
Mure eriti aktiivse ABS`iga?
Mure eriti aktiivse ABS`iga?
Sai siis koos tagumiste käändteljepuksidega vahetatu veel mõned puksid, küündlad, küündlajuhtmed, kõik õlid ja vedelikud s.h. piduriõli ja klotsid kõigil ratastel. Mure nüüd järgmine, et piduripedaal nüüd vibreerib koguaeg natuke enne auto seiskumist? On se normaalne või? Pidurid ka muidugi hoopis paremad nüüd. Minu meelest natuke veider, ABS peaks ju rakenduma ülevalpool mingit(n.10-20km/h) kiirust. Kas tõesti on pisut liiga saanud tagumised ABS`i andurid? Veojõukontroll ka kuidagi aktiivne
, ok, tegelt kuidagi vesine see ilm ja tänavad ka kogu aeg.

96 eldorado
- Koit
- lobamokk
- Posts: 781
- Joined: 04 Oct 2007, 21:05
- Skype Kasutaja: koit aro
- Location: Tallinn/Stavanger
- Contact:
Re: Mure eriti aktiivse ABS`iga?
Kasulik ma ei oska olla, aga palju sulle see kogu krempel maksma läks?
Vana number kasutusel jälle. 556 991 51
- 90Deville
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1102
- Joined: 11 Sep 2006, 20:00
- Skype Kasutaja: jaan järva
- Location: Haapsalu/Sthlm
Re: Mure eriti aktiivse ABS`iga?
Kas mingeid tulesid ei löö pölema? Abs? Koode?
Mul oli kunagi sama jama, pärast seismist tekkis ja ma ei leidnudki viga ülesse, vötsin absi anduri juhtme lahti ja kimasin ilma.
Too hakkas pedaali täristama kui kiirus alla 10 läks ja siis ei tahtnud kuidagi seisma jääda enam.
Mul oli kunagi sama jama, pärast seismist tekkis ja ma ei leidnudki viga ülesse, vötsin absi anduri juhtme lahti ja kimasin ilma.
Too hakkas pedaali täristama kui kiirus alla 10 läks ja siis ei tahtnud kuidagi seisma jääda enam.
kkk
Re: Mure eriti aktiivse ABS`iga?
Õlid ja filtrid (piduriõli jäi veel 1l järgi), juhtmed, küünlad, jahutusvedeliku tabletid, klotsid- u.6000.- +km. Lisaks siis käändtelgedele need mersu puksid 180.-tk. (4tk.) , treimine+pressimine 450.- ja mõned õhtud oma tööd.
96 eldorado
Re: Mure eriti aktiivse ABS`iga?
Kui tuli põleb(ABS ja veojõuk.), siis pole seda tärinat. Kui kõik kirjad kustunud, siis vibreerib pedaal. Kuidagi kahtlane on niimoodi ilma sõita, eriti libedaga. Mõned päevad tagasi hakkas maanteekiirusel märjaga ratas hirmsasti ringi käima, kui sai pisut
"vajutatud".

96 eldorado
Re: Mure eriti aktiivse ABS`iga?
kui tuli põleb, siis on mingi jama abs süsteemiga.
kõigepealt - mis koode näitab?
kõigepealt - mis koode näitab?
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Mure eriti aktiivse ABS`iga?
Koode pole nagu, ainult history ja üks AC. Tagumiste ABS`i andurite/anduri juhtmed vist ei anna korralikult ühendust- kui auto käivitad, siis mõnikord põlevad tuled(ABS ja veojõuk.), a mõnikord mitte. Kui põlevad, siis pole ühendust vist ja piduripedaal ei vibreeri(madalal kiirusel)- pole ilmselt ka ABS`i ja veojõuk. Kui kõik korras väliselt, tuled kustunud, tekib see pedaali värin madalal kiirusel.
96 eldorado
Re: Mure eriti aktiivse ABS`iga?
vatvat - abs viga lähebki kohe historysse, kui vahel töötab ja vahel mitte.
anna need historyd siia. Mul juba hakkab tekkima väike mõte, mis viga võiks olla aga enne vaataks koodid üle.
anna need historyd siia. Mul juba hakkab tekkima väike mõte, mis viga võiks olla aga enne vaataks koodid üle.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Mure eriti aktiivse ABS`iga?
PC 0603, IP 1552, AC 1314, TC 0031, TC 0033, TC 0037, RS 0011, RS 0016, RS 0020, RS 0021, RS 0023, RS 0023, PZ 2550, RF 2560. Kõik need siis history.
96 eldorado
Re: Mure eriti aktiivse ABS`iga?
Hm...kuna neid koode on kole palju, siis nulli nad ära ja vaata, millised uuesti tagasi tulevad (ka historysse siis...)
Tundub kole hetkel aga tegelikult kipun arvama mingit juhtmete-pistikute jama.
PC0603 ............................. Control Module Long Term Memory Reset - akujuhe maas olnud
IP1552 (B1552) .................... Keep Alive Memory (KAM) Error - akujuhe maas olnud
AC1314 (B1314) ................... Evaporator Inlet Temperature Sensor Open Circuit - kondisüsteemi mingi anduri juhe maas olnud/katkestus juhtmes
TC0031 ................................................... RR Wheel Speed Sensor Fault
TC0033 ........................................ RR Wheel Speed Sensor Continuity Fault
TC0037 ........................................ LR Wheel Speed Sensor Continuity Fault
RS0011: Left Front Damper Solenoid Valve Short to Ground/Open
RS0016 Right Front damper solenoid shorted to ground
RS0020 Left Rear damper solenoid valve short voltage
RS0021 Left Rear Damper Solenoid Valve Short to Ground/Open
RS0023 Left Rear damper solenoid short across load circuit
PZ2550 Storage Mode Entered (Backup Lamps Control Circuit) - vabalt võib olla kas surnud akust või akujuhtme eemaldamisest
RF2560 - mingi kood seotud kaugjuhtimispuldiga
Tundub, et mina sinu asemel käiks kõik abs andurite pistikud üle - puhastaks, õlitaks ehk veidi,
sama lugu amortide solenoidide pistikutega
Ja siis võta abs pumba pistik lahti - asub üsna seal pumba allpool - vaata ega seal pole midagi oksydeerunud/must.
Samuti kontrolli, kas abs pumba massijuhe korralik on ja korrodeerunud pole...
Aga selline küsimus - äkki oled sa viimasel ajal mingist hiigellombist läbi sõitnud?
Tundub kole hetkel aga tegelikult kipun arvama mingit juhtmete-pistikute jama.
PC0603 ............................. Control Module Long Term Memory Reset - akujuhe maas olnud
IP1552 (B1552) .................... Keep Alive Memory (KAM) Error - akujuhe maas olnud
AC1314 (B1314) ................... Evaporator Inlet Temperature Sensor Open Circuit - kondisüsteemi mingi anduri juhe maas olnud/katkestus juhtmes
TC0031 ................................................... RR Wheel Speed Sensor Fault
TC0033 ........................................ RR Wheel Speed Sensor Continuity Fault
TC0037 ........................................ LR Wheel Speed Sensor Continuity Fault
RS0011: Left Front Damper Solenoid Valve Short to Ground/Open
RS0016 Right Front damper solenoid shorted to ground
RS0020 Left Rear damper solenoid valve short voltage
RS0021 Left Rear Damper Solenoid Valve Short to Ground/Open
RS0023 Left Rear damper solenoid short across load circuit
PZ2550 Storage Mode Entered (Backup Lamps Control Circuit) - vabalt võib olla kas surnud akust või akujuhtme eemaldamisest
RF2560 - mingi kood seotud kaugjuhtimispuldiga
Tundub, et mina sinu asemel käiks kõik abs andurite pistikud üle - puhastaks, õlitaks ehk veidi,
sama lugu amortide solenoidide pistikutega
Ja siis võta abs pumba pistik lahti - asub üsna seal pumba allpool - vaata ega seal pole midagi oksydeerunud/must.
Samuti kontrolli, kas abs pumba massijuhe korralik on ja korrodeerunud pole...
Aga selline küsimus - äkki oled sa viimasel ajal mingist hiigellombist läbi sõitnud?
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Mure eriti aktiivse ABS`iga?
Viimasel ajal siin jah suht märg. A mingit väga suurt lompi pole küll näinud. Kui auto ootas esimese treiali taga 2 nädalat, siis sai aku tühjaks küll jah, oli vist ka akujuhe mingi aeg maas. Peale uute "arnotti" amordide paigaldamist ta neid ära ei tundnud jah, seda ma tean, pole viitsinud tegeleda. Kondi kohta ütleb vahel, et on tühi, a täitjad onud ütlesid, et täis. Tagumise luugi automaatsel sulguril seest vint maas, võtsin juhtme lihtsalt küljest, pole jõudnud lihsalt uut osta. Pole lihtsalt seda vigast pistikut veel leidnud. A piduri pistikud käin siis koos amordide omadega nädalavahetusel üle jah, omal oli ka selline mõte. Nendega ennegi jama olnud. Kuidas se veakoodide nullimine õieti käib, esimesehooga ei leidnud?
96 eldorado
Re: Mure eriti aktiivse ABS`iga?
kui oled vaadanud koodid läbi ja viskab ette PCM?, siis painad vent aeglasemaks nuppu, kuni tuleb ette Clear Codes - siis vajutad vent kiiremaks nuppu.
ja nii iga mooduliga (TCS, RFA, PZM jnejne)
ja nii iga mooduliga (TCS, RFA, PZM jnejne)
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Mure eriti aktiivse ABS`iga?
Sellisele veale sa veakoodide kaudu ilmselt jaole ei saa.Veale jälile saab kui jälgida scanneriga kõigi nelja ratta kiiruseid samaaegselt(ühel ekraanil).Siis ilmneb ühe ratta kiiruse erinevus võrreldes teistega.Madalal kiirusel (5-10 km/h) ja pidurdamisel rakendub selle tõttu ABS valesti ja paneb pedaali värisema.petspoiss wrote:Sai siis koos tagumiste käändteljepuksidega vahetatu veel mõned puksid, küündlad, küündlajuhtmed, kõik õlid ja vedelikud s.h. piduriõli ja klotsid kõigil ratastel. Mure nüüd järgmine, et piduripedaal nüüd vibreerib koguaeg natuke enne auto seiskumist? On se normaalne või? Pidurid ka muidugi hoopis paremad nüüd. Minu meelest natuke veider, ABS peaks ju rakenduma ülevalpool mingit(n.10-20km/h) kiirust. Kas tõesti on pisut liiga saanud tagumised ABS`i andurid? Veojõukontroll ka kuidagi aktiivne, ok, tegelt kuidagi vesine see ilm ja tänavad ka kogu aeg.
Olen täheldanud et vea põhjuseks on enamasti olnud rattaanduri hammasvöö mis rooste tõttu ühe koha pealt tursunud või mõranenud ja sellega rikutud hammaste vaheline kaugus ja õige signaali lugemine.
Kui scanneri võimalust pole tuleks visuaalselt vaadata üle kõik hammasvööd andurite juures,ilmselt leiad vea ka sedasi.
Re: Mure eriti aktiivse ABS`iga?
sarnast jama tekitab ka kehv mass ABS karbil mootoriruumis ja samas asuva pistiku mustad/korrodeerunud kontaktid....
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).