Hei.
Meie pere "uus" 3.6DI mootoriga 2008 CTS trikitab ja ei taha kihutada nii nagu vaja.
Kui järsult täisgaasiga kiirendada (vahet pole ka automaat- või manuaalkasti režiimis), siis kusagil 5000...5200 pöörde peal läheb mootor avariirežiimi, vedu kaob tagant ära ja selline tunne on, nagu oleks kännu taha kinni sõitnud. Väga ebameeldiv(ja ohtlik) kui niimoodi mööda sõites juhtub.
Samas kui aga vaikselt kiirendada (manuaalkasti režiimis), siis lähevad pöörded vabalt kuni ~7000 välja ja katkumist ei ole.
Karoli juures käisin, veakoode ei näita ja muus osas on kõik nagu korras.
Kas on ideid, kust nokkima hakata?
'08 CTS'i mootori anomaalia.
Re: '08 CTS'i mootori anomaalia.
Loll küsimus aga kas sa õlitaset oled vaatand?
Re: '08 CTS'i mootori anomaalia.
Isiklikult ei ole. Küll tehti seda aga paar kuud tagasi tehtud õlivahetuses, olen enam kui kindel.
Aga miks sa arvad, et see mõjutada võiks?
Aga miks sa arvad, et see mõjutada võiks?
Re: '08 CTS'i mootori anomaalia.
Mul N* viskas mootoritule põlema ägedal kiirendusel.. põhjuseks vähe õli :P Kuna ma ise väga kohal pole uuemate CTS'dega, siis puhtalt loogikast oletasin, et uuemad võivad ennast lülitada "Power Reduced Mode" lisaks sellele, et tulukest vilgutavad. Väga imelik on see, et sul ühtegi veakoodi ei jäänud isegi ajalukku. CTS iseenesest on Drive by Wire pedaaliga, äkki hakkab sul seal klemmid läbi kuluma või on ühendused lihtsalt oksüdeerunud. Peast ma ei mäleta enam, kuidas seda pedaali asendit ära nulliti ja uuesti kalibreeriti, ehk keegi teine oskab siinkohal paremat nõu anda.
- DevilDeville
- ravi puudub
- Posts: 1992
- Joined: 06 Dec 2006, 19:54
- Skype Kasutaja: devildeville
- Location: Tallinn
Re: '08 CTS'i mootori anomaalia.
Tänapäevastel tarkadel asjadel võib olla igasuguseid vigasid. Näiteks bensupump võib vajada vahetust. Kui mu mälu ei peta, siis on käkuläkudel ka need muutuva survega pumbad.
Edit: Ongi jah vanainimesel mäluga kõik korras
High-Pressure Engine-Driven Fuel Pump
An engine-driven high-pressure pump supplies fuel to the injectors to overcome the higher pressures inside the combustion chamber, as well as supply the multiple injection points of the direct injection nozzles. This variable-pressure high-pressure pump feeds a high-strength stainless steel fuel rail attached to the injectors. The high-pressure pump is supplied by a conventional fuel pump mounted in the fuel tank. The high-pressure pump can supply up to 1,740 psi (120 bar) of pressure, although delivered pressure depends on fuel demand and engine speed. For example, at idle, the fuel system is regulated to about 508 psi (35 bar) and increases with demand. The high-pressure pump is mounted on the end of the cylinder head and is driven by the exhaust cam.
Edit: Ongi jah vanainimesel mäluga kõik korras
High-Pressure Engine-Driven Fuel Pump
An engine-driven high-pressure pump supplies fuel to the injectors to overcome the higher pressures inside the combustion chamber, as well as supply the multiple injection points of the direct injection nozzles. This variable-pressure high-pressure pump feeds a high-strength stainless steel fuel rail attached to the injectors. The high-pressure pump is supplied by a conventional fuel pump mounted in the fuel tank. The high-pressure pump can supply up to 1,740 psi (120 bar) of pressure, although delivered pressure depends on fuel demand and engine speed. For example, at idle, the fuel system is regulated to about 508 psi (35 bar) and increases with demand. The high-pressure pump is mounted on the end of the cylinder head and is driven by the exhaust cam.
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!