JAHUTUSVEDELIK KAOB!

Remont jms.
User avatar
palumx
aktivist
Posts: 246
Joined: 13 Mar 2007, 04:15
Skype Kasutaja: palumx
Location: Tartu, 51 20 637

JAHUTUSVEDELIK KAOB!

Post by palumx »

....KRT, mis nyyd saab, jahutusvedelik on viimasel ajal kaduma hakanud... ja mitte just vähe... välja ka nagu ei jookse kusagilt... kas pean ka mina oma kallikesele mootoriremondi ära tegema??
Ühesõnaga, mis/kus võib olla see koht, kust ma saan plokikaanetihendid tellida? Või on kellegil olemas ja sooviks mulle müüa?
:( :( :(
When you turn your car on, does it return the favor?
User avatar
palumx
aktivist
Posts: 246
Joined: 13 Mar 2007, 04:15
Skype Kasutaja: palumx
Location: Tartu, 51 20 637

Post by palumx »

ja,mis värk selle paisupaagi korgiga on? käis kusagilt foorumist läbi korra.... Igatahes ei olnud korra kork lõpuni kinni ka keeratud,vaid seal esimeses nõksus ainult... ja kui raskesti on vahetatav jahutusvedelik, st. kui hästi/halvasti tuleb ta mootorist välja ja sinna sisse läheb (OK, lihtsamalt, kui raske on õhku välja saada, kas tõmbab õhumullid vahele?)krt, veic mure on juba........ ja veel see ka, et automootori ehitus ja selle sisemine ilu pole minu jaoks just võõras - kui küsimustest muu järeldub :lol:
ah, kell ka palju juba ja ajutöö hirmust kokku jooksnud :cry:
When you turn your car on, does it return the favor?
User avatar
palumx
aktivist
Posts: 246
Joined: 13 Mar 2007, 04:15
Skype Kasutaja: palumx
Location: Tartu, 51 20 637

Post by palumx »

kas tõesti ei oska keegi aidata?
When you turn your car on, does it return the favor?
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Post by ain »

Vaata kõigepealt, kas mootoriõli on puhas, ega seal jahutusvedelikku pole.
Siis - kas suitseb tagant. Muidugi kui vedelik väga aeglaselt kaob (leke väike), siis ei pruugi seda näha väljalaskest. Samuti ei pruugi mootorist väljalekkimise puhul kohta näha olla.
Ja veel - kas niisama ei leki kuhugi? Näiteks salongi soojendusradikas võib katki olla? Põrandavaip ilusti kuiv ja tosooli lõhna kuskil pole?
Kui ükski sümptom täppi ei lähe siis peab edasi mõtlema.
Muidu kuumaks ei lähe? Kui kiirelt paisupaagi tühjaks tõmbab?
Jahutusvedeliku saab välja vast kõige paremini alumise lõdviku kaudu (ei tea, kas tal radika küljes kraan on), Ja kui vahetad, siis ikka võta American Beautyst ka neid jahutusvedeliku lisand-pelleteid. N* tahab neid kindlasti.

Muidu, kui rääkida plokitihendite vahetamisest, siis paljalt tihendi vahetamisega sa ei pääse - vaja ka uued kaanepoldid tellida ja vanad keermed üle timesertida - muidu ei jää kaaned pidama ja mootor varsti taas nässus.
User avatar
palumx
aktivist
Posts: 246
Joined: 13 Mar 2007, 04:15
Skype Kasutaja: palumx
Location: Tartu, 51 20 637

Post by palumx »

krt, just vaatasin, õli puhas, tosoolihaisu pole ja ei suitse ka... seepärast ka mure nii suur, et ise enam aru ei saa! Sinu poolt pakutud sümptomid vaatasin kohe üle... aga eile oli temp 111-ne peal ja kui seisma jätsin ja jahutusvedelikku mõne aja pärast panin kulus teda nagu leiba- 10 mintsa juures umbes 2liitrit - ebareaalne ju? ja samas täna sõitsin proovi mõttes linnavahel ja ei kadunud nagu niipalju, mingi 0,5 liitrit vast ainult... ei tea, mis värk on, aga autot pole kuhugi tõstukile ka ajada praegu....
..ja kraani radikal küll pole - niipalju kui mäletan... krt, need pelletid lasen kyll Karolil cargosse vist panna, sest Tartust ma ei usu, et neid võtta on....
krt, mure kohe suur, sest ei saa nagu aru, kuhu selline kogus kaob...
aga kui kork korralikult peal polnud, kas siis välja ei võinud keeta sõidupealt???
When you turn your car on, does it return the favor?
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Post by ain »

lahtise korgiga vabalt võib välja aurata. Esisillavedu - mootori töötemperatuur kõrge ja kapotialune tihkelt täis pakitud ka - seal on suht suur soojus praeguste soojade (haha) ilmadega.
Aga sa vaata rahulikult - 2 liitrit võis tõesti välja aurata ja mingi õhk võis sees olla, et täna pool lirtsu juurde pidid kallama. Kui kuumaks ei aja ja paar-kolm päeva kontrollid vedeliku taset, siis ehk pilt selgem?
User avatar
palumx
aktivist
Posts: 246
Joined: 13 Mar 2007, 04:15
Skype Kasutaja: palumx
Location: Tartu, 51 20 637

Post by palumx »

jah, kork oli küll esimeses nõksus kinni ainult, mitte lõpuni keeratud...
Kas 111 kraadi celsiust on norm temperatuur Northstar mootorile, haiget ei võinud see teha?

aga, eks ma jälgin ja tänud Sulle, Ain!
When you turn your car on, does it return the favor?
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Post by ain »

minu arust lööb N* esimese vendi tööle 105 juures (kui kont taga on, siis vist pidevalt üks taga) ja teise 115 juures? Võin küll eksida, aga kui, siis paari kolme kraadiga...
Elik see pole nagu suur kumus - jahutusvedelik läheb kinnise süsteemi puhul keema vist mingi 125 juures? Lahtise puhul muidugi tsiba varem, aga ega ta sul nüüd päris lahti ka ju polnud...Ja seda peaksid juba kuulma, kui keeb ja siis viskab ka armatuuri punaseid tulesid ja hoiatusi täis...
User avatar
palumx
aktivist
Posts: 246
Joined: 13 Mar 2007, 04:15
Skype Kasutaja: palumx
Location: Tartu, 51 20 637

Post by palumx »

no keemishääli polnud :) ja üks vent möllas küll tiirelda, aga ilmselt polnud veel teist taha võtnud.... no ma käisin nüüd VEEL korra väljas ja vaatasin taskulambiga kõik nähtavad ja vähemnähtavad asjad üle ja kõik oli nagu OK, ses suhtes, et ei olnud kusagilt välja ajanud ja õli puhas jne...krt, sel N* pole ju nivoomärke ka paisupaagi peal, mille järgi saaks paika panna, et palju sees olema peab....
aga, OK, nüüd on asi nii, et sõidan veidi ja vaatan, mis teeb
ja paistab ka nii, et olen Sulle ja teistele foorum/klubilistele juba ühe Jackie sees, sest olete mind päris palju aidanud, seal kus endal mõistusest puudu on jäänud :evil:
When you turn your car on, does it return the favor?
User avatar
palumx
aktivist
Posts: 246
Joined: 13 Mar 2007, 04:15
Skype Kasutaja: palumx
Location: Tartu, 51 20 637

Post by palumx »

... ja veel niipalju, et mootoriremondi hind on juba 25-30 tuhhi ja enne 3- e kuud ei saa Karoli juurde jutule...Ei tea, kas Tartus või Pärnus kAa keegi N* mootoreid teeb?
When you turn your car on, does it return the favor?
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Post by ain »

ma pakun, et sul vast pole seda vajadust veel. Aga jah, AB on minu arust ainuke koht, kuhu ma julgeks oma mootori remonti anda. Seal tehakse minu andmetel remonti korralikult, nagu vaja - kõik keermed timeserditakse jne.
Kapsu
aktivist
Posts: 158
Joined: 07 Nov 2006, 00:39
Location: Tallinn

Post by Kapsu »

Toppartsis Imre teeb ka korralikult.Ühe tuttava northstar käis seal remondis (plokikaanetihend) seal ka timserditi aga nad ei teinud seda ise vaid lasid teha.Tuttaval läks 17 tuhhi.Imrega viimati rääkisin,siis ta ütles,et viimane mootor käis neil 25 tuhhiga remondis ja aega läks tal 3 päeva ja ööd.
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Post by ain »

jajah - mina nägin jälle, kui ta võttis mingi paar kuud tagasi ühte uuesti lahti ja kurtis, et ei aidanud jämedamad poldid midagi. Minu küsimuse peale, et kas ta timesertis ka, arvas ta, et pole vaja ju - et keeras jämedama keerme aga alusse ja peaks ju kärama küll.
Mine võta siis kinni???
Kapsu
aktivist
Posts: 158
Joined: 07 Nov 2006, 00:39
Location: Tallinn

Post by Kapsu »

Nujah,see vist see tuttavate värk.Kui tuttavale ei tee siis pohlad kuidas tehtud saab.peaasi et TEHTUD :D
User avatar
palumx
aktivist
Posts: 246
Joined: 13 Mar 2007, 04:15
Skype Kasutaja: palumx
Location: Tartu, 51 20 637

Post by palumx »

nonii, läheb jahutusvedeliku vahetuseks... aga öelge, kas ma panen kõik pelletid paisupaaki, st kogu paki?
When you turn your car on, does it return the favor?
Post Reply