DEFA elektriline plokisoojendus N*

Remont jms.
rebaseonu
vaikne vend
Posts: 37
Joined: 20 Jun 2007, 15:04
Location: Saksamaa

DEFA elektriline plokisoojendus N*

Post by rebaseonu »

Kas kellelgi on kogemusi N* Defa plokisoojenduse paigaldamisega. Mul on Defa soojendused igal masinal peal olnud ja suht mugavad, kodus kui tööjuures pistikud õues olemas. Hakkasin Deville N* plukisoojendust paigaldama ning ei leidnud mootori korki üles, kuhu Engine Heater vidin paigaldada (Defa andmebaas ütles, et N* peaks olema võimalik). Kuna radikas on suht mootori lähedal, siis on üks võimalus ka, et lihtsalt ei suutnud õiget kohta üles leida. Teine võimlus on muidugi lõdvikule soojendaja vahele kruvida. On kellegi järsku N* mootor vedelemas, kust saaks vaadata, kas seal polikis on üldse kohta kuhu mootori soojendaja panna (peaks asetsema kuskil väljalaskekollektori all).

R
ex - DeVille `96
SRX `05
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: DEFA elektriline plokisoojendus N*

Post by ain »

krt, on seda mootorit vaadatud küll iga nurga alt aga meeles enam pole. Kunagi mõtlesin ise samale asjale aga pole veel nii kaugele jõudnud.
Miskipärast on nagu meelde jäänud, et sai siiski soojapuga panna lõdviku vahele....
aga võin muidugi ka eksida.

Ise mõtlen hetkel hoopis remote start´le - mul pole pistikuid auto läheduses :(
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
imre007
õlinina
Posts: 420
Joined: 12 Apr 2007, 19:15
Skype Kasutaja: leigar
Location: tallinn

Re: DEFA elektriline plokisoojendus N*

Post by imre007 »

tundub,et rebaseonu sai voolikute vahelise elemendi ja kui see sobib siis läheb see kah Aini masinale ehk!
ex-cadillac fleetwood

Vw Sharan 1.9td 97

http://www.defa.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http.://www.hella.ee
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: DEFA elektriline plokisoojendus N*

Post by ain »

ma arvan, et ei hakka jamama selle Defaga. Pigem on mulle parem remote start :yup
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
saabotska
aktivist
Posts: 217
Joined: 26 Sep 2007, 15:58
Location: Rakvere

Re: DEFA elektriline plokisoojendus N*

Post by saabotska »

Remote start on ka minu eelistuseks. Alati ei ole ju kohta kuhu see juhe seina lükata. Aga remote starti võid kasutada kus iganes, vajutad aga nuppu ja 15 minuti pärast istud sisse ning paned ajama.
Aga huvitav oleks teada kust sellist vidinat saada ja kuidas paigaldada?
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: DEFA elektriline plokisoojendus N*

Post by ain »

Kindlasti peab ostma sellise komplekti, mis oskab tehase immo puldist käivitamise hetkeks välja lülitada.
Mina julgeks selle peale lasta panna ainult Erikul (antennimees) American Beautys. Olen piisavalt näinud autosid, kus immo on näiteks täitsa ära nullitud stardi paigaldamisel - ilmselt on nii lihtsam ja jääb paar juhet vedamata.
Ebays olen ikka selliseid komplekte näinud - siit pole uurinud eriti.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
imre007
õlinina
Posts: 420
Joined: 12 Apr 2007, 19:15
Skype Kasutaja: leigar
Location: tallinn

Re: DEFA elektriline plokisoojendus N*

Post by imre007 »

Remote start,mis see veel on?
ex-cadillac fleetwood

Vw Sharan 1.9td 97

http://www.defa.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http.://www.hella.ee
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: DEFA elektriline plokisoojendus N*

Post by ain »

puldist mootori käima panemine.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
imre007
õlinina
Posts: 420
Joined: 12 Apr 2007, 19:15
Skype Kasutaja: leigar
Location: tallinn

Re: DEFA elektriline plokisoojendus N*

Post by imre007 »

ain wrote:puldist mootori käima panemine.
siis ju remote start ja defa ju erinevad asjad-ploki eelsoojendamist ei toimu.
kui pistikut pole ligiduses siis võiks kasutada thermo top c ehk siis webastot!
ex-cadillac fleetwood

Vw Sharan 1.9td 97

http://www.defa.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http.://www.hella.ee
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: DEFA elektriline plokisoojendus N*

Post by ain »

aga miks pagana pärast mulle see ploki eelsoojendus kui:

1. Tõusin üles, panin kohvi jooksma, lükkasin aknast auto tööle ja siis, kui kohv joodud, on ka auto soe.
2. Sean remote startima iga 2 tunni tagant 5 minutiks, et terve öö oleks auto soe.
3. Panen remote automaatseadesse, ja kui temperatuur kukub näiteks alla -10 kraadi, paneb remote auto tööle, vabalt valitud ajaks.

tehnika sajand ju nõu ;)
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
imre007
õlinina
Posts: 420
Joined: 12 Apr 2007, 19:15
Skype Kasutaja: leigar
Location: tallinn

Re: DEFA elektriline plokisoojendus N*

Post by imre007 »

nii muidugi võib kah aga kuidagi palju külmkäivitusi tuleb-need pole mootorile kasulikud!
et kui iga 2tunni tagant käivitada-mootor siis maha ei jõua jahtuda???
ex-cadillac fleetwood

Vw Sharan 1.9td 97

http://www.defa.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http.://www.hella.ee
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: DEFA elektriline plokisoojendus N*

Post by ain »

kui külmkäivitusi kardad, siis kohe ostu hetkel pane masin tööle ja välja ära enam lülitagi :evil:
Aga see on juba teine teema.
Mootor ei jahtu maha 2 tunniga, olgu väljas kasvõi 20 kraadi külma.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
saabotska
aktivist
Posts: 217
Joined: 26 Sep 2007, 15:58
Location: Rakvere

Re: DEFA elektriline plokisoojendus N*

Post by saabotska »

ain wrote:aga miks pagana pärast mulle see ploki eelsoojendus kui:

1. Tõusin üles, panin kohvi jooksma, lükkasin aknast auto tööle ja siis, kui kohv joodud, on ka auto soe.
2. Sean remote startima iga 2 tunni tagant 5 minutiks, et terve öö oleks auto soe.
3. Panen remote automaatseadesse, ja kui temperatuur kukub näiteks alla -10 kraadi, paneb remote auto tööle, vabalt valitud ajaks.

tehnika sajand ju nõu ;)
Tegelikult ma arvan et piisab ka vaid 1 käivitus korrast enne sõitma hakkamist, kui aku on heas korras siis ma arvan et ei ole seda ka karta et kõvema külmaga käima ei lähe. Minu cadillac hakkab sooja puhuma umbes 15 minutit pärast käivitamist.
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: DEFA elektriline plokisoojendus N*

Post by ain »

jah, sooja hakkab puhuma siis, kui jahutusvedelik on jõudnud 50 kraadi juurde
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
rebaseonu
vaikne vend
Posts: 37
Joined: 20 Jun 2007, 15:04
Location: Saksamaa

Re: DEFA elektriline plokisoojendus N*

Post by rebaseonu »

Ega Defaga ka kohe peale käivitamist sooje tule. Defa plokisoojendus minu teada tõstab ploki temperatuuri ~30 kraadi võrra (olenevalt mis ilm on), ehk -25 siis soojendab ploki kuskil 0/+5 peale ning 0 kraadi juures, ehk +30/+35 kraadi juurde. Minul kulub auto soojenduse tööle hakkamiseks praeguse temperatuuri juures kuskil 3 min. Aga salangi eelsoojendus on see, mis mõnusa tunde tekitab ning udu/lume/jää akendelt minema pühib. See meeldib mulle kõige rohkem :hat

R
ex - DeVille `96
SRX `05
Post Reply