Seville STS keeb

Remont jms.
egonr
huviline
Posts: 82
Joined: 30 Jul 2009, 12:29

Re: Seville STS keeb

Post by egonr »

ma ka kahjuks ikkagi nõus, sest tööd tehti ja see et polt roostes oli polnud küll nende viga.

alternatiiv oleks olnud see et pohhui see 1 polt ja oleks pandud vähemate poltidega kinni seda ka ei tahaks ju...
STS 95'
Evald
huviline
Posts: 64
Joined: 08 Jan 2008, 17:25
Skype Kasutaja: evald0312
Location: Tartu

Re: Seville STS keeb

Post by Evald »

Jätkaks pea sama teemaga. N-star tükib ka kuumaks minema, paisupaagist pressib jahutusvedeliku välja. osuti punase peale veel läinud pole - kukub ikka normi tagasi. Tühikäigul ülemine lõdvik pehme, pöördeid andes norm surve. Kohapeal töötades vett välja ei aja, linnasõidul, kui mootor seiskub, pressib vedeliku korgi vahelt välja. :hmm
Kas on kellegil kogemusi?
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Seville STS keeb

Post by ain »

jahutusvendid mõlemad töötavad? Mis temperatuuridel järgi lähevad?
Veepumba rihm ikka peal ja ei libise?
Termostaat ikka sees ja töötab?
Kas jahutusvedelikku muidu ei kao?
külma mootoriga võta paisupaagi kaas maha - kas muliseb?
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
antoonio
ravi puudub
Posts: 1335
Joined: 16 Jun 2009, 13:32
Skype Kasutaja: sniffest
Location: Rakvere

Re: Seville STS keeb

Post by antoonio »

Evald wrote:Jätkaks pea sama teemaga. N-star tükib ka kuumaks minema, paisupaagist pressib jahutusvedeliku välja. osuti punase peale veel läinud pole - kukub ikka normi tagasi. Tühikäigul ülemine lõdvik pehme, pöördeid andes norm surve. Kohapeal töötades vett välja ei aja, linnasõidul, kui mootor seiskub, pressib vedeliku korgi vahelt välja. :hmm
Kas on kellegil kogemusi?
Ei tea küll Nstarist kuid kunagi oli sierra pannil sama näidustus. Sõidad, kõik ok ei mingeid temp probleeme aga nii kui seisma mootor jäi pani paisust lahinaga üle. sellest sai lahti kui hetk peale mootori väljasuretamist sai mootor korraks käima pandud.
Aga asi ise oli tol korral lihtne. Paisukasse tagasivool oli umbes (eks sõidu ajal tambiti korralik rõhk sisse ). Seal oli mingi mikroskoopilise avaga pulgake mis oli umbes. Selle eemaldamine kaotas ka kogu ülejäänud komejandi.
Cadillac Coupe Deville 79 dMarchand Edition
Do ya f*ckin' believe any of that sh!t?!?!
Evald
huviline
Posts: 64
Joined: 08 Jan 2008, 17:25
Skype Kasutaja: evald0312
Location: Tartu

Re: Seville STS keeb

Post by Evald »

ain wrote:jahutusvendid mõlemad töötavad? Mis temperatuuridel järgi lähevad?
Veepumba rihm ikka peal ja ei libise?
Termostaat ikka sees ja töötab?
Kas jahutusvedelikku muidu ei kao?
külma mootoriga võta paisupaagi kaas maha - kas muliseb?
-veepumba rihm ei libise
-termostaat töötab
-jahutusvedelik muidu ei kao
-ei mulise
:cry: :cry: :cry:
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Seville STS keeb

Post by ain »

siis jah antoonio jutust innustatuna - paisupaagi külge jookseb peenike toru, on lõdvikujupiga ühendatud.
võta see lahti paagi küljest ja pane mootor tööle - las keegi vaatab, kas sealt pritsib jahutusvedelikku.
See on miskine imekaval õhutustoru mis jookseb veepumba peale ja kui umbes on võib tekitada jamasid.

ja ikkagi - kas jahutusvendid töötavad ja mis kraadidel järgi tulevad (1 ja 2)
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Evald
huviline
Posts: 64
Joined: 08 Jan 2008, 17:25
Skype Kasutaja: evald0312
Location: Tartu

Re: Seville STS keeb

Post by Evald »

Jahutusvendid töötavad, kraade mul ei näita. osuti normaalasendis otse püsti, temperatuuri tõustes (s.t.osuti nihkub u 5mm) esimese kriipsuni, hakkavad ventikad tööle ja osuti langeb peagi normi. Hoides avatud paisupaagiga kohapeal pöördeid
u 30sek üleval alaneb vedeliku tase 2-3 cm, lastes pöörded maha hakkab vedelik tõusma ja mulinal üle ääre ajama. Tagasivoolutoru ummistumine tuli tuttav ette kunagi Volvoga seoes. Võtsin voolikiu lahti - niriseb küll. Vedeliku tase eriti ei langenud, kuigi umbes liitri jagu sellest maha voolas. Vägisi jääb mulje, et vedelikku oli liiga palju, kuigi külma mootoriga täitsin paagi normi. Olles 2 aastat selle autoga sõitnud pole varem temperatuurinäidiku osuti kunagi püstiasendist kaugemale
liikunud, ka kuumade ilmadega ummikus olles.
tänud vastamast!
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Seville STS keeb

Post by ain »

millal sa viimati jahutusvedelikku vahetasid? Ehk ongi õhk sees...
pista näpp summutitorusse - kas näpp on märg-tahmane või kuiv?
Tagasivoolu toru otsast peab mitte niriesma vaid korralikult pritsima - ja ikka mootoripoolsest küljest, muidugi niriseb ta paisupaagist välja aga see pole tähtis - kui sinust õigesti aru sain

Temp näidu saad ilmselt selle juhendi järgi ekraanile, kuigi sinu aastat seal kirjas pole:

http://forum.cadillacclub.ee/viewtopic.php?f=1&t=536" onclick="window.open(this.href);return false;
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Evald
huviline
Posts: 64
Joined: 08 Jan 2008, 17:25
Skype Kasutaja: evald0312
Location: Tartu

Re: Seville STS keeb

Post by Evald »

Nonii! Tagasivoolu toru lahtiühendamisega lõhkusin paisupaagi stutsi ka ära, palju õnne mulle. Torust ikka pritsib vedelikku, kui pöördeid tõsta. Õhutamine on vist keeruline? Sumpast paska ei tule. :hail
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Seville STS keeb

Post by ain »

see stuts/toruke ongi seal suht emaselt kinni - pane miskise epoksüüdiga uuesti külge ja asi korras.

Õhutamine ei ole keeruline, aga kui sa pole just vedelikku vahetanud ja ei kao teda ka, siis pagan teab.
Lähen nüüd igatahes vana head portveini mekkima aga homme proovin asja süüvida - ehk tuleb mikidelt midagi sarnast ette.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Seville STS keeb

Post by ain »

selline loll mõte, et erhk on sul paisupaagi kork katki ja ei hoia survet? ja avatud paagiga hakkabki üle ajama - see vastuseks sellele, kui sa lahtise korgiga paaki uurisid.
Nimelt hoiab kork survet 16psi mis tähendab et jahutusvedelik ei hakka enne 125 kraadi keema. kuna N* töötabki normaalis kuumalt, siis lahtise korgiga peakski mulisema hakkama.
ja siis muidugi see asi ka, et jahutusvedeliku tase on paisupaagis nii 5..6cm paagi ava servast külma mootoriga. kuuma mootoriga nii poolest paagist tsiba kõrgemal....
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Evald
huviline
Posts: 64
Joined: 08 Jan 2008, 17:25
Skype Kasutaja: evald0312
Location: Tartu

Re: Seville STS keeb

Post by Evald »

Paisupaagi korgi mõte oli mul esimene, mis pähe tuli. Juba mõnda aega tundus taset kontrollides,et survet nagu pole. Tellisin nädal tagasi Morgenist uue korgi, kohale pole veel jõudnud. Tänud nõuannete eest. :bonk
Evald
huviline
Posts: 64
Joined: 08 Jan 2008, 17:25
Skype Kasutaja: evald0312
Location: Tartu

Re: Seville STS keeb

Post by Evald »

Nonii! Probleem oligi korgis. Kõik toimib normaalselt - osuti ei mängi, tuts remonditud. Uus häda - radika vann lekib kõrvalistuja poolt ülemise kinnituskronsteini juurest. Liimimine vist ei aita? :cry:
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Seville STS keeb

Post by ain »

ega jah liimimine ei kipu aitama. võid ju ajutise variandina proovida aga samas soovitan vaadata uue radika järgi. ebays on nad nii 150 taalaga müügis, siin vast leiad mõne kasutatu - partsude hindu ei tea. Koit omal vahetas, ehk teab mis nende eest siin küsiti.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
Koit
lobamokk
Posts: 781
Joined: 04 Oct 2007, 21:05
Skype Kasutaja: koit aro
Location: Tallinn/Stavanger
Contact:

Re: Seville STS keeb

Post by Koit »

Kui ma nüüd väga puusse ei pane, siis kõikusid hinnad 4500 ja 6000 vahel. Suht kallis kohapealt osta. Usast läks Aini abiga ca 1500 kokku koos transade ja tollidega.
Vana number kasutusel jälle. 556 991 51
Post Reply