mootori kontrollimiseks võtted
Posted: 15 Jan 2007, 20:12
Hei,
ma siin nüüd mõnda aega sts'ga ringi sõitnud. Ja on tekkinud paar küsimust:
1) Kuidas kontrollida või kuidas ära tunda selle auto tüüpvigasid
a) Näiteks mul kolksub parem esimene rattas kui august läbi sõidan, üks arvas et amordi viga, et kas mingi puks või amort ise.
b) siis diagnostika näitas CO andurite viga 2tk kas on võimalik et üks neist oli tingitud teise veast (üks oli staiiblselt üle tuhande muutumatta)?
c) kuidas kontrollida katalüsaatori toimimist? tahaks resoka vastu vahetada, kust võiks saada olla.
d) kus kohas võiks olla istmesoenduste kaitsmed? kas ja kui keerulineon küttekehasid vahetada.
e) Kuidas peaks arusaama kas mootor käib nii nagu peab?
f) tühjalt kohapeal käies tuleb vahepeal selline veider vilin, nagu midagi käiks kuskile vastu (ennem käib selline klõks - ilmselt jahutuse teema)
g) kõige suurem mure - kui sõita ennem pikalt nt. 10km+ ja siis sattuda ummikusse siis temperatuur tõuseb ülikõrgele (tean et 107 on lubatud) lausa nii et kompuuter ütleb et AC switch off for engine protection ja läheb keema välja ikkagi, st ülepaisupaagi voolikust keevad dosooli välja...
ma siin nüüd mõnda aega sts'ga ringi sõitnud. Ja on tekkinud paar küsimust:
1) Kuidas kontrollida või kuidas ära tunda selle auto tüüpvigasid
a) Näiteks mul kolksub parem esimene rattas kui august läbi sõidan, üks arvas et amordi viga, et kas mingi puks või amort ise.
b) siis diagnostika näitas CO andurite viga 2tk kas on võimalik et üks neist oli tingitud teise veast (üks oli staiiblselt üle tuhande muutumatta)?
c) kuidas kontrollida katalüsaatori toimimist? tahaks resoka vastu vahetada, kust võiks saada olla.
d) kus kohas võiks olla istmesoenduste kaitsmed? kas ja kui keerulineon küttekehasid vahetada.
e) Kuidas peaks arusaama kas mootor käib nii nagu peab?
f) tühjalt kohapeal käies tuleb vahepeal selline veider vilin, nagu midagi käiks kuskile vastu (ennem käib selline klõks - ilmselt jahutuse teema)
g) kõige suurem mure - kui sõita ennem pikalt nt. 10km+ ja siis sattuda ummikusse siis temperatuur tõuseb ülikõrgele (tean et 107 on lubatud) lausa nii et kompuuter ütleb et AC switch off for engine protection ja läheb keema välja ikkagi, st ülepaisupaagi voolikust keevad dosooli välja...