Siia käivad oma autode pildid ja jutud
karupuhh
aktivist
Posts: 118 Joined: 03 Oct 2009, 18:55
Location: Tallinn
Post
by karupuhh » 07 May 2010, 16:24
kuna enamust autost on küla peal ja suurematest tükkidest kodus on ainult mootor, siis sai asutud seda lammutama. Et vaataks mis eal sees õige on- näiteks karterist leidisn peotäie jahvatatud plastipudi
on kellelgi laenata tõmmitsat, millega rihmaratta vända otsas kätte saaks
Attachments
P1080132.JPG (118.68 KiB) Viewed 19706 times
P1080127.JPG (128.75 KiB) Viewed 19706 times
karteri sisu P1080134.JPG (127.86 KiB) Viewed 19702 times
65 deville convertible
96 fleetwood brougham
(72 pony)
wagoneer
huviline
Posts: 96 Joined: 30 Aug 2008, 00:39
Post
by wagoneer » 08 May 2010, 00:10
Vasak tagumine tiib siis lõpuks valmis.
Attachments
vasakok [320x200].JPG (18.5 KiB) Viewed 19665 times
vasakok1 [320x200].JPG (15.52 KiB) Viewed 19665 times
vasakok2 [320x200].JPG (18.01 KiB) Viewed 19667 times
wagoneer
huviline
Posts: 96 Joined: 30 Aug 2008, 00:39
Post
by wagoneer » 11 May 2010, 23:36
Kui algul tundus,et parem tagatiib pole pihta saanud siis täna see arvamus muutus.
Põhimõtteliselt on tiiva alumine pool terves ulatuses(rattakoopa eest kuni taha välja) lössi sõidetud ja loomulikult pahtliga täidetud. Nüüd peab enne keevitamist tiiva algse kuju enamvähem õigeks saama. Aga pahtlit ameerikamal vähemalt jagub, selles pole kahtlustki.
Attachments
paremtaguminetiib [320x200].JPG (13.83 KiB) Viewed 19599 times
paremtaguminetiib1 [320x200].JPG (13.42 KiB) Viewed 19600 times
paremtaguminetiib2 [320x200].JPG (13.29 KiB) Viewed 19602 times
ain
ravi puudub
Posts: 5498 Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn
Post
by ain » 12 May 2010, 07:31
oh pagan. Aga samas vaata helgemat poolt - saab auto palju kergemaks ju
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
wagoneer
huviline
Posts: 96 Joined: 30 Aug 2008, 00:39
Post
by wagoneer » 18 May 2010, 22:16
Tegemised parempoolse tagatiiva ja põhja juures.
Attachments
paremtagumine5 [320x200].JPG (17.53 KiB) Viewed 19494 times
paremtagumine4 [320x200].JPG (14.84 KiB) Viewed 19494 times
paremtagumine3 [320x200].JPG (17.48 KiB) Viewed 19493 times
wagoneer
huviline
Posts: 96 Joined: 30 Aug 2008, 00:39
Post
by wagoneer » 18 May 2010, 22:19
natuke veel.
Attachments
paremtagumine6 [320x200].JPG (16.47 KiB) Viewed 19493 times
wagoneer
huviline
Posts: 96 Joined: 30 Aug 2008, 00:39
Post
by wagoneer » 20 May 2010, 23:26
Koopa tagumise osa puzletamine.
Attachments
paremtagumine7 [320x200].JPG (18.15 KiB) Viewed 19421 times
paremtagumine8 [320x200].JPG (18.39 KiB) Viewed 19421 times
paremtagumine9 [320x200].JPG (18.23 KiB) Viewed 19422 times
wagoneer
huviline
Posts: 96 Joined: 30 Aug 2008, 00:39
Post
by wagoneer » 20 May 2010, 23:31
Ja koopa keskmise osa puzletamine. pildid paistev kõverik läheb siis koopa sisemiseks servaks.
Attachments
paremtagumine10 [320x200].JPG (15.42 KiB) Viewed 19420 times
paremtagumine11 [320x200].JPG (17.65 KiB) Viewed 19420 times
paremtagumine12 [320x200].JPG (20.13 KiB) Viewed 19422 times
ain
ravi puudub
Posts: 5498 Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn
Post
by ain » 21 May 2010, 07:42
Kas viimase pildi peal on see uhke uus pink, mille soetasid?
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
wagoneer
huviline
Posts: 96 Joined: 30 Aug 2008, 00:39
Post
by wagoneer » 22 May 2010, 00:28
See sama jupstük jah.
Aga parem tagatiib nüüd siis selline.
Attachments
paremtagumine13 [320x200].JPG (18.37 KiB) Viewed 19366 times
paremtagumine14 [320x200].JPG (20.09 KiB) Viewed 19367 times
wagoneer
huviline
Posts: 96 Joined: 30 Aug 2008, 00:39
Post
by wagoneer » 22 May 2010, 00:30
Järgmiseks peab siis läbi ussitanud rattakoopad vähe tihedamaks muutma.
Attachments
paremrattakoobas1 [320x200].JPG (11.4 KiB) Viewed 19364 times
paremrattakoobas2 [320x200].JPG (12.09 KiB) Viewed 19365 times
wagoneer
huviline
Posts: 96 Joined: 30 Aug 2008, 00:39
Post
by wagoneer » 02 Jun 2010, 22:58
Tagatiiva esimeses servas oli ka üks kahtlane koht mis sai asendatud värske plekitükiga.
Attachments
paremtagumine15 [320x200].JPG (16.93 KiB) Viewed 19235 times
paremtagumine14 [320x200] (2).JPG (14.83 KiB) Viewed 19235 times
wagoneer
huviline
Posts: 96 Joined: 30 Aug 2008, 00:39
Post
by wagoneer » 02 Jun 2010, 23:00
Pagassi põhja alla sai viimane tala ka tehtud
Attachments
paremtagumine17 [320x200].JPG (17.48 KiB) Viewed 19236 times
paremtagumine16 [320x200].JPG (16.23 KiB) Viewed 19236 times
wagoneer
huviline
Posts: 96 Joined: 30 Aug 2008, 00:39
Post
by wagoneer » 02 Jun 2010, 23:06
Ja siis see lahe sisemine porikoobas. Kõigepealt sai tehtud uus tagumine serv.
Attachments
paremrattakoobas4 [320x200].JPG (19.04 KiB) Viewed 19233 times
paremrattakoobas3 [320x200].JPG (18.97 KiB) Viewed 19234 times
wagoneer
huviline
Posts: 96 Joined: 30 Aug 2008, 00:39
Post
by wagoneer » 02 Jun 2010, 23:12
Ja siis masendav ülemine osa sellest koopast. Põhimõtteliselt peale ühe tugevdustüki lahti puurimist selgus tõsiasi,et seal nagu polegi midagi enam. Seal kirudes ja lõigates sai piilutu ka tagumise quarteri sisse ja pilt lisas tiba masendust juurde.
Attachments
paremrattakoobas7 [320x200].JPG (14.5 KiB) Viewed 19231 times
paremrattakoobas6 [320x200].JPG (16.98 KiB) Viewed 19231 times
paremrattakoobas5 [320x200].JPG (18.23 KiB) Viewed 19231 times