DeVille 97 pöörded?
DeVille 97 pöörded?
Selline lugu, et käivitudes kõik ok pöörded miski 620-650 ja sõidu ajal täna linnas kulgedes ja tsipa ka mõnusat häält tekitades võttis pöörded 2400 kanti ja alla ei langenudki ennem kui parklas süüde välja sai. Kus juures isegi service engine soon tule lõi ka põlema. vaatasin veakoode ei msikit erilist B1312 ja B1147. Kustutasin veakoodid ära ja asi ok:) sõit jätkus miski paari km jagu ja hakkas jälle pöördeid üles kruvima, sain asja seisma ja käik P asendisse ja 1500 pööret . Veakoodidest seekord aind B1312 ja kusjuures Service engine tuli ka põlema ei läinud.
Mis toimub oskab keegi öelda???
Mis toimub oskab keegi öelda???
DeVille 97.
Re: DeVille 97 pöörded?
tühikäigumootor must ja jääb miskisesse lahtisse asendisse kinni?
Gaasitross kinni?
Gaasitross kinni?
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
- Koit
- lobamokk
- Posts: 781
- Joined: 04 Oct 2007, 21:05
- Skype Kasutaja: koit aro
- Location: Tallinn/Stavanger
- Contact:
Re: DeVille 97 pöörded?
Mine ikka teenindusse. Pesulas võid sedasi uksed eest ära sõita.
Vana number kasutusel jälle. 556 991 51
Re: DeVille 97 pöörded?
Suurimad tänud vahva nõuande eest
Aga saigi AB-sse pargitud ja eks homme selgub mis siis viga. pakuti samamoodi, et vabakäigumootor..... aga samas tekkis ka kahtlus et äkki saab liigset õhku kuskilt väljalaskest vahele. Täna mängisid pöörded natuke rahulikumat mängu, kõikusid 500 ja 750 vahel vabakäiguga. Tavaolukorras oli 600-625.
Eks tuleb öö üleelada ja siis näis;)

Aga saigi AB-sse pargitud ja eks homme selgub mis siis viga. pakuti samamoodi, et vabakäigumootor..... aga samas tekkis ka kahtlus et äkki saab liigset õhku kuskilt väljalaskest vahele. Täna mängisid pöörded natuke rahulikumat mängu, kõikusid 500 ja 750 vahel vabakäiguga. Tavaolukorras oli 600-625.
Eks tuleb öö üleelada ja siis näis;)
DeVille 97.
Re: DeVille 97 pöörded?
ahah, kuskiltb meenub et mingitel aastatel olid usinad poisid katki minema miskised kummitihendid sisselaske ja õhulugeja vahel - äkki "intake plenum" nimeline asi? Võin muidugi täiega eksida ka...
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: DeVille 97 pöörded?
Nii nii käidud ja tuli vahetada see nii öelda tühikäigu mootor kuna puhastamisest polnud abi. Teema aga huvitav selles et sai sõidetud 130 km kui hakkas jälle ise minema. Jätsin seisma , käik välja ja keris miski 3600 pööret üles ja kusjuures andis ka veel engine service tuld. süüde välja ja süüde sisse ja asi nagu võluväel kadunud. Nüüd olen miski 600 km maha käristanud ja pole nagu miskit. AB öeldi et kui veel korra teeb siis võin külla minna et uuel asjal siiski 6 kuud garantiid, see muidugi rõõmustav uudis. Aga kes teab kus mis möllama hakkab? 

DeVille 97.
Re: DeVille 97 pöörded?
Saigi vist ära sõnutud. Sõitsin kodupoole ja järsku lõi service engine tule põlema ja hakkas ka vaikselt pöördeid kruttima. kõiguvad miski 500 ja 700 vahel. Sai siis vea koode vaadatud ja ohhooo Histori küll aga siiski P0122 - Throttel position sensor circuit low voltage. Huvitav oleks teada mis see on siis et ta nii pöördeid mõjutab. kustutasin veakoodi ära ja asi kombes jälle...
ei saa aru mis toimub!!!

DeVille 97.
- DevilDeville
- ravi puudub
- Posts: 1992
- Joined: 06 Dec 2006, 19:54
- Skype Kasutaja: devildeville
- Location: Tallinn
Re: DeVille 97 pöörded?
mingi mass kehvakene ehk? kaasaegsetel elektriautodel on need peris olulised asjad.
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
Re: DeVille 97 pöörded?
Noo nii jama jälle pöörde üleval aga seekord teine kood.kuid seekord ei tulnud service engine tuld. Tundub ikka elektri värk olevat. veakood siis seekord B1971 ehk siis inadvertent power. Mis toimub ei saa aru
Süüde välja ja uuesti käima ning asi kombes. Kood kusjuures history. Oskab keegi öelda mida kontrollidagi......
Tänud tarkadele!!!


Tänud tarkadele!!!
DeVille 97.
Re: DeVille 97 pöörded?
ahhaa, mine relee/kaitsmekarpi ja otsi üles "inadrvertant power" relee - vaata kas tal klemmid korrodeerunud või relee ise küpse.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: DeVille 97 pöörded?
Kas see üksus asub pagassis tagaistme seljatoe vastas? või kuskil mujal huvitavamas kohas?
DeVille 97.
Re: DeVille 97 pöörded?
vast algatuseks vaatad mootoriruumi
Edit: netist tuli selline jutt välja:
Circuit Description
The inadvertent power relay is controlled by the body control module (PZM). The PZM grounds the inadvertent power relay through connector C2 terminal C3.
Conditions for Setting the DTC
The inadvertent power relay is commanded ON or OFF and the PZM feed back does not match that of the commanded state for at least 2 seconds.
Action Taken When the DTC Sets
The PZM continues to command the requested state of the relay until the state is achieved or no longer necessary.
Conditions for Clearing the DTC
The PZM feedback matches that of the commanded state for at least 2 seconds.
A history DTC clears after 50 consecutive ignition cycles if the condition is no longer present.
Step
Action
Value(s)
Yes
No
1
Was the Body Control Module Diagnostic System Check performed?
--
Go to Step 2
Go to Diagnostic System Check - Body Control System
2
Turn OFF the ignition switch.
Connect a Scan Tool to the vehicle.
Command the inadvertent power ON with the scan tool.
Turn the interior lamps ON.
Do the lamps turn ON?
--
Go to Step 3
Go to Step 4
3
Disconnect the inadvertent power relay.
Disconnect the PZM.
Test CKT 247 (BRN) for a short to ground.
Is CKT 247 (BRN) shorted?
--
Go to Step 5
Go to Step 6
4
Disconnect the inadvertent power relay.
Measure the voltage from the inadvertent power relay terminal A1 to ground.
Is battery positive (B+) voltage present?
--
Go to Step 7
Go to Step 8
5
Repair the short to ground in CKT 247 (BRN).
Is the repair complete?
--
Go to Diagnostic System Check - Body Control System
--
6
Replace the PZM. Refer to Body Control Module Replacement .
Is the repair complete?
--
Go to Diagnostic System Check - Body Control System
--
7
Turn the inadvertent power ON using the Scan Tool .
Measure the resistance from the inadvertent power relay terminal C2 to ground.
Is the resistance less the specified value?
5 ohms
Go to Step 9
Go to Step 10
8
Repair the open or the short to ground in CKT 1740 (ORN).
Is the repair complete?
--
Go to Diagnostic System Check - Body Control System
--
9
Replace the inadvertent power relay.
Is the repair complete?
--
Go to Diagnostic System Check - Body Control System
--
10
Inspect CKT 247 (BRN) for an open.
Is CKT 247 open?
--
Go to Step 11
Go to Step 6
11
Repair the open in CKT 247 (BRN).
Is the repair complete?
--
Go to Diagnostic System Check - Body Control System
--
Edit: netist tuli selline jutt välja:
Circuit Description
The inadvertent power relay is controlled by the body control module (PZM). The PZM grounds the inadvertent power relay through connector C2 terminal C3.
Conditions for Setting the DTC
The inadvertent power relay is commanded ON or OFF and the PZM feed back does not match that of the commanded state for at least 2 seconds.
Action Taken When the DTC Sets
The PZM continues to command the requested state of the relay until the state is achieved or no longer necessary.
Conditions for Clearing the DTC
The PZM feedback matches that of the commanded state for at least 2 seconds.
A history DTC clears after 50 consecutive ignition cycles if the condition is no longer present.
Step
Action
Value(s)
Yes
No
1
Was the Body Control Module Diagnostic System Check performed?
--
Go to Step 2
Go to Diagnostic System Check - Body Control System
2
Turn OFF the ignition switch.
Connect a Scan Tool to the vehicle.
Command the inadvertent power ON with the scan tool.
Turn the interior lamps ON.
Do the lamps turn ON?
--
Go to Step 3
Go to Step 4
3
Disconnect the inadvertent power relay.
Disconnect the PZM.
Test CKT 247 (BRN) for a short to ground.
Is CKT 247 (BRN) shorted?
--
Go to Step 5
Go to Step 6
4
Disconnect the inadvertent power relay.
Measure the voltage from the inadvertent power relay terminal A1 to ground.
Is battery positive (B+) voltage present?
--
Go to Step 7
Go to Step 8
5
Repair the short to ground in CKT 247 (BRN).
Is the repair complete?
--
Go to Diagnostic System Check - Body Control System
--
6
Replace the PZM. Refer to Body Control Module Replacement .
Is the repair complete?
--
Go to Diagnostic System Check - Body Control System
--
7
Turn the inadvertent power ON using the Scan Tool .
Measure the resistance from the inadvertent power relay terminal C2 to ground.
Is the resistance less the specified value?
5 ohms
Go to Step 9
Go to Step 10
8
Repair the open or the short to ground in CKT 1740 (ORN).
Is the repair complete?
--
Go to Diagnostic System Check - Body Control System
--
9
Replace the inadvertent power relay.
Is the repair complete?
--
Go to Diagnostic System Check - Body Control System
--
10
Inspect CKT 247 (BRN) for an open.
Is CKT 247 open?
--
Go to Step 11
Go to Step 6
11
Repair the open in CKT 247 (BRN).
Is the repair complete?
--
Go to Diagnostic System Check - Body Control System
--
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: DeVille 97 pöörded?
tee korda, siis näed. 
Minu loogika ütleb nii -
kuskil on vahetevahel mingi elektriline kala (kehv ühendus relees/pistikus/massis/pooleldi katkises juhtmes) - kogu aeg ju ei trikita?
Kui jama oleks ajus, siis ilmselt oleks asi püsiv
kui mõni relee või juhe puruks - oleks viga samuti püsiv
võimalus, et uus tühikäigu mootor jamab on ka üsna väike.

Minu loogika ütleb nii -
kuskil on vahetevahel mingi elektriline kala (kehv ühendus relees/pistikus/massis/pooleldi katkises juhtmes) - kogu aeg ju ei trikita?
Kui jama oleks ajus, siis ilmselt oleks asi püsiv
kui mõni relee või juhe puruks - oleks viga samuti püsiv
võimalus, et uus tühikäigu mootor jamab on ka üsna väike.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).