
minu praegune auto näitab ka nii korra nädalas check coolant tuld - ja seda sellepärast, et pistik on saastane....
LaSa
sõnatu
Posts: 2
Joined: 28 Oct 2007, 16:39
Location: Tln
Contact:

Post by LaSa »

Ehhhh, ja täna jälle jebib see abs-i ja tractioni vidin - tekitas seekord ka veakoodi U1040 :( Kas see juhtplokk peaks asuma otse õhufiltri all?

No äkki on asi niiskuses või kurat teab milles. Pigem pakun, et viimases :devil

Knock pillub kah veateadet (P1602) ja see tekib kohe peale käivitamist tagasi. Kas KS peaks asuma selle keskmise suure kaane all mootori peal, mis käib nelja mutriga (poldiga?) kinni või peab selleni jõudmiseks rohkem lammutama hakkama? Netis olevad juhendid sensori leidmiseks olid suht-koht pealiskaudset ja ilma pildimaterjalita. Et meelerahu huvides kiikaks korra sealse ühenduse üle...
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Post by ain »

Knock Sensor gose to the lower back side of the engine block (Engine block to firewall)
aju jah õhufiltri all - sinna jookseb muidugi ka knock sensori juhtmestik sisse.
U1040 - Loss of Class 2 Communications with ABS - viia ABsse tagasi, las teevad enda tööd korralikult. Raudselt mingi pistiku jama aBS ja aju vahel
LaSa
sõnatu
Posts: 2
Joined: 28 Oct 2007, 16:39
Location: Tln
Contact:

Post by LaSa »

ain wrote:Knock Sensor gose to the lower back side of the engine block (Engine block to firewall)
Et siis kuskil ploki küljes tulemüüri pool.. nojah, seal pole eriti palju ruumi :roll: Peab minema medikasse günekoloogiks õppima vist.

Igatahes täitsa bella värk ikka, näiteks täna kustusid ABS-TCS tuled iseenesest, ja järgmisel hetkel süttis CHECK ENGINE. Ja mitte ühtegi uut ja ennenägematut veakoodi seoses sellega ei tekkinud :?:
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Post by ain »

sa ikka ei taha AB-l lasta oma tööd üle teha???
Või on siin veel migid aspektid, mida ma ei tea?
Sa võid nii jäädagi siin kirjutama, kuidas jälle midagi jamab, samas viitavad kõik vead mingile kehvale ühendusele...
User avatar
walar
vaikne vend
Posts: 12
Joined: 22 Oct 2007, 21:35
Location: Tallinn

Post by walar »

No eks see põhiline aspekt ongi see et nädalavahetusel siis kui mul on aega autoga tegeleda ja sõita on AB kinni ja nädala sees ma teen tööd
ja tööpäevad on pikad ja töökoht väljaspool Tallinnat.

Nii me siis üritame siin ise nuputada ja leiutada et kus mis on ja kuidas korda teha :)
SLS ´97
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Post by ain »

arusaadav. aga mina ei oska siin kuidagi aidata. pagan teab, mis pistik see olla võib.
User avatar
walar
vaikne vend
Posts: 12
Joined: 22 Oct 2007, 21:35
Location: Tallinn

Re: Seville 97 (98a mootoriga)

Post by walar »

Niisiis tegin rutiinse veakoodide kontrolli ja avastasin ühe tundmatut päritolu koodi historyst:

* B1971 - Inadvertent Power

mitte ei saa aru mida see tähendab..
SLS ´97
Post Reply