Hei,
ma siin nüüd mõnda aega sts'ga ringi sõitnud. Ja on tekkinud paar küsimust:
1) Kuidas kontrollida või kuidas ära tunda selle auto tüüpvigasid
a) Näiteks mul kolksub parem esimene rattas kui august läbi sõidan, üks arvas et amordi viga, et kas mingi puks või amort ise.
b) siis diagnostika näitas CO andurite viga 2tk kas on võimalik et üks neist oli tingitud teise veast (üks oli staiiblselt üle tuhande muutumatta)?
c) kuidas kontrollida katalüsaatori toimimist? tahaks resoka vastu vahetada, kust võiks saada olla.
d) kus kohas võiks olla istmesoenduste kaitsmed? kas ja kui keerulineon küttekehasid vahetada.
e) Kuidas peaks arusaama kas mootor käib nii nagu peab?
f) tühjalt kohapeal käies tuleb vahepeal selline veider vilin, nagu midagi käiks kuskile vastu (ennem käib selline klõks - ilmselt jahutuse teema)
g) kõige suurem mure - kui sõita ennem pikalt nt. 10km+ ja siis sattuda ummikusse siis temperatuur tõuseb ülikõrgele (tean et 107 on lubatud) lausa nii et kompuuter ütleb et AC switch off for engine protection ja läheb keema välja ikkagi, st ülepaisupaagi voolikust keevad dosooli välja...
mootori kontrollimiseks võtted
1. kui ise ei oska vaadata, siis vii meistrimeeste kätte. Võib olla amort, poolass, puks vms.
2. ei usu
3. katalüsaator ei toimi, kui ta on umbes - siis läheb bensukulu lakke, vahel tuleb tagant korralikku mädamuna haisu peaks viskama ka veakoodi.
4. osta remondimanuaal, seal kaitsmed näidatud.
5. siis kui mootor käibki normaalselt ja ühtegi veakoodi ka pole
6. sul on mingi jama kliima kompressoriga, et vilistab - kas hakkab kokku jooksma vms. kohe külasta mõnda kondiremontijat.
7. kõigepealt kontrolli, kas sul jahutusvendid töötavad - kliima sees peab üks kogu aeg taga olema ja kuumenedes lükkab teise ka järgi. Kaitsmed või releed tuksis, juhtmes katkestus või vendid ise katki. Pole hiromant, ei oska öelda - selleks on jällegi veakoodid, kust võib välja lugeda mis viga on.
Aga kuna sul on mingi jama kliimaga, siis selle pead igal juhul korda tegema
Üldiselt 2 soovitust - osta tehase remondimanuaal ja loe see läbi (eriti veakoodide koha pealt) - säästad tulevikus palju raha.
Kui ise pole suurem automehhaanik, siis otsi korralik püsikoht/mees, kelle juures autoga käid ja kes sellest autost midagi ka jagab. Muidu võid jäädagi käima eri kohtades, kus know-how puudumisel midagi kokku susserdatakse ja korda sa autot ikka ei saa.
2. ei usu
3. katalüsaator ei toimi, kui ta on umbes - siis läheb bensukulu lakke, vahel tuleb tagant korralikku mädamuna haisu peaks viskama ka veakoodi.
4. osta remondimanuaal, seal kaitsmed näidatud.
5. siis kui mootor käibki normaalselt ja ühtegi veakoodi ka pole
6. sul on mingi jama kliima kompressoriga, et vilistab - kas hakkab kokku jooksma vms. kohe külasta mõnda kondiremontijat.
7. kõigepealt kontrolli, kas sul jahutusvendid töötavad - kliima sees peab üks kogu aeg taga olema ja kuumenedes lükkab teise ka järgi. Kaitsmed või releed tuksis, juhtmes katkestus või vendid ise katki. Pole hiromant, ei oska öelda - selleks on jällegi veakoodid, kust võib välja lugeda mis viga on.
Aga kuna sul on mingi jama kliimaga, siis selle pead igal juhul korda tegema
Üldiselt 2 soovitust - osta tehase remondimanuaal ja loe see läbi (eriti veakoodide koha pealt) - säästad tulevikus palju raha.
Kui ise pole suurem automehhaanik, siis otsi korralik püsikoht/mees, kelle juures autoga käid ja kes sellest autost midagi ka jagab. Muidu võid jäädagi käima eri kohtades, kus know-how puudumisel midagi kokku susserdatakse ja korda sa autot ikka ei saa.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).