Selline asi, et käima pannes ja pärast paari meetrit sõitu annab teada, et tuleks kontrollida jahutusvedeliku taset. Samas kui veidi hiljem juba veidi soojenenud mootor (nii 30+ kraadini) seisma jätta ja taas käivitada, siis rohkem veateadet esile ei kerki. Mootoril mingit ülekuumenemist ka ei ole olnud, nii tavakasutamisel jäi tavapärase töötemperatuuri juurde ja ka WOTitamisel kõik korras. Mingeid erilisi lõhnu või suitsu ka ei ole märganud.
Veakoodideni ilmselt jõuan homme..
jahutusvedelikuga seotud anomaalia
jahutusvedelikuga seotud anomaalia
kirjanik.
Re: jahutusvedelikuga seotud anomaalia
tüüpiline viga - paisupaagis istuv andur jääb kinni. Proovi kummihaamriga paaki õpetada, ehk saab paremaks.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).