Küsimusi seville kohta?

Remont jms.
Sillakas
huviline
Posts: 65
Joined: 30 Nov 2009, 12:57

Re: Küsimusi seville kohta?

Post by Sillakas »

Mõtlesin uue aku osta, kui võimast ma northstarile vaatama peaksin?

Terv, Rauno
User avatar
Koit
lobamokk
Posts: 781
Joined: 04 Oct 2007, 21:05
Skype Kasutaja: koit aro
Location: Tallinn/Stavanger
Contact:

Re: Küsimusi seville kohta?

Post by Koit »

Küsi AB´st. Küljepealsete klemmidega asi peaks jääma 1,5k eeki juurde seal. Endale panin ja väga hea asi tundub olema.
Vana number kasutusel jälle. 556 991 51
User avatar
Janek
aktivist
Posts: 105
Joined: 27 Sep 2007, 06:42
Location: Põltsamaa

Re: Küsimusi seville kohta?

Post by Janek »

Täna hommikul vaatasin siis huvi pärast kas mõni veakood ka on (naine sõidab praegu enamasti, pole ise saanud masina ligi) ja oli selline kood P020 (E020) ................................................. Open Fuel Pump Circuit (küll history) aga mida see kood siis lolli jaoks peaks üldjoontes tähendama
`93 Seville STS
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Küsimusi seville kohta?

Post by ain »

bensupumba juhtmestiku katkestus.
Kuna ta sul history kood on, siis kas oled ehk kuskil hoolduses käinud, kus on juhtmeid näpitud? Kui see on välistatud, siis on asi veits kurvem - siis ilmselt on kuskil mõni juhtmeke viga saanud või pistik ei anna korralikult ühendust?
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
Janek
aktivist
Posts: 105
Joined: 27 Sep 2007, 06:42
Location: Põltsamaa

Re: Küsimusi seville kohta?

Post by Janek »

Pole teeninduses küll praegu käinud. Siis peaks hakkama mingeid pistikuid üle käima?
`93 Seville STS
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Küsimusi seville kohta?

Post by ain »

paagi juurest hakkad mööda pumba kimpu ettepoole tulema, ju seal kuskil miskine kehv ühendus või poolhõõrdunud juhe olema peab.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
Janek
aktivist
Posts: 105
Joined: 27 Sep 2007, 06:42
Location: Põltsamaa

Re: Küsimusi seville kohta?

Post by Janek »

Selge siis, eks peab hakkama neid seal läbi vaatama/katsuma

Tänud
`93 Seville STS
TaaviT
vaikne vend
Posts: 14
Joined: 10 Nov 2010, 10:42

Re: Küsimusi seville kohta?

Post by TaaviT »

Tere,kas keegi on puutunud lähemalt kokku seville 93 4,9 jahutussüsteemi
õhutamisega?
Sillakas
huviline
Posts: 65
Joined: 30 Nov 2009, 12:57

Re: Küsimusi seville kohta?

Post by Sillakas »

Kuidas nimetatakse Northstari otsas oleva (4t80e vist) käigukasti aju? ECM? ECU? Äkki silma hakanud ka kellelgi, et kuskil mõni pakkuda oleks?
User avatar
Janek
aktivist
Posts: 105
Joined: 27 Sep 2007, 06:42
Location: Põltsamaa

Re: Küsimusi seville kohta?

Post by Janek »

Autol hakkab vist meie kliimas juba küllalt saama , tekib üha uusi koode :)
P023 (E023) ..................... Electronic Spark Timing (EST) Signal problem [EGR] oli siis täna hommikul history (eile olevat naisel auto enne risti kuskil välja ka surnud)
`93 Seville STS
saabotska
aktivist
Posts: 217
Joined: 26 Sep 2007, 15:58
Location: Rakvere

Re: Küsimusi seville kohta?

Post by saabotska »

No nii. Maanteel ühtlase kiirusega ei juhtu midagi aga kui näiteks möödasõitu tehes gaasipedaal põrandasse vajutada ja kiirusi arendades, hakkab temperatuuri seier langema. Möödasõidu lõppedes liigub seier umbes poole minuti jooksul oma õigele asendile tagasi. Minu enda esimene mõte on, et termostaat on ära väsinud ( kõrgemad pöörded, jahutusvedeliku kiirem ringlus, kiirem õhuvool radikale = parem jahutus :? ). Veel ideid kellelgi?
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Küsimusi seville kohta?

Post by ain »

oled õigel teel :)
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Sillakas
huviline
Posts: 65
Joined: 30 Nov 2009, 12:57

Re: Küsimusi seville kohta?

Post by Sillakas »

Sain siis sellise koodi:

S016...Right Front Damper Solenoid Valve Short to Ground/Open

Mis see siis tähendab? Kuidas lahti saab? Niisama ära minna ei taha, tuleb tagasi peale koodide kustutamist.

Tänud!
saabotska
aktivist
Posts: 217
Joined: 26 Sep 2007, 15:58
Location: Rakvere

Re: Küsimusi seville kohta?

Post by saabotska »

saabotska wrote:No nii. Maanteel ühtlase kiirusega ei juhtu midagi aga kui näiteks möödasõitu tehes gaasipedaal põrandasse vajutada ja kiirusi arendades, hakkab temperatuuri seier langema. Möödasõidu lõppedes liigub seier umbes poole minuti jooksul oma õigele asendile tagasi. Minu enda esimene mõte on, et termostaat on ära väsinud ( kõrgemad pöörded, jahutusvedeliku kiirem ringlus, kiirem õhuvool radikale = parem jahutus :? ). Veel ideid kellelgi?
Termostaat vahetatud. Probleem säilis, täna WOTi tehes avastasin et temp seier ikka langeb :?: . Veel ideid??
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Küsimusi seville kohta?

Post by ain »

no külma ilmaga peabki langema - suurem õhuvool radikasse ja temp langebki. Enda omaga tõdesin just WOT juures sama. Tavalised möödasõidud ja kiirendused ei tekitanud sellist olukorda.
Seda ma mõtlesingi selle "oled õigel teel" all enne.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Post Reply