auto ülelombi toomine:Paldiski või Tallinna sadam
auto ülelombi toomine:Paldiski või Tallinna sadam
mõtlesin,et uuriks targemate käest üldisemalt. Plaan omal ära tuua siis üks tagasihoidlik Deville, WI osariigist ja mõtleisn ise asju ajada(n.ö jalgratast leiutada) ja kasutata mõnda sealset firma teenust. Mitmed pakuvad RO-RO varjante-soodsam, kas keegi klubilastest on n.ö sedavarjanti proovinud. Kas enamik sõidukeid jääb muidu terveks:? Ning kuna ro-ro laevukeste sadam Paldiskis siis kas sealne asjade ajamine ja bürokraatia on kergem või samasugune kius ja venimine kui Tallinnas. Või kuidas seal Paldiski sadamas üldse neid asju aetakse. St ei ole ju mõtekas ka kimada Paldiski ja Tallinna vahet kui pärast mingi papüürus puudu või üle on.
Re: auto ülelombi toomine:Paldiski või Tallinna sadam
Tollideklarit anyway sadamas teha ei saa, see ikka kas e-maksuametis või koha peal tolli lennujaama kontoris (vähemalt vanasti oli nii). Muud asjad peaksid vast sadamas tehtud saama.
aga küsi kasutaja Riho käest - talle see igapäevane leib.
aga küsi kasutaja Riho käest - talle see igapäevane leib.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: auto ülelombi toomine:Paldiski või Tallinna sadam
Võib-olla postitan nüüd valesse teemasse, ei tea. Kindel on aga see, et kogu mu järgnev teks on täiesti selle foorumi konteksti väline ja ma proovin ammutada vaid know-howd.
(Kõik alljärgnevad isikud ja autod on puhas fiktsioon, millel puudub igasugune seos reaalsusega
)
Oletame et ma tahan endale ühte US-spec Tojootat Leedust tuua. Asi on seal arvel ja kõik tollikulud jms makstud. Samasuguseid Jootasi on Euroopaski müüdud (Eesti kohta pole päris kindel, siin müüdi vaid lahjemat, 2 liitrise mootoriga) kuid siin hetkel igasugune pakkumine puudub.
Millega pean siin arvele võttes silmitsi seisma? Uus tüübikinnitus? Uued tuled? auto aastast 2002.
(Kõik alljärgnevad isikud ja autod on puhas fiktsioon, millel puudub igasugune seos reaalsusega

Oletame et ma tahan endale ühte US-spec Tojootat Leedust tuua. Asi on seal arvel ja kõik tollikulud jms makstud. Samasuguseid Jootasi on Euroopaski müüdud (Eesti kohta pole päris kindel, siin müüdi vaid lahjemat, 2 liitrise mootoriga) kuid siin hetkel igasugune pakkumine puudub.
Millega pean siin arvele võttes silmitsi seisma? Uus tüübikinnitus? Uued tuled? auto aastast 2002.
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo

Re: auto ülelombi toomine:Paldiski või Tallinna sadam
Sõltub Leedus tehtud tüübikast. Seal oli minu mälu järgi kaks varianti: nõrgema versiooniga sai ainult Leedus toimetada ja siin tuleb teha uuesti üksiktüübikinnitus, teine ehk siis EU tüübikaga saab siin ilma lisatestide-asjadeta .
Väga Üksiku Lincolni Väga Üksik Klubi
Re: auto ülelombi toomine:Paldiski või Tallinna sadam
Ehk et tuleb müüjalt lihtsalt seda EU tüübikinnitust küsida ja kogu moos?
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo

- antoonio
- ravi puudub
- Posts: 1335
- Joined: 16 Jun 2009, 13:32
- Skype Kasutaja: sniffest
- Location: Rakvere
Re: auto ülelombi toomine:Paldiski või Tallinna sadam
Võibolla peksan ka segast, aga kas mitte sedasi põle, et kui massin EU riigis arvel siis peaks seda igas teises EU riigis samuti arvele saama (ei tea seda leedu sisest or välist case). Lihtsalt meenus üks paari aasta tagune juhtum 4x4 foorumist kus üht tegelast komposteeriti siinses ARKis täiega ühe inglismannide juurest hangitud autuga.
Lihtsalt kaupade vaba liikumine, kui üks EU alustalasid :D
Lihtsalt kaupade vaba liikumine, kui üks EU alustalasid :D
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
- Koit
- lobamokk
- Posts: 781
- Joined: 04 Oct 2007, 21:05
- Skype Kasutaja: koit aro
- Location: Tallinn/Stavanger
- Contact:
Re: auto ülelombi toomine:Paldiski või Tallinna sadam
Teemasse mitte väga abiks, aga niipalju kui mina olen asjadest aru saand selle EU´ga, siis kehtivad parasjagu just sellised "ühtse liidu" reeglid, nigu parasjagu mugavam või kasulikum on. Ehk, et kindel ei saa väga olla millegi peale, mis puudutab kaupade vaba liikumist.
Vana number kasutusel jälle. 556 991 51
- antoonio
- ravi puudub
- Posts: 1335
- Joined: 16 Jun 2009, 13:32
- Skype Kasutaja: sniffest
- Location: Rakvere
Re: auto ülelombi toomine:Paldiski või Tallinna sadam
tundub, et Rihol on õigus. Jäi selline asi silma:
Issued by the manufacturer - shows that the technical characteristics of the vehicle meet safety and environmental standards. Can be either a European (EC) or a national one.
EC certificate of conformity - valid in all EU countries .
If your car has a valid EC certificate, national authorities cannot request any additional technical documentation - unless your car has been modified after leaving the factory (they can then require it to undergo a new approval).
National certificate of conformity - valid only in the country that issued it.
Generally for buses, trucks, vans, trailers and custom-built before May 2009.or vintage cars.
Does not prevent the authorities in your new country requiring additional technical checks or certificates before registration.
Algallikas.
Issued by the manufacturer - shows that the technical characteristics of the vehicle meet safety and environmental standards. Can be either a European (EC) or a national one.
EC certificate of conformity - valid in all EU countries .
If your car has a valid EC certificate, national authorities cannot request any additional technical documentation - unless your car has been modified after leaving the factory (they can then require it to undergo a new approval).
National certificate of conformity - valid only in the country that issued it.
Generally for buses, trucks, vans, trailers and custom-built before May 2009.or vintage cars.
Does not prevent the authorities in your new country requiring additional technical checks or certificates before registration.
Algallikas.
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
Re: auto ülelombi toomine:Paldiski või Tallinna sadam
minu ´02 DeVille oli just selle sisese kinnitusega ja siin tegin nagu mishka EU serdi et arvele saada.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: auto ülelombi toomine:Paldiski või Tallinna sadam
Nojah, nagu mainisin on seda autot euroopaski müüdud (IS300). Minu talupojaloogika ütleb, et "maksimumkaristuseks" on E tähisega tulede install....
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo

Re: auto ülelombi toomine:Paldiski või Tallinna sadam
ei pruugi olla - bürokraat on kõikvõimas ja teda võib huvitada ainult auto saabumisriik. Aga mis siin ikka mõelda - helista EMTAsse ja küsi järgi - seal infotelefonis on tavaliselt väga abivalmis inimesed kes viitsivad asjaga tegeleda.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: auto ülelombi toomine:Paldiski või Tallinna sadam
Küsi müüjalt passikoopia - seal on see märge sees.
Väga Üksiku Lincolni Väga Üksik Klubi
Re: auto ülelombi toomine:Paldiski või Tallinna sadam
Võtaks selle vana teema siis kokku.
Leedukal oli EU ülene sert ja kõik vajalikud testid sammuti tehtud. Helistasin ARK-i. Suunati seal ringratast paar korda (USA autodega tegeleja ütles, et see on selle mehe asi, kes Jaapani autodega tegeleb ja suunas sinna. Rääkisin teisele mehele loo ära ja see suunas esimesse kohta tagasi...et ikka USA versioon ja las teine mees tegeleb) ja lõpuks sain siis pildi ette. Pilt oli selline, et ei tasu Leedust tuua, kui piisavalt sulli üle pole.
Nimelt on tore küll, et Leedus on EU sert tehtud, kuid ARK aktsepteerib vaid nende nimekirjas olevate testide tegijate serte. Ma ütlesin, et heakene küll, andke mulle nimekiri ja vaatame, ek on sobivas kohas tehtud. Nimekiri oli täpselt 2 nime pikk ja mõlemad Eesti firmad. Ma tegin
ja ütlesin, et kulla inimene, igas riigis on ju pädevad ettevõtted, kes EU teste teevad. Vastus oli umbes selline, et kust meie teame, et seal mõni pädev ettevõte on ja bla bla bla.
Mõtlesin, et tra, hakkan seda rauda taguma ja et mis jutt see on, kuid närvi ja ajakulu kokkuhoidmise eesmärgil sai üks kohalik auto ära ostetud. Vahest parem oligi, sest sain õiget värvi ja täisvarustuses 76000 miilise läbisõiduga puhta Carfax lehega auto. Lisaks kõik vajalik talvevarustus(uus naast + valuvelg) kaasas.
Auto muidu igati tore. Pisike auto "suure" mootoriga. 300nm@3800 ja 163kw@6000. Sillad on GS-i alt ja see pisike kere ei suuda pukse kulutada. Mikis räägitakse, et esimesed väsimuse märgid sildades tekivad 150-200 tuhande miili pealt. Lisaks on kõik muu tehnika selle auto jaoks selgelt oversized (Supra diffrid, ATM kast suurtelt sedaanidelt jne).
Auto ise muidugi väike. Suuremad mehed tunnevad salongis ahistatult. Mul endalgi pea peaaegu laes kinni nii ees kui taga.
Leedukal oli EU ülene sert ja kõik vajalikud testid sammuti tehtud. Helistasin ARK-i. Suunati seal ringratast paar korda (USA autodega tegeleja ütles, et see on selle mehe asi, kes Jaapani autodega tegeleb ja suunas sinna. Rääkisin teisele mehele loo ära ja see suunas esimesse kohta tagasi...et ikka USA versioon ja las teine mees tegeleb) ja lõpuks sain siis pildi ette. Pilt oli selline, et ei tasu Leedust tuua, kui piisavalt sulli üle pole.
Nimelt on tore küll, et Leedus on EU sert tehtud, kuid ARK aktsepteerib vaid nende nimekirjas olevate testide tegijate serte. Ma ütlesin, et heakene küll, andke mulle nimekiri ja vaatame, ek on sobivas kohas tehtud. Nimekiri oli täpselt 2 nime pikk ja mõlemad Eesti firmad. Ma tegin

Mõtlesin, et tra, hakkan seda rauda taguma ja et mis jutt see on, kuid närvi ja ajakulu kokkuhoidmise eesmärgil sai üks kohalik auto ära ostetud. Vahest parem oligi, sest sain õiget värvi ja täisvarustuses 76000 miilise läbisõiduga puhta Carfax lehega auto. Lisaks kõik vajalik talvevarustus(uus naast + valuvelg) kaasas.
Auto muidu igati tore. Pisike auto "suure" mootoriga. 300nm@3800 ja 163kw@6000. Sillad on GS-i alt ja see pisike kere ei suuda pukse kulutada. Mikis räägitakse, et esimesed väsimuse märgid sildades tekivad 150-200 tuhande miili pealt. Lisaks on kõik muu tehnika selle auto jaoks selgelt oversized (Supra diffrid, ATM kast suurtelt sedaanidelt jne).
Auto ise muidugi väike. Suuremad mehed tunnevad salongis ahistatult. Mul endalgi pea peaaegu laes kinni nii ees kui taga.
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo

-
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1200
- Joined: 04 Mar 2008, 17:19
- Skype Kasutaja: reinbiker
- Location: Tartu
- Contact:
Re: auto ülelombi toomine:Paldiski või Tallinna sadam
Ooda, mille sa siis ostsid?
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: auto ülelombi toomine:Paldiski või Tallinna sadam
IS300


ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
