yks'95 DeVille 4.6 jalle juures

Üldisem jutt Cadillacidest. Foorumi lugejate autod ja tutvustused.
User avatar
erlend
huviline
Posts: 54
Joined: 22 Jan 2008, 05:09
Location: Soome, Pori, Savonlinna

yks'95 DeVille 4.6 jalle juures

Post by erlend »

tere koik se cady pere!
Tegin tartus sepa autopoele suure teene ja viisin nende myygiplatsilt kuukese tagasi yhe sveitsist toodud devilli minema! sinist varvi ja muidugi sinise salongiga :puke aga kuna valu oli liiga suur siis polnud eaga oodata ega valida! kuna olen ise eestist pikalt ara siis sain oma armukesega tana esimese paeva koos veeta :P tana tallinnast tartu tulles oli meeldiv yllatus kui koju joudes naitas keskmist kulu 10,2!!! oleks vist veel vahemgi saanud kuid moodasoidud toid nii monusanaeratuse naole :haha
homme tuleks tegeleda pisivigade korvaldamisega ja hakata ka esimesi jubinaid otsima, tellima. esisillas kerge kobin. kaisin raputaja peal kus selgus et molemas sarniiris kerged lotkud. on seal veel midagi mis kolksuma voib hakata? korra nagin aint auto alla...olid seal vist mindid kondid k veel. kondi pump teed vahest paris koledat haalt. rakendumisel tuleb justkui kuiva laagri heli vi nagu kaiks kuskile vastu. salongist vaja moned pirnid vahetada ja ega muud vist polegi. tundub hasti hoitud auto olevat ja arvatavasti vanakeste kaes olnud kuna keegi on taga kaepidemete korvale varre otsas lugemis tuled kruvinud :)
oli eluiga veel 62% ja vist ei hakka enne vahetama kui aeg tais. kui juba vahetuseks laheb lasen ka kaimakoti mahlad vahetada ju nagu lugesin peaks ka pidurioliga sama tegema. jahutusvedelik vahet. 3 martsil vaja vaid ned tabletid kuskilt katte saada.
kui mootor tootab siis naitab aegajalt armaturis mingeid numbreid! 43, 47, 6 jne. mis need tahendama peaks?
pagasnikus, taga seina kyljes (vist ) kolme karbi korval on yks vaba suur pistik. kas se peabki nii olema voi on keegi sealt midagi ara kiskunud?
kas ta mootori temperatuuri ka kuidagi naitab?
vist olekski selleks korraks koik! peaks moned pildid ka yles riputama a tuleb vist ilusat ilma oodata!
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Post by ain »

No õnne! Küll sa selle sinise värviga harjud aja jooksul :)
kütusekulu jah selline ongi maanteel, linnas krudib suuremaks jällegi.
Ma arvan, et ega seal esisillas suurt muud pole jah, kui sharniirid ja vaata siis juba ka rooliotsad üle.
Kondipumbaga ehk aitab sind Ülo Tallinnast, Õnne tänavalt - kuskil tehnilise all peaks number ka olemas olema.
Jah, kui õlil eluiga piisavalt, siis pole nagu muret. Kastiõli vaheta muidugi ära, siis on järgmised 100 000 miili muretu. Ma vahetaks sinu asemel ka küünlad ära - samuti 100 000 miili teema - ja kindlasti Delco originaalid.
Jahutusvedeliku tablette müüb American Beauty kindlasti - viimati isegi sealt ostsin.
Numbrite kohta armatuuris ei oska kohe midagi öeldagi - pole nagu ette tulnud.
Temperatuuri kuvamiseks peaksid vajutama information nuppu - see peaks sul näitama pöördeid, laadimist, kütusekulu jne, samuti ka temperatuuri...
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
erlend
huviline
Posts: 54
Joined: 22 Jan 2008, 05:09
Location: Soome, Pori, Savonlinna

Post by erlend »

need numbrid mida armaturis aegajalt naen esinevad ainult autodel mis on koigepealt kanadasse myydud, aitamaks identifitseerida ingliskeelset messidsit. (apply breake to shift - 46 ) jne.
tabletid saadetakse ilusasti gargoga tartusse ja puha,ylejaanud juppide puhul lubati samamoodi kaituda! meeldiv suhtumine ja kaitumine AB poolt :mrgreen: tartu top parts ytles aint et tablette pole ja sarniiridest juttu tehes hakati vaid ohkima ja puhkima :cry:
informatsiooni nuppu nappides ei leia sealt alt kyl mitte midagi. samuti ei luba ka manual sealt midagi sellist! leidsin mootori tempi PCM koodide alt kuid lihtsamat viisi poorete ja tempi kuvamiseks ei ole vel moistatanud.
on se normaalne nahe kui raadio sisse lylitades hakkab armaturis vinguma mootori pooretest olenevalt???
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Post by ain »

AB jah üle prahi koht - eriti keegi ei kurda :)
Mis sharniiri hinnaks tuli?

Temp lisamisest:
Võid proovida selle õpetuse järgi - aga kuna see pole nagu 95 aasta autodele mõeldud, siis ma soojalt soovitaks asja katki jätta, kui need numbrid(summad) erinevad siin kirjutatust - muidu võid infotabloo täiega nässu keerata.

NOTES
THIS ONLY WORKS FOR THE FOLLOWING MODELS!!!
96-02 Eldorado, ETC, ESC
96-97 Seville, STS, SLS
96-99 Deville, Concourse, DeElegance

~~~~~TO ADD COOLANT AND MPH DIC MESSAGE~~~~~
1) Press the OFF and PASS WARMER (referred to from here as WARMER) buttons simultaneously to enter diagnostic mode.

2) Let the system read any codes it has stored. You will ultimately be presented with "PCM?". You will answer with the fan speed control button. UP = yes and DOWN = no.

3) Press DOWN until you are presented with "IPC?". On mine, it's the very next prompt. When you get to the "IPC?" prompt, press UP to enter the IPC area (Instrument Panel Cluster).

4) Press DOWN until you are presented with "IPC OVERRIDE?". Press UP to enter the override area.

5) Scroll down (with the DOWN button) until you get to Option E. Wait a second or two, and the override value will appear to the right where the TRIP ODOMETER normally reads. Yours will probably read "43". That's what mine read when I first did this.

Below are the Option E values:

- Coolant Temp message (64)
- Battery Volts message (32)
- Engine RPM message (16)
- Avg Mph message ( 8 )
- Mph message (4)
- Fuel Used message (2)
- Inst Mpg message (1)

The stock displays (for analog E/K displays) are Battery Volts, Avg Mph, Fuel Used, and Inst Mpg, for a total value of "43".

6) Use the WARMER button to increment the value of the override. In this case, we want to add Coolant Temp, so we're going to add "64" to "43", or "107". Press the WARMER button repeatedly to increment the value from "43" to "107".

If you make a mistake, you can decrement the value by pressing the COOLER button.

7) To permanently save the new value, hold the FRONT DEFROST and the A/C buttons simultaneously until the new override value flashes once.

8 ) You're done. Press OFF repeatedly to "back out" of the diagnostic system. You'll probably need to press OFF 5 or 6 times to get out of the deep "menu structure" you're in now.

Now, the coolant temp (in units specified) should be one "stop" along the revolving door we call the DIC. If you are in metric units, the coolant temp will read in *C. If you are in standard units, it'll read in *F.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
erlend
huviline
Posts: 54
Joined: 22 Jan 2008, 05:09
Location: Soome, Pori, Savonlinna

Post by erlend »

ei selle opetusega ei joudnud ma kuigi kaugele. viienda punkti juures polnud mul enam midagi teha. jus sis ikka tule uskuda seda "this works only"!
sarniir 622 tk ja koik piduriklotsid 1000 krooni lugu!
kes raakis et jupid kallid on??? :stick
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Post by ain »

odott, sul tuleb teha peale 5 punkti tsiba teisiti:
ehk siis kogu sinu auto õpetus:

enter diagnostic mode and go to IPC?
then go to IPC overrides,
then navigate your way over to IS07 - it will say either 0 or 16 to the lft of it,
increase this number (0 or 16 ) by 32
then hold Econ and front defrost till it flashes once,
then exit out by pressing off several times,
coolant temp, engine RPMs, and voltage will now appear in line with the rest of the information
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
erlend
huviline
Posts: 54
Joined: 22 Jan 2008, 05:09
Location: Soome, Pori, Savonlinna

Post by erlend »

taname :)...sellega sain naidud katte!
User avatar
erlend
huviline
Posts: 54
Joined: 22 Jan 2008, 05:09
Location: Soome, Pori, Savonlinna

Post by erlend »

juhi ukse sees ei pole valge tuli. motlesin enne kui uksepolstrit lohkuma minnes targematelt nou kysida kuida seda tegema peaks? natuke proovisin kruvikaga seda klaasi sealt eest ara kangutada kuid enne laks syda hardaks kui se jargi andis :?
vaatasin pildilt et aini dv'l polevad esilaternate alla suunakate sees ka nn kabariidid... minul ned nii ei kaitu :(
siis tekkis kerge vaidlus remondimehega(tal ka omal palju ameeriklasi olnud) kes hakkab mul jahutusvedeliku vahetama. arvas et neid teblette ikka ei peaks sinna panema kui pole mingit vedeliku kadu ja et ned olid ikka selleks valja moeldud kuna seeaeg pold nii kvalit. vedelike. ytlesin et manuaalis on se nii kirja pandud! helistasin ka oma kindluse mottes AB'sse ja sealt kinnitati et need ka nemad panevad neid igal vedel vahetusel!
kas ain suudaks seda kuidagi seletada MIKS need tabletid sinna kaivad ja mis nad teevad? ei ole kindel aga minuarust oli sin sellest isegi juttu kuid ei suutnud enam seda yles leida.
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Post by ain »

1. tõmba alla owners manual ja vaata, kuidas tuli ära käib.
2. vaata, kas pirnid ikka on kahe niidiga.
3. kõik remondimehed, kellel pole alumiiniummootoriga Cadillaci olnud saada pikalt. See, et tema seda ei tee, ei tähenda et nii ei peaks tegema - Cadillaci mootor VAJAB neid tablette. Selle tableti mõte on puhastada veesärki sinna tekkida võivast korrosioonist ja seetõttu tekkivatest kuumapunktidest. Punkt. ;)
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
Janek
aktivist
Posts: 105
Joined: 27 Sep 2007, 06:42
Location: Põltsamaa

Post by Janek »

Nende tablettide kohta öeldi isegi Tartu TopPartsus et saada neid pole ja ega neid vaja ka ei ole, sest tänapäeva jahutusvedelikes on vastavad ained niigi olemas!
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Post by ain »

oh miks ma ei imesta :mrgreen:
Nad võivad seal öelda nii ka piduriklotside kohta, mida laos pole.
Anyway, enda teha, kas usute kohalikku remondimeest/müüjat kes heal juhul on korra N* mootorit käega katsunud või GM insenere, kes mootori välja töötasid.

BTW - mul just üks N* müügis kah :eye
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
DevilDeville
ravi puudub
Posts: 1992
Joined: 06 Dec 2006, 19:54
Skype Kasutaja: devildeville
Location: Tallinn

Post by DevilDeville »

Janek wrote:Nende tablettide kohta öeldi isegi Tartu TopPartsus et saada neid pole ja ega neid vaja ka ei ole, sest tänapäeva jahutusvedelikes on vastavad ained niigi olemas!
nu see jutt täitsa klassikaline :bs neil seal
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
User avatar
Janek
aktivist
Posts: 105
Joined: 27 Sep 2007, 06:42
Location: Põltsamaa

Post by Janek »

Ega ma ei väidagi et pole vaja panna , vaid rääkisin seda mida need mehed räägivad :P
User avatar
90Deville
krooniline mölapidamatus
Posts: 1102
Joined: 11 Sep 2006, 20:00
Skype Kasutaja: jaan järva
Location: Haapsalu/Sthlm

Post by 90Deville »

Tartu Top Partsu ei saa vist erinevate foorumite kommentaare lugedes küll mingiks ütlejate etaloniks pidada, aga mis seal vahet-pane ikkagi sisse ja kui nii rohkem meeldib siis mötle et" ilmaasjata panin aga las siis olla."
Ps, mina parem paneks.
Kapsu
aktivist
Posts: 158
Joined: 07 Nov 2006, 00:39
Location: Tallinn

Post by Kapsu »

ain wrote:oh miks ma ei imesta :mrgreen:
Nad võivad seal öelda nii ka piduriklotside kohta, mida laos pole.
Anyway, enda teha, kas usute kohalikku remondimeest/müüjat kes heal juhul on korra N* mootorit käega katsunud või GM insenere, kes mootori välja töötasid.

BTW - mul just üks N* müügis kah :eye
Aini jutt jumalast õige,ning mitte ei tasuks uskuda ainult GM insenere,vaid seda näitab ka praktikas kasutajate kogemus.
Post Reply