Räägime maasturitest

Kõik, mis mujale ei sobi
Post Reply
KogerQ
aktivist
Posts: 142
Joined: 30 Dec 2007, 13:44
Location: Läänemaa

Räägime maasturitest

Post by KogerQ »

Nimelt siin mõlgutan mõtteid, et äkki peale uut aastat lähevad ka maasturid normaalslt odavamaks ning kui hind on hea siis võtaks endale ka maasturi, kuna nagunii elan maal ja seda aeg-ajalt vaja läheb. Niisiis ma olen siin tibakene nüüd uurinud ja kui aus olla siis mulle isiklikult meeldib Ford http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html. Kindlasti peaks olema ka diisel, bentsu saan ma juba caddyle valada. Te siin rohkem kidlasti kolanud, rääkige oma eelistustes ja faktidest. Ma hea meelega kuulaks kõik ära :) Igatahes huvitab mind esmajoones töökindlus ja ka kütusekulu, tähtis on ka maastiku suutlikus. Ok eks pajatage ja visake linke
Cadillac - Neegri märg unelm.
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Räägime maasturitest

Post by ain »

vaata 4x4 foorumisse - seal ehk saad pidepunkte juba.
http://forum.4x4.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mina ei oska midagi tarka kosta, peale selle, et 2,5 motoriga Wrangler/Cherokee on lahjad loomad liikuma. 4.0 Wrankust võin pajatada siis, kui ta mul kohale jõuab jaanuaris.
Ja erinevatel maastikuüritustel on silma jäänud Toyota kastikad, kui eriliselt hea läbivusega pillid.
Aga eks kõik sõltub sellest, mis sa maasturiga teha tahad - mudas mütata või metsateel veereda, uputama või seenele minna jne.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
DevilDeville
ravi puudub
Posts: 1992
Joined: 06 Dec 2006, 19:54
Skype Kasutaja: devildeville
Location: Tallinn

Re: Räägime maasturitest

Post by DevilDeville »

mina soovitaks julgelt sellist väikest putukat. maastikul saab päris mõistlikult hakkama suhtes maantee- ja linnasõidu omadustesse. edasi astub ka päris krapsakalt ning joodiklusega silma ei paista. ford on ju ilus suur mölakas, samas igapäevasõidukina peaks jeebundus kõikse praktilisem olema mikihiiremasinaist. ja kindlasti kõlbab ainult 2,7 mootor. uuem Grand ei kõlba kah - esisild sitt.
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
imre007
õlinina
Posts: 420
Joined: 12 Apr 2007, 19:15
Skype Kasutaja: leigar
Location: tallinn

Re: Räägime maasturitest

Post by imre007 »

JEEP Grand Cherokee 2,7 CRD 2003-selline astub edasi kah!
ex-cadillac fleetwood

Vw Sharan 1.9td 97

http://www.defa.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http.://www.hella.ee
andres
õlinina
Posts: 495
Joined: 17 Mar 2008, 10:40

Re: Räägime maasturitest

Post by andres »

Kui ei pea olema ameeriklane, siis 5+ maastikul :dance ja maanteel 4+ on Landcruiser. Kui rohkem teedel ja maastikul mitte põhjatusse mülkasse, siis Q7. Grand laguneb isegi asfaldil. :cry:
KogerQ
aktivist
Posts: 142
Joined: 30 Dec 2007, 13:44
Location: Läänemaa

Re: Räägime maasturitest

Post by KogerQ »

Ma veel täpsustaks, et auto peab kindlasti olema kastiga
Cadillac - Neegri märg unelm.
User avatar
palumx
aktivist
Posts: 246
Joined: 13 Mar 2007, 04:15
Skype Kasutaja: palumx
Location: Tartu, 51 20 637

Re: Räägime maasturitest

Post by palumx »

... njah, 6 lidrast powerstroke´i väga ei soovitaks (vähemalt mind on ära ehmatatud)... vaata siis juba miskiseid chevy 6,5 tdiisleid (kui pumba pealt elektroonikaplokk kaugemale viia jäävad pumba remontimised ära ja usa diislitest vist ainukesed nö ökonoomsed kah), endal on kogemus viimastel aegadel fordidega (expedition ja f150) ütleks, et minu sõidustiili ja paikade juures, kus käin on üllatavalt hea vastupidamisega, samas miinuseks on (ex´il kindlasti) küttekulu. Aga kui vajad lihtsamat niisama müttamise pilli, siis mitsuka l200 on mõistlik.
When you turn your car on, does it return the favor?
User avatar
90Deville
krooniline mölapidamatus
Posts: 1102
Joined: 11 Sep 2006, 20:00
Skype Kasutaja: jaan järva
Location: Haapsalu/Sthlm

Re: Räägime maasturitest

Post by 90Deville »

Mitsu ja kogu selle muu hiinlaste pasaga liikumiseks peavad olema ka kerged sadomaso kalduvused, sest see sitt raputab ju ajud välja. Kui mul oleks kastikat vaja, siis alla Dodge ma ei vaataks midagi, f-tähega autod mulle lihtsalt ei sobi,isiklik antipaatia.
kkk
User avatar
palumx
aktivist
Posts: 246
Joined: 13 Mar 2007, 04:15
Skype Kasutaja: palumx
Location: Tartu, 51 20 637

Re: Räägime maasturitest

Post by palumx »

jah, samas on sul õigus... aga sõidumõnu ja ökonoomsust ühest autost ilmselt kunagi ei leia... Aga jah, Ram on mõistlik(um)...
When you turn your car on, does it return the favor?
ivar
huviline
Posts: 75
Joined: 10 Nov 2005, 15:15
Location: Tartu

Re: Räägime maasturitest

Post by ivar »

Minul kogemus 2500 diisel Chevy iga, mis lõpuks maha põles. Aga minu arust selliste autude puhul põhi erinevus on kas 1500 või 2500. Sinu poolt näiteks toodud ford on 250 mis tähendab seda et esiteks pead sa olema rekkajuht paberitega, teiseks kui sa tahad selle autoga kasvõi kerghaagist vedada pevad olema ka kärumehe load, kolmandaks kui sa ostad selle auto firmale pead sa paigaldama sõidumeeriku. Kui see kõik on sinu jaoks ok, siis kas teised pereliikmed kes selle autoga ka vahest harva sõidaksid, on kutselised rekkajuhid? (minu abikaasal ei ole juhtumisi C kati) Kui plaanid selle kastis ainult ATV. vedada ja sul ei ole vaja haagissuvilat, autotreilerit või paati vedada siis ,8 poldi sillad on natuke liig. Samas kõik 2 algavad kastikad,mopar ja GM siis 2500, ford 250. on aeglaste sildadega veoloomad. Tänu oma aeglasele ülekandele nad niisama sõites väga ökod ei ole, samas kahetonnise haagisega sõites oluliselt rohkem ei joo. Samas minu arust Dodge ja Chevy 1500 tele mootorivalikus diisleid ei pakuta Fordide kohta ei tea rääkida ,siis veel selline huvitav tähelepanek et fordi 150 ja 250 on täiesti erinevad kered vastupidiselt chevy ja dodgega. Mis näevad küll ühesugused välja aga oma silla ehituselt täiesti erinevad, Chevy natuke vähem kuna esissild on skeemilt suht sarnane. Dodgel 1500 on esisild sõltumatu vedrustusega 2500 aga juba täies tükkis töölooma sild. Seega on minuarust põhi erinevus autode täismassis 1500 ja 150 on poes käimiseks päris ok, samas chevy 2500 kõlbab ka veel kuidagi poes käimiseks . Siis Dodge 2500 on juba tösine tööloom. Ülejäänud on juba maitse asi, endale meeldib kõige rohkem välimuselt RAM. .Seest aga uuemad fordid ja arusaadavatel põhjustel ma antud hetkel eriline Chevy mees ei ole ja Fjordi ostmist tõsiselt kunagi kaalund pole siis jäi valik topeltkabiini 1500. 4X4 Hemi Dodge RAMi peale, ja ma loodan et see hemi suudab ikka pere pluss ATV kastis pluss haagissuvila või paat konksu otsas ära vedada. Kuigi hing oleks traktori poole kaldunud, aga kuna autot kasutan igapäevaselt ja abikaasal ka just niipalju aega üle pole et autokooli uksi kulutada, siis sai selline valik tehtud. Kusjuures kolm aastat tagasi Chevy ostes, mõttlesin ma esimest korda mis kategoorja auto ta on alles tollieelset ülevaatust tehes. :bonk
User avatar
90Deville
krooniline mölapidamatus
Posts: 1102
Joined: 11 Sep 2006, 20:00
Skype Kasutaja: jaan järva
Location: Haapsalu/Sthlm

Re: Räägime maasturitest

Post by 90Deville »

Minu mäletamist mööda härral vist lubadega probleeme ei tohiks olla.
quote:
Samas minu arust Dodge ja Chevy 1500 tele mootorivalikus diisleid ei pakuta

Kas seda cummingsi paadimootorit saab ainult 8poldi sildadele?
Srt oleks muidugi köige uhkem, saaks väga kiirelt asjad ühest kohast teise...
kkk
KogerQ
aktivist
Posts: 142
Joined: 30 Dec 2007, 13:44
Location: Läänemaa

Re: Räägime maasturitest

Post by KogerQ »

Seoses lubadega ei ole meie peres probleemi, sest mina sõidan rekkat ja ema ka. Väga hea lugeda teie arvamusi, kui just välimusest rääkida siis mulle fordid meeldivad aga ma tahaks pigem just töökindlust taga ajada ja nagu ma siiamaani lugenud olen siis Dodge peaks nagu suht hea olema, igatahes jäi mul silma youtubes kaks video kus f 250 ja hummer üksteist tirisid ning kahel videol andis arvatavasti fordi vahekasti kardaan(ülekanne) järgi, ühel videol oli se pooleks pärast tõmbamist ja teisel pooleks ning õli järgi. Sellised asjad juba teevad mind ettevaatlikuks. Seoses jälle chevyga on mul alati jäänud se mulje et chavy oleks nagu "odavam variant". Maybe sellepärast et need krdi daewood on maine ära rikkunud. Rääkige rääkige, mulle diskussioon meeldib.
Cadillac - Neegri märg unelm.
ivar
huviline
Posts: 75
Joined: 10 Nov 2005, 15:15
Location: Tartu

Re: Räägime maasturitest

Post by ivar »

Kui sa oled nõus traktoriga liiklema siis paadimootori töökindlusele ei ole fjordil ja daewool midagi vastu panna. Kuskilt olen lugenud et cumminsiga varustatud ram on omas klassis suurima vahemaa võimeline läbima ühe tankimisega. Ja mis päris kindel et mootori vibratsoonilt on ta kindlasti konkurentidest üle :finger See on ka ainus asi mida masuudipressist RAMile ette võib heita. ;)
Post Reply