Asi oma olemuselt Forward Control, elik istud esirataste peal nagu Jelgava aututehase toodanguski. Tootma hakati selliseid hullumeelse välimusega putukaid aastal 1964 ja toodeti kuni 1970-ni välja. Aparaat loodi konkureerimiseks Volkswageni Typ 2-ga, samuti kodumaiste rivaalide Ford Econoline ja Chevrolet Van-iga. Versioonidena olid saadaval pickup, kaubik ja reisijateveoks mõeldu. Kandekere teljevaheks räägitakse 90" elik 2286 mm, toodeti ka pikendatud varianti tähisega A108, mille number tähistab teljevahet tollides. Samale põhjale ehitatud ka legendaarne Dodge Deora ideeauto (Motor Trend-i artikkel ).
Sellel aastal pakuti talle lisaks 170 cid 75 kw Slant-Six-ile mootorikatte alla ka esimest Magnum-it elik 273 cid LA V8-t, mis suutis letile panna 175 kW, paraku pole teada mis asjandusega konkreetne isend tehasest väljutati.
Hetkel paistab aiste vahel olema SBC, millel mingisugune Holley karpa ja Edelbrock Performer RPM kolle, korralikud Accel-i 8,8 mm juhtmed, lisaks full lenght headerid ja mingid vahva häälega potid. Pöördesse läeb igatahes maialt, ja hääl räägib selget keelt karedast nukast. Tühikäik ca 1200 RPM. Jahutuse eest hoolitseb mingi aftermarket alumiiniumradikas ja elektriline vent. Käimakotti pole alt vaadanud, et kes ta siuke on, eks homme piilub. Sild vajab samuti tuvastamist, valuveljed igatahes miskid voorti kärjed. Sees mingisuguse eurojapsi külgtuge pakkuvad istmed, Grant-i GT series rool, B&M Pro-Stick-i moodi shifter, suur tahho ja hunnik lisakellasid. Esiots ka väikse liiklusmärgipostituuningu osaliseks saanud.





