Ühesõnaga kuu aega oodati kuna lihvida saab ja siis kui lõpuks sai asi niikaugele et lihvija asja ette võttis selgus et seda väntvõlli ei ole võimalik lihvida - et mingi rant/vagu liiga sügav
siin on nad müügis 150 taala tükk plus raamisaaled ca. $120 ja kepsusaaled ca. $70.
Transa muidugi ka juurde, mis võib olla vast sama palju, kui jupid ise - vänt ju raske...
Kas keegi viitsiks mulle kui suht mootorikaugele inimesele rääkida neist remont mõõtudest vms.
Iga lihvimise järel on uut mõõtu saaled ju - mitu korda on üldse võimalik lihvida ja kui palju siis korraga lihvitakse ja mis on need mõõdud mis siis saadakse - st kui lähen kasutatud väntvõlli ostma et saaks mõõta jne.
Väntvölli remontmöötudega on yldiselt nii,et need on originaalmööt,ja siis -0,30...0,60...0,90mm.Tavaliselt pakutakse kuni kolme remontmöötu.Kohapeal seda mööta saab sul väga niru olema,sest vahed on väikesed,samuti möödetakse väntvölli juures selle elliptilisust,mida käsitsi lihsalt kohapeal ei tee.Niiet kui kuskilt kasutatud völli ostad,siis väga kasulik on myyale kaupade lukku löömisel veel mainida ntx"ma tean kus sa elad vms" :P et oleks seda pärast kuhugi tagasi viia...
see et...
läksin väntvõlli võtma ja tulin koju koos võlli ja foxterjeri (ema vähemalt) kutsikaga
mu träni läks sootuks meelest kui läks võllide võrdlemiseks ja peremehe autopargi ülevaatamiseks
Aga cadillaci mootori vidinaid seal leidus tõesti ja kuna peremees elukohta vahetab siis tal selles vaevast vaja lahti saada...
Krt - oleks pidand ikka sealt träni kaasa haarama
PS! seal 8,2 mootori lihvitud ja tibitobi korda tehtud plokikaaned - need muidugi müügiks
Last edited by Eldorado77 on 06 Aug 2007, 19:45, edited 1 time in total.
ehehee - sellist äritegemist pole ma küll veel kuulnud
Aga sul ju number olemas - kindlasti korja asjad sealt ära. Kui endal vaja ei lähe, siis keegi siin ikka tahab....