Tahan osta 1987 DeVillet
Tahan osta 1987 DeVillet
Mida arvata sellisest isendist ?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kuna alles sisenemas Cadillac'ide maailma siis oskab ehk keegi targem nõu anda,
et mida kindlasti kontrollima peaks masina juures enne ostmist ?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kuna alles sisenemas Cadillac'ide maailma siis oskab ehk keegi targem nõu anda,
et mida kindlasti kontrollima peaks masina juures enne ostmist ?
- 90Deville
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1102
- Joined: 11 Sep 2006, 20:00
- Skype Kasutaja: jaan järva
- Location: Haapsalu/Sthlm
Re: PÜSITEEMA: eBays ja mujal pakutakse müügiks.... II
See ostuplats on paras naljanumber, mingit adekvaatset infot pole sealt auto kohta muud loota kui "tuli treileriga, köik on tiptop korras".
Muidu nagu tavaliselt ikka, see 4.1 on ikaldus,tseki et mahlad sees ja segi poleks, vaata et lisad ja kast toimivad, ehkki ka see suht keeruline sest numbrite puudumise ettekäändel saad proovisöitu teha kuskil nende tagaaias kus max 2 käigu sisse saab.
Rooste esineb neil autodel rattakoobastes taga ja ka ees.
Muidu nagu tavaliselt ikka, see 4.1 on ikaldus,tseki et mahlad sees ja segi poleks, vaata et lisad ja kast toimivad, ehkki ka see suht keeruline sest numbrite puudumise ettekäändel saad proovisöitu teha kuskil nende tagaaias kus max 2 käigu sisse saab.
Rooste esineb neil autodel rattakoobastes taga ja ka ees.
kkk
Re: PÜSITEEMA: eBays ja mujal pakutakse müügiks.... II
Ei taha ära ehmatada, aga nagu ilmselt enamik siit foorumist ütleks, siis 4.1 tasuks üldiselt vältida. Peetakse halvaks mootoriks kuna on probleeme õlitusega, jahutusega jne. Nukkvõll tavaliselt kulub mingi aja peale ära. Kõik oleneb kuidas autot on hoitud ja kuidas hoitakse edasi. Kere ja veermik on muidu üldiselt sellise kerega caddydel suhteliselt tugev. Minu äsja soetatud Fleetwood on nii põhja alt kui kere poolest väga tugev, kuid oli kah peal 4.1 ning algusest peale rämeda kolksuga. Pakuks sulle tulla vaatama kui auto oleks veel Tallinnas, niisama pole vast väga mõtet tulla autot siit tükk maad eemale uurima. Kõige lihtsam ja probleemivabam on üldiselt 4.5 Auto24 on üks müügis kah kuid kered neil just eriti head vist pole.
- 90Deville
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1102
- Joined: 11 Sep 2006, 20:00
- Skype Kasutaja: jaan järva
- Location: Haapsalu/Sthlm
Re: PÜSITEEMA: eBays ja mujal pakutakse müügiks.... II
4.5 ja 4.9 on pmtselt üks-sama mootor, ja vöimalusel tasub alati suurema kubatuuriga vötta sest kütusekulus vahet pole, küll aga on möni vedav eeslijöud juures, ehk 134 vs 150kw
Roostetama ei hakkagi nad pöhjaalt, vaid rattakoobastest. Eest amordikannudest eestpoolt mis tavaliselt paistab ka kapotialt kätte kui tähelepanelikult vaadata, ja tagant rattakoobas sellest osast mis vastu tagaistet jääb, ning samuti amordi ümbrusest.
Roostetama ei hakkagi nad pöhjaalt, vaid rattakoobastest. Eest amordikannudest eestpoolt mis tavaliselt paistab ka kapotialt kätte kui tähelepanelikult vaadata, ja tagant rattakoobas sellest osast mis vastu tagaistet jääb, ning samuti amordi ümbrusest.
kkk
Re: PÜSITEEMA: eBays ja mujal pakutakse müügiks.... II
Tänud info eest, eks vaatan kohapeal mõlemad üle ja siis mõtleb edasi.
4.5 mootoriga isend on oluliselt räsitum vähemalt piltide peal kui 4.1
aga eks piltide peal näevad asjad enamasti paremad välja kui tegelikuses.
4.5 mootoriga isend on oluliselt räsitum vähemalt piltide peal kui 4.1
aga eks piltide peal näevad asjad enamasti paremad välja kui tegelikuses.
- DevilDeville
- ravi puudub
- Posts: 1992
- Joined: 06 Dec 2006, 19:54
- Skype Kasutaja: devildeville
- Location: Tallinn
Re: PÜSITEEMA: eBays ja mujal pakutakse müügiks.... II
kui 4.1 on kerepoolest eriti libe, siis on lubatud seda osta nii, et 4.5 või 4.9 osturaha on öökapil valmis kogyaeg.
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
Re: Tahan osta 1987 DeVillet
Tõstsin selle teema eraldi pealkirja alla.
Aga jah - eelkõnelejad on juba kõik ära rääkinud, mis seal muud ikka lisada.
Kontrollida enne ostu tuleks tavalised asjad - kolinad veermikus, et kõik vidinad töötaks, et kõik nubinad ja liistukesed olemas oleks (uute otsimine võib päris kulukaks minna) ja muidugi kõik veakoodid välja võtta.
Alguses kui käima paned, kustuta kõik koodid ära, siis las töötab soojaks et näha kas mootor üle ei kuumene, sõidad ka natuke palju seal saab seda teha ja siis vaatad uuesti veakoodid üle.
Koodide vaatamise, kustutamise ja tähenduse juhised on siin foorumi tehnilise osa all.
Aga jah - eelkõnelejad on juba kõik ära rääkinud, mis seal muud ikka lisada.
Kontrollida enne ostu tuleks tavalised asjad - kolinad veermikus, et kõik vidinad töötaks, et kõik nubinad ja liistukesed olemas oleks (uute otsimine võib päris kulukaks minna) ja muidugi kõik veakoodid välja võtta.
Alguses kui käima paned, kustuta kõik koodid ära, siis las töötab soojaks et näha kas mootor üle ei kuumene, sõidad ka natuke palju seal saab seda teha ja siis vaatad uuesti veakoodid üle.
Koodide vaatamise, kustutamise ja tähenduse juhised on siin foorumi tehnilise osa all.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Tahan osta 1987 DeVillet
Sai siis vaatamas käidud ja peale sisse istumist väga välja tulla enam ei tahtnud
Mootor läks probleemideta käima ja hääles midagi võõrast kuulda ei olnud, mitte et varem nii lähedalt V8 häält kuulnud oleks, aga tundus ok.
Vead sai ära resetitud ja pärast mõningast käimist ja sõitmist tuli juurde allolevatele P95:
P12 No Distributor Signal
P24 Vehicle Speed Sensor signal to TCC
P52 PCM Memory Reset
P90 VCC/TCC Brake Switch/Park/Neutral switch Input Circuit Problem
P95 Engine Stall Detected
Esiklaasist jookseb praegu ülevalt alla välja keskkohast natuke juhipoole ( ilmselt segab TÜV-d )
USA hinnakirjadest vaadates leidsin esiklaasi $300 eest.
P24 ei meeldi kohe mitte, platsipeal ruumi nii vähe et ainult 1. oli sees.

Mootor läks probleemideta käima ja hääles midagi võõrast kuulda ei olnud, mitte et varem nii lähedalt V8 häält kuulnud oleks, aga tundus ok.
Vead sai ära resetitud ja pärast mõningast käimist ja sõitmist tuli juurde allolevatele P95:
P12 No Distributor Signal
P24 Vehicle Speed Sensor signal to TCC
P52 PCM Memory Reset
P90 VCC/TCC Brake Switch/Park/Neutral switch Input Circuit Problem
P95 Engine Stall Detected
Esiklaasist jookseb praegu ülevalt alla välja keskkohast natuke juhipoole ( ilmselt segab TÜV-d )
USA hinnakirjadest vaadates leidsin esiklaasi $300 eest.
P24 ei meeldi kohe mitte, platsipeal ruumi nii vähe et ainult 1. oli sees.
Re: Tahan osta 1987 DeVillet
koodid sul võetud seisva mootoriga?
See seletaks P12, 24, 95 (12 võib ilmuda ka tühja aku puhul aga muidugi võib ka jagajas asuv moodul kutu olla või siis mooduli kontaktid)
P52 räägib, et tegid koodide kustutamise,
P90 ütleb piduritule lüliti jama olema (asub piduripedaali varre juures) - vaata kas tal juhtmed ikka küljes ja pedaali vajutades ikka lülitit surutakse. Kui eelnev on OK, siis ta ise ilmselt surnud.
Üldiselt kõik suht tühised koodid....
See seletaks P12, 24, 95 (12 võib ilmuda ka tühja aku puhul aga muidugi võib ka jagajas asuv moodul kutu olla või siis mooduli kontaktid)
P52 räägib, et tegid koodide kustutamise,
P90 ütleb piduritule lüliti jama olema (asub piduripedaali varre juures) - vaata kas tal juhtmed ikka küljes ja pedaali vajutades ikka lülitit surutakse. Kui eelnev on OK, siis ta ise ilmselt surnud.
Üldiselt kõik suht tühised koodid....
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Tahan osta 1987 DeVillet
Töötava mootoriga
Edit: Nagu ma nüüd just lugesin siis oleks pidanud seda tegema seisva mootoriga süüde sees.
Edit2: Aku oli täiesti tühi, sai teise aku pealt käivitatud.
Edit: Nagu ma nüüd just lugesin siis oleks pidanud seda tegema seisva mootoriga süüde sees.
Edit2: Aku oli täiesti tühi, sai teise aku pealt käivitatud.
Re: Tahan osta 1987 DeVillet
P24 - VSS - see on tavaline magnet kuskil kasti serva küljes - vaata kontaktid üle ja puhasta sensor ära - kui ta vigane, peaks ta tegema igasugust nalja - spido näitu hüpitama, ABS tule põlema panema jms.
Edit: koode kontrollid töötava mootoriga ofkoors
Edit: koode kontrollid töötava mootoriga ofkoors
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Tahan osta 1987 DeVillet
Ega ei tea peast öelda palju esiklaasi vahetus võiks maksma minna ?
USA poodidest $300 tavaline klaas
USA poodidest $300 tavaline klaas
Last edited by zpotoloom on 27 Mar 2012, 14:54, edited 1 time in total.
Re: Tahan osta 1987 DeVillet
klaasitöökoda ütleb.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Tahan osta 1987 DeVillet
Tänud, klaasitöökoda tõesti ütles, isegi mahub eelarvesse.
Re: Tahan osta 1987 DeVillet
Ei tea, kas oleks siis paistlik hakata juba soovima vaikselt muretuid miile?