90Deville wrote:Kas sa vahetasid ainult rehve vöi siis velgesid ka? Mul näiteks olid puudu keskmised tsentreerimisröngad velgedel mis polnud originaalid ja siis oli ka huvitavaid vibrasid ja värinaid kogu aeg.
aa, ja selle kiiruse juures tuleb meelde et buickil hakkas ka vibra, ja tingitud oli käigukasti turbiinist. et niipea kui turbiini lukk rakendus siis tekkis selline tulev-minev vibra autosse, kui gaasi tugevamalt vajutasid siis lülitas luku lahti ja vibra kadus korraks.
See muidugi halb variant,palju tööd ja odav ka ei tule. Turbiinid mönikord lähevad lihtsalt ajaga peeti ja tasakaalust välja.
Andis eriti hästi tunda cruisiga söites ka. Vöid katsetada kui overdrive pealt drive peale lülitad ja siis ära kaob siis on palju önne.
mida sa silmas pead overdrive all?
manual ütleb,et D ongi overdrive!
rehve vahetasin ainult-pole neid liigseid velgi kuskilt võtta!
No kas sul on käigukangil D321 vöi Dd21, ühesönaga sellelt mis enne N on tömbad ühe tagasi et üks käik nagu puudu jääks.
Veljed kui on originaalid siis vist seda tsentreerimisrönga muret ei tohiks olla. Poldid ei hoia ratast täpselt keskel vaid see velje keskmine auk ja kui see on suurem kui rummu keskosa siis ei pruugi ratas tsentrisse jääda.
90Deville wrote:No kas sul on käigukangil D321 vöi Dd21, ühesönaga sellelt mis enne N on tömbad ühe tagasi et üks käik nagu puudu jääks.
Veljed kui on originaalid siis vist seda tsentreerimisrönga muret ei tohiks olla. Poldid ei hoia ratast täpselt keskel vaid see velje keskmine auk ja kui see on suurem kui rummu keskosa siis ei pruugi ratas tsentrisse jääda.
90Deville wrote:Siis lase 3 peal ja vaata kas tuleb vibra vöi ei.
tegelikult sõidan nii linnas kui maanteel D asendis ja pole eriti manuaalseid 3 2 1 näppinud
tegelikult ei tea kah mille jaoks mõeldud-nüüd hakkasin huvi tundma
käigukastiks on THM 440-T4
manual ütleb,et D on ka overdrive samas aga sain aru,et overdrive on kõige kiirem,millega maanteel sõita!
Samas peaks see olema automaatne st maanteel sõites teatud kiirusel turbiin siis peaks lukustuma jne ehk siis mul on D ja OD nagu ühe positsiooni all-
Kas 3 peale tõmmates ja üritada maantee kiirusel sõita lukustub kah turbiin?
Keegi võiks lolli valgustada!
täna siis tutikas jooks Falkeneid alla ja proov peterburi teel!
kiirusel 95km/t algab vibra pihta ja lõpeb kiirusel 130km/t
manuaalse 3-ga sõites midagi ei muutunud.
nüüd saab asja edasi uurida!
sisemisel veovõlli otsal tundub loks sees olevat.
Kas kerge loks on üldse lubatud-loksub nii vertikaalselt kui ka horisontaalselt.
Proovisin teiselt poolt siis seal ei olnud kumbagit pidi!
vahepeal siis räägitud nö kastispetsialistidega aga keegi ei taha isegi vaadata asja aga üks väidab,et nii peabki olema,milles ma väga kahtlen
Sojetasin partsust simmeri ja homme lähen tuttava servicesse ja võtame poolassi maha soojenduseks ja siis vaatame,mis täpselt toimub.Vähemalt saab õlilekke peatatud!Kui suppord ja kettad eemaldada siis tuleb poolass lihtsalt tõmmates kastist välja.
palun ära enam kunagi postita siia juttu stiilis "rääkisin nö kastispetsialistidega" -
FAKTID ON KUNINGAS, muu jutt on
Kellega rääkiside, mis öeldi jne. Umbisikulist juttu oskame me kõik toota.
Ära võta seda kurjustamisena - sinu postid lihtsalt kipuvad vahel olema sellised "udused"
peace.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
ain wrote:palun ära enam kunagi postita siia juttu stiilis "rääkisin nö kastispetsialistidega" -
FAKTID ON KUNINGAS, muu jutt on
Kellega rääkiside, mis öeldi jne. Umbisikulist juttu oskame me kõik toota.
Ära võta seda kurjustamisena - sinu postid lihtsalt kipuvad vahel olema sellised "udused"
peace.
tegelikult selliseid "uduseid" poste peab kah olema-ei taha kellelegi liiga teha.
Ja kastispetsialistid on need,kes vähegi üritavad kaste remoda,nii et minu jutt ei ole
Siin banaanias ongi usaraua remont rohkem õunte pealt ennustamine siis ju fakte pole!
tegelikult siia teemasse ootasin asjakohaseid kommentaare aga jah.....
asjakohaseid kommentaare saad automaatkasti teemal näituseks Imre käest, kui temaga suhtlemisel samad mõjuvad põhjused, mis kollasega, siis ei oska tõepoolest miskit kosta.
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
Ats Ameerika autost ja Heigo Takestist olid need mehed kellega rääkisin!
Aga tundub,et asi siiski korras-simmerlingi vahetusega kadus ka loks ja nüüd saab teiste probleemidega tegeleda