käigukasti kala
- CoupeDeVille
- vaikne vend
- Posts: 40
- Joined: 29 Nov 2006, 18:46
- Location: pärnu
käigukasti kala
päris tihti on viga selles et käiku ei saa sisse,panen D,R või 1 2 3 peale ei liigu auto.peale seda pean auto mootori seiskama ja siis uuesti tööle panema,mille järel töötavad käigud laitmatult. teab keegi vea põhjust?
Tony Malva
seal peaks kasti küljes olema jupp nimega vacuum modulator - selline vaakumiga käitatav klapp. Maksab mingi $100 USAs.
Vaata see kõigepealt üle - ja vaakumvoolikud ja juhtmed ka.
Ja kuidas sul õli-filtriga lood on? Vahetatud ja õli normis?
Mingeid veakoode peaks kast ka näitama.
Veakoodide vaatamine võiks saada küll reegliks iga vea puhul ja kohe - siis on hiromantiat ja muud ehku peale arvamist ka vähem
Vaata see kõigepealt üle - ja vaakumvoolikud ja juhtmed ka.
Ja kuidas sul õli-filtriga lood on? Vahetatud ja õli normis?
Mingeid veakoode peaks kast ka näitama.
Veakoodide vaatamine võiks saada küll reegliks iga vea puhul ja kohe - siis on hiromantiat ja muud ehku peale arvamist ka vähem

- CoupeDeVille
- vaikne vend
- Posts: 40
- Joined: 29 Nov 2006, 18:46
- Location: pärnu
poisid, poisid - kõige odavam moodus mootorit ja kasti hoida, on ÕIGEL AJAL VAHETADA ÕLISID JA FILTREID.
kas kulutad mingi 1000.- õlindusele või hakkad mitmete kümnete tuhandete eest mootorit/kasti remontima?:x
Vaata korra nädalas, kas õlitasemed on normis (samuti jahutusvedeliku oma), et kastiõli ei lõhna põlemise järgi, et ta on puhas punane, mitte kõrbenud pruun/must.
See on iga autokasutaja A ja O....
kas kulutad mingi 1000.- õlindusele või hakkad mitmete kümnete tuhandete eest mootorit/kasti remontima?:x
Vaata korra nädalas, kas õlitasemed on normis (samuti jahutusvedeliku oma), et kastiõli ei lõhna põlemise järgi, et ta on puhas punane, mitte kõrbenud pruun/must.
See on iga autokasutaja A ja O....