Küsimusi seville kohta?
Re: Küsimusi seville kohta?
Mõtlesin uue aku osta, kui võimast ma northstarile vaatama peaksin?
Terv, Rauno
Terv, Rauno
- Koit
- lobamokk
- Posts: 781
- Joined: 04 Oct 2007, 21:05
- Skype Kasutaja: koit aro
- Location: Tallinn/Stavanger
- Contact:
Re: Küsimusi seville kohta?
Küsi AB´st. Küljepealsete klemmidega asi peaks jääma 1,5k eeki juurde seal. Endale panin ja väga hea asi tundub olema.
Vana number kasutusel jälle. 556 991 51
Re: Küsimusi seville kohta?
Täna hommikul vaatasin siis huvi pärast kas mõni veakood ka on (naine sõidab praegu enamasti, pole ise saanud masina ligi) ja oli selline kood P020 (E020) ................................................. Open Fuel Pump Circuit (küll history) aga mida see kood siis lolli jaoks peaks üldjoontes tähendama
`93 Seville STS
Re: Küsimusi seville kohta?
bensupumba juhtmestiku katkestus.
Kuna ta sul history kood on, siis kas oled ehk kuskil hoolduses käinud, kus on juhtmeid näpitud? Kui see on välistatud, siis on asi veits kurvem - siis ilmselt on kuskil mõni juhtmeke viga saanud või pistik ei anna korralikult ühendust?
Kuna ta sul history kood on, siis kas oled ehk kuskil hoolduses käinud, kus on juhtmeid näpitud? Kui see on välistatud, siis on asi veits kurvem - siis ilmselt on kuskil mõni juhtmeke viga saanud või pistik ei anna korralikult ühendust?
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Küsimusi seville kohta?
Pole teeninduses küll praegu käinud. Siis peaks hakkama mingeid pistikuid üle käima?
`93 Seville STS
Re: Küsimusi seville kohta?
paagi juurest hakkad mööda pumba kimpu ettepoole tulema, ju seal kuskil miskine kehv ühendus või poolhõõrdunud juhe olema peab.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Küsimusi seville kohta?
Selge siis, eks peab hakkama neid seal läbi vaatama/katsuma
Tänud
Tänud
`93 Seville STS
Re: Küsimusi seville kohta?
Tere,kas keegi on puutunud lähemalt kokku seville 93 4,9 jahutussüsteemi
õhutamisega?
õhutamisega?
Re: Küsimusi seville kohta?
Kuidas nimetatakse Northstari otsas oleva (4t80e vist) käigukasti aju? ECM? ECU? Äkki silma hakanud ka kellelgi, et kuskil mõni pakkuda oleks?
Re: Küsimusi seville kohta?
Autol hakkab vist meie kliimas juba küllalt saama , tekib üha uusi koode 
P023 (E023) ..................... Electronic Spark Timing (EST) Signal problem [EGR] oli siis täna hommikul history (eile olevat naisel auto enne risti kuskil välja ka surnud)

P023 (E023) ..................... Electronic Spark Timing (EST) Signal problem [EGR] oli siis täna hommikul history (eile olevat naisel auto enne risti kuskil välja ka surnud)
`93 Seville STS
Re: Küsimusi seville kohta?
No nii. Maanteel ühtlase kiirusega ei juhtu midagi aga kui näiteks möödasõitu tehes gaasipedaal põrandasse vajutada ja kiirusi arendades, hakkab temperatuuri seier langema. Möödasõidu lõppedes liigub seier umbes poole minuti jooksul oma õigele asendile tagasi. Minu enda esimene mõte on, et termostaat on ära väsinud ( kõrgemad pöörded, jahutusvedeliku kiirem ringlus, kiirem õhuvool radikale = parem jahutus
). Veel ideid kellelgi?

Re: Küsimusi seville kohta?
oled õigel teel 

„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Küsimusi seville kohta?
Sain siis sellise koodi:
S016...Right Front Damper Solenoid Valve Short to Ground/Open
Mis see siis tähendab? Kuidas lahti saab? Niisama ära minna ei taha, tuleb tagasi peale koodide kustutamist.
Tänud!
S016...Right Front Damper Solenoid Valve Short to Ground/Open
Mis see siis tähendab? Kuidas lahti saab? Niisama ära minna ei taha, tuleb tagasi peale koodide kustutamist.
Tänud!
Re: Küsimusi seville kohta?
Termostaat vahetatud. Probleem säilis, täna WOTi tehes avastasin et temp seier ikka langebsaabotska wrote:No nii. Maanteel ühtlase kiirusega ei juhtu midagi aga kui näiteks möödasõitu tehes gaasipedaal põrandasse vajutada ja kiirusi arendades, hakkab temperatuuri seier langema. Möödasõidu lõppedes liigub seier umbes poole minuti jooksul oma õigele asendile tagasi. Minu enda esimene mõte on, et termostaat on ära väsinud ( kõrgemad pöörded, jahutusvedeliku kiirem ringlus, kiirem õhuvool radikale = parem jahutus). Veel ideid kellelgi?

Re: Küsimusi seville kohta?
no külma ilmaga peabki langema - suurem õhuvool radikasse ja temp langebki. Enda omaga tõdesin just WOT juures sama. Tavalised möödasõidud ja kiirendused ei tekitanud sellist olukorda.
Seda ma mõtlesingi selle "oled õigel teel" all enne.
Seda ma mõtlesingi selle "oled õigel teel" all enne.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).