Page 2 of 3

Posted: 07 Aug 2007, 17:50
by Eldorado77
:o ja nüüd et seda võlli kehv lihvida kuna pole ikka ilus ümar otsast st vaja sinna midagi aretada... ühesõnaga mõtlevad ja aretavad

üks pidev peaga vastu seina rsk

Posted: 07 Aug 2007, 17:58
by ain
kes sul seda võlli lihvib üldse?
Kas sul pole äkki mõistlik saata ta Soome (aega on sul ju niigi läinud)?
R Koneistus teeb korralikku tööd ja on neid väntasid ennegi silunud.

Posted: 07 Aug 2007, 18:00
by Eldorado77
Koneistus on siis Soome kodanik?

Posted: 07 Aug 2007, 18:02
by ain
jah.
Loe siit - Gets näiteks lasi kogu pöörleva kupatuse seal ära balanssida ja hind oli 4000.- pluss transa.

Posted: 08 Aug 2007, 08:26
by Eldorado77
:?: Krt mul hakkab jõud raugema - kui nii siis oleks olnud juba lihtsam usast uus tellida. Ja on kuradi sellid ikka - kuu aega oota ja siis öeldakse et ei ole võimalik enam lihvida remont mõõtu. Siis kaalud varjante jne et kas uus või vana ja otsustad siiski vana kasuks et saab kiiresti kätte ning siis selgube et neil lihvimine problemaatiline kuna võlli ots pole nö standartne.

Varsti pistan selle rubriiki Turg ja sõidan kuhugi oma närve puhkama.

Aga enne vaja korda teha - lähen selgitan täpselt välja et kus ja mis.

Posted: 08 Aug 2007, 09:26
by ain
Ära nüüd kohe püssi põõsasse ka viska. Küll sa korda saad ja siis ju topeltmõnu sõita...

Posted: 17 Sep 2007, 18:31
by Eldorado77
:?: siiamaani pusivad vms - nüüd kui kokku hakati panema siis avastati et kellgil mingid hammasrattad jäänud tellimata - vanadel olnud mõrad sees.

Ühesõnaga tartu Topparts on hullem kui onu TikTak - 2 nädalast tehakse 2 kuud ja enamgi veel

Moraal - kuulake mis Ain räägib

Posted: 17 Sep 2007, 19:50
by ain
mis hammasrattad? ainukesed, mis võiks kõne alla tulla on jaotusketi rattad ja selle komplekti tellisid sa ju uue (Cloyes).
Something fishy is going on....

Posted: 18 Sep 2007, 16:51
by Eldorado77
mul nende ässadega jäi jutt nii et ise tellivad ja vaatavad mis vaja jne

tehtud :evil:

jubedad kalamehed on nad seal ikka küll - ei taha kellegist halba rääkida aa ei toimi see asi neil seal summagi (paari päeva pärast kolm kuud - kusjures iga 2 nädala tagant lubatakse et valmis saab ja et seekord päris kindlalt jne)

rääkitakse et kala pidi ka peast mädanema hakkama :devil

Posted: 18 Sep 2007, 17:03
by ain
noh, eks sa nüüd pead selle ära kannatama, kui ta juba nii kaugele arenenud on.

Posted: 01 Oct 2007, 19:34
by Eldorado77
:?: ja nüüd avastati et mootor on hoopis 425 kuuptolli vms :?
nii et ökopill siis - kuigi ostetud sai omastarust auto 500-se mootoriga ja nii on ka passis kirjas :suspect -igatahes tõsine kivi maaletooja Tarmo kapsaaeda


krt kui nii edasi läheb siis 6 kuu pärast öeldakse et oldsmobil vms :devil

aeg kaob rõõmud jäävad :puke

Posted: 01 Oct 2007, 19:47
by ain
jah, tehasest oli sel aastal küll 425cid vahel. Ma nagu ei osanud seda kahtlustadagi, et sul see on - rääkisid ju kogu aeg 500 kuuptollist. Arvasin, et ju siis usas vahetatud (mis oli suht tavaline käitumine seal).

Edit: Sa saad ikkagi kasutada 500cid vänta. Minu arust see peaks istuma küll - 425 oli kolb teise läbimõõduga: 4.08" (500 on 4,3") ja kolvikäik on 425 - 4,06" (500 on 4,304").
Kolvid peaksid ära vahetama. Kepsu kohta ei julge öelda...pannakse mingeid Chrysleri (440cid??) kepse aga ei oska sellel teemal kaasa rääkida
See on selline mõõtmise-vaatamise ja mõtlemise teema, aga kuna mootor on kenasti maas ja laiali, siis saab ju seda kenasti teha...

Muidugi ma kahtlen Tartu Top Partsi meestes, kas nad sellega hakkama saavad...

Samas mikimaa romulad on 425 mootoreid täis - ehk tasub sinna kiigata?

Edit 2: 425 mootorisse istub kenasti 500 vänt. Ostma pead uued kolvid selle combo jaoks ja su mootor muutub 460 kuuptolliseks ;)

Posted: 01 Oct 2007, 21:26
by Eldorado77
tead saaks selle seal nii kokku et toimib ja ..... käbe minema :|



PS! nende jutu järgi on vändad identsed - kas ei ole?

Posted: 01 Oct 2007, 21:40
by ain
peaks olema aga 100% kindel pole. Sul ju mõlemad vändad olemas - miks sa ei võrdle???
Veel vajalikku infi sulle: 472 ja 425 on sama kolvikäiguga (stroke). 500 oli ta erinev.
472, 425 ja 500 silindrid olid erineva suurusega. Samuti on erinevad plokikaante põlemiskambri suurus.

Posted: 01 Oct 2007, 22:21
by Eldorado77
vt mul pole ju midagi - kõik on seal ässade juures. Mulle raiuti et jumalakindalt 1=1. Igaksjuhuks helistan ja räägin nendega.