
1965 DeVille Convertible
-
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1200
- Joined: 04 Mar 2008, 17:19
- Skype Kasutaja: reinbiker
- Location: Tartu
- Contact:
Re: 1965 DeVille Convertible
Noo aga kui mootor käib, siis saab juba sügisel minna Getotama sellega paneelmajade vahele. 

http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 1965 DeVille Convertible
jah, nüüd ongi selline jama et mootor käib
veel edusammudest, et suunad ja tagatuled sai tööle, samuti paak maha - suur tänu ruberoididele, kes autot konti laadides selle tõstuki käppadega lömastasid
Ikka valmis kevadeks. Ja pean ütlema, et ´93 FWB valuvelg istub alla kui valatud.... muuhulgas võib pidada veel lõbusaks hetke, kui ma läbi kõrvalistuja põranda kukkusin.
homne päev möödub märksõna "Carter AFB prügikasti, Q-Jet asemele" + uued kütusevoolikud all
nüüd on viskijoogi aeg

veel edusammudest, et suunad ja tagatuled sai tööle, samuti paak maha - suur tänu ruberoididele, kes autot konti laadides selle tõstuki käppadega lömastasid

Ikka valmis kevadeks. Ja pean ütlema, et ´93 FWB valuvelg istub alla kui valatud.... muuhulgas võib pidada veel lõbusaks hetke, kui ma läbi kõrvalistuja põranda kukkusin.
homne päev möödub märksõna "Carter AFB prügikasti, Q-Jet asemele" + uued kütusevoolikud all

nüüd on viskijoogi aeg

„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: 1965 DeVille Convertible
AFB jäi, kuna Q-Jetile polnud parasjagu käepärast ühtegi vaheplaati talle. Aga kui olin vanast karpast nii pool kilo tolmu-liiva välja pesnud, hakkas vanamees kohe vaikselt mõmisema 
Õlid normis, kast toimib nagu vana mees, kuumaks ei lähe - mis sa ikka muud oskad soovida...
Siin väike videopilt asjast (kliki pilti)

Suitseb, kuna kährikud olid vist üritanud ohtra õliga teist mootorit lahti immutada
Kui summuti alt ära võtsin, voolas sealt nii 2 liitrit hüva õli välja 
Nüüd siis veel kere ja sisu teha, pidurid ja värv, kroom läikima ning valmis ongi

Õlid normis, kast toimib nagu vana mees, kuumaks ei lähe - mis sa ikka muud oskad soovida...
Siin väike videopilt asjast (kliki pilti)

Suitseb, kuna kährikud olid vist üritanud ohtra õliga teist mootorit lahti immutada


Nüüd siis veel kere ja sisu teha, pidurid ja värv, kroom läikima ning valmis ongi

„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: 1965 DeVille Convertible
sisu väljas, samuti üks racoon, kes oli ilusti skeletiks kõdunenud vaiba alla. Vastik vaatepilt oli.
Põhjaplekkidest jääb alles ainult kardaanitunnel, muud hoidis ainult vaip koos - niipalju siis lihtsast projektist

Põhjaplekkidest jääb alles ainult kardaanitunnel, muud hoidis ainult vaip koos - niipalju siis lihtsast projektist

„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
- DevilDeville
- ravi puudub
- Posts: 1992
- Joined: 06 Dec 2006, 19:54
- Skype Kasutaja: devildeville
- Location: Tallinn
Re: 1965 DeVille Convertible
loodetavasti sa ikka pesukarust ajalooraamatute tarvis fotojäädvustuse tegid. põhjaplekk teadupärast tekib ise uus: )ain wrote:sisu väljas, samuti üks racoon, kes oli ilusti skeletiks kõdunenud vaiba alla. Vastik vaatepilt oli.![]()
Põhjaplekkidest jääb alles ainult kardaanitunnel, muud hoidis ainult vaip koos - niipalju siis lihtsast projektist
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
-
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1200
- Joined: 04 Mar 2008, 17:19
- Skype Kasutaja: reinbiker
- Location: Tartu
- Contact:
Re: 1965 DeVille Convertible
Aga kõva vaip oli siis. Mul Disco pagassi põhja ka vaip hoiab, et kogu mant paagipeale ei pudeneks. Vanad vaibad on kõvad vaibad.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 1965 DeVille Convertible
jah, enam selliseid ei tehta 
auto läks magama, aeg juppe tellida.
Vedrustamise ohjeldamiseks kimp amorte (tagumised mõistagi õhuga, reguleeritavad) $116: Esisilla saab uueks selle 330 taalase komplektiga: Põhja tegemisel on abiks parandusplekid ebayst - kas just originaalid aga sellelaadsed küll ($450): ja veel on vaja tellida uus katus ja hunnik tihendit.
muide, kütusepumbaks sai valitud Faceti pisike pump (40106) - hea kuhugi mootoriruumi ära sokutada ja võimsust ka piisavalt - 113,6 l/min; 0,4bar. sai umbes sama hinnaga, kui originaalset mehhaanilist pakutakse ning Melasis oli letikaup....

auto läks magama, aeg juppe tellida.
Vedrustamise ohjeldamiseks kimp amorte (tagumised mõistagi õhuga, reguleeritavad) $116: Esisilla saab uueks selle 330 taalase komplektiga: Põhja tegemisel on abiks parandusplekid ebayst - kas just originaalid aga sellelaadsed küll ($450): ja veel on vaja tellida uus katus ja hunnik tihendit.
muide, kütusepumbaks sai valitud Faceti pisike pump (40106) - hea kuhugi mootoriruumi ära sokutada ja võimsust ka piisavalt - 113,6 l/min; 0,4bar. sai umbes sama hinnaga, kui originaalset mehhaanilist pakutakse ning Melasis oli letikaup....
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: 1965 DeVille Convertible
NB! kui keegi hakkab vaipa endale tellima, siis tellige ka lisa, meetrimaterjalina sama vaibamaterjali ukse allservade, kick-panelite ja istmete taguse jaoks - reeglina on neis paikades samasugune põrandamaterjal.
Ja miks mitte siis ka pagasniku jaoks sama vaipa kasutada - ikka asisem kui originaalis olev papp.
27.10.09 Tänane päev tõi maili, milles teavitati mind ukseklaasi ja tagumise kolmnurga olemasolust mikis - hea päev seega
$200 läks jälle usa majandust päästma 
Sama teed läks veel mingi raha erineva tihendipudi eest, vaiba ja lisamaterjali eest ja midagi oli vist veel aga ei mäleta enam täpselt...
23.11.09 Kuna riigitöötajal on teadupärast aega kuhjaga, siis homme hakkab pihta aktsioon "keretöö"
Põhjaplekid mikimaalt kohal, vaja veel sisu sadulsepa juurde viia, siis ruumi suurte plekikääride ja keevitusega möllata...loodetavasti ma ennast põlema ei pane
25.11.09 Katuse valisin peale kõhklusi firmast http://www.convertibletopguys.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

peaasjalikult, kuna olid mu shippingupaigale kõige lähemal ja jutt nende kodulehel tundus usutav. Katuse pagasiruumis asetseva nahast "koti" (eraldab allalastud katuse pagasiruumist) lasen siin teha, parade boot´i peale hetkel ei mõtle, tegelikult laseks selle hoopis ehk klaasplastist siin teha....
27.11.09 Täna tuli siis esimene tagasilöök. Nägin värvinäidist suurele paneelile lastuna, mille olin salamisi plaaninud autole määrida (kuul-pähe-psühhotroopse-suure teraga tavalisest tumedam hõbe täismati lakiga) ei sobi kohe mitte kuidagi - näeb välja kui alumiiniumvärviga värvitud plekkahi
Tuleb hakata uut tooni otsima ja mattlaki võib ilmselt unustada
Mattmustaks ka ei tahaks teha - see näitab IMHO igasugust mõttevalguse puudumist ja lisaks ilma pinstripinguta on lihtsalt kole ka (ja seda meil keegi paraku arvestavamalgi tasemel ei valda).
Tea, kas peab ikka enne mõttes mõlkunud pronksi v candy-gold toonide poole vaatama.... krt, see jälle eeldab ideaalset eeltööd. Ma parema meelega paneks selle raha bensiini, õllede ja censored alla
Ja miks mitte siis ka pagasniku jaoks sama vaipa kasutada - ikka asisem kui originaalis olev papp.
27.10.09 Tänane päev tõi maili, milles teavitati mind ukseklaasi ja tagumise kolmnurga olemasolust mikis - hea päev seega


Sama teed läks veel mingi raha erineva tihendipudi eest, vaiba ja lisamaterjali eest ja midagi oli vist veel aga ei mäleta enam täpselt...

23.11.09 Kuna riigitöötajal on teadupärast aega kuhjaga, siis homme hakkab pihta aktsioon "keretöö"

Põhjaplekid mikimaalt kohal, vaja veel sisu sadulsepa juurde viia, siis ruumi suurte plekikääride ja keevitusega möllata...loodetavasti ma ennast põlema ei pane

25.11.09 Katuse valisin peale kõhklusi firmast http://www.convertibletopguys.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

peaasjalikult, kuna olid mu shippingupaigale kõige lähemal ja jutt nende kodulehel tundus usutav. Katuse pagasiruumis asetseva nahast "koti" (eraldab allalastud katuse pagasiruumist) lasen siin teha, parade boot´i peale hetkel ei mõtle, tegelikult laseks selle hoopis ehk klaasplastist siin teha....
27.11.09 Täna tuli siis esimene tagasilöök. Nägin värvinäidist suurele paneelile lastuna, mille olin salamisi plaaninud autole määrida (kuul-pähe-psühhotroopse-suure teraga tavalisest tumedam hõbe täismati lakiga) ei sobi kohe mitte kuidagi - näeb välja kui alumiiniumvärviga värvitud plekkahi

Tuleb hakata uut tooni otsima ja mattlaki võib ilmselt unustada

Mattmustaks ka ei tahaks teha - see näitab IMHO igasugust mõttevalguse puudumist ja lisaks ilma pinstripinguta on lihtsalt kole ka (ja seda meil keegi paraku arvestavamalgi tasemel ei valda).
Tea, kas peab ikka enne mõttes mõlkunud pronksi v candy-gold toonide poole vaatama.... krt, see jälle eeldab ideaalset eeltööd. Ma parema meelega paneks selle raha bensiini, õllede ja censored alla

„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: 1965 DeVille Convertible
2.12.2009
Salongi põhi juba ootab pigimatti, pagasiruumis esialgu veel suur auk aga eks homme on ka päev.
Salongi põhi juba ootab pigimatti, pagasiruumis esialgu veel suur auk aga eks homme on ka päev.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: 1965 DeVille Convertible
Mina olen selle pigimati koha pealt küll natuke pessimist, sest seda lihtsalt pole võimalik nii panna, et ka kõik õnarused oleks 100% ilma õhuvaheta kinni ja siis on see kondensi, niiskuse ja rooste hirm. Muidugi hoiab ta hiljem põhja paremini kinni kui su vana vaip. Mina sain ühe venna, kes spets püstoliga lasi põhja üle massiga, mis kuivamisel jää kummiks ja haakub nii kõvasti, et annab ära kraapida, ongi spets mass auto sisepõhja katmiseks.Tahab 2-3 korda laskmist, siis on paras paksus. Saksa toode. Hinnalt ei tule kallim kui kui pigimatt, ajaliselt kordades kiirem ja tulemus OK. Kui on huvi, siis võin täpsustada.
Re: 1965 DeVille Convertible
kuidas sel materjalil müra summutavad võimed on?
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: 1965 DeVille Convertible
Mul puuduvad selle kohta teh. andmed, kuid minu kõrvale küll müra suuremaks ei läinud. Kardaani tunneli panin ma küll paksema pigimatiga ja põhjavaibal oli tahase poolt ca 2cm mürasummutusmatt taga. Väga hea asi tundub olevat ka Oninenis müüdav liimiga toruisolatsiooni matt( paksus oli vist mingi 15-20 mm). See matt peaks olema enam vähem kinnise pooriga, st. et vett sisse ei tohiks imada. Kuhu kinni hakkab, sealt enam lahti ei tule, matt rebeneb, aga liimiga osa jääb külge.
Re: 1965 DeVille Convertible
Mati vahele ja kohtadesse kuhu ta ei ulatu saab kantud miskist toredat paksu kummiplöga - jääb ka suht paks ja elastne. Ma rooste pärast ei pabistagi eriti, müra on aga paraku see, mille vastu aitab ainult mass - antud juhul siis tugev pigimatt.
Ja kui auto lõpuks 40 aasta pärast taas on läbi roostetanud, pole see enam minu mure
Täna sai sisu ka sisse - jänkid ikka oskavad seda mugavust pakkuda
Ja kui auto lõpuks 40 aasta pärast taas on läbi roostetanud, pole see enam minu mure

Täna sai sisu ka sisse - jänkid ikka oskavad seda mugavust pakkuda

„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: 1965 DeVille Convertible
Kas sul on graafik ja tempo selline, et jõuluks autoga kirikusse
-
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1200
- Joined: 04 Mar 2008, 17:19
- Skype Kasutaja: reinbiker
- Location: Tartu
- Contact:
Re: 1965 DeVille Convertible
Mis sa tast nii lahti pidid võtma, vaata, kui katki nüüd auto läks. Oleks ära pesnud ja värviparandused teinud oleks juba sõitnud.




http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;