
K:86 Fleetwoodi välised plastikjubinate kohta
Re: K:86 Fleetwoodi välised plastikjubinate kohta
ma kunagi ammu fotos töötanud ka ju.
aga ausalt öeldes ega midagi erilist polegi ju tehtud. ainus et pesin puhtaks ja kraapisin sambla maha. kuna tagaotsas on stange viltu ja kroomraam maha võetud siis arusaadavatel põhjustel sealtpoolt pilti ei teinud. mõned muud pildid on leitavad siit: http://album.ee/album/268480/50193547" onclick="window.open(this.href);return false;
tänase päeva lõpp andis ka uudise et generaator ei tööta mitte kohe. laadimine vaevalt 12V.
tegin ka väikse ja mõttetu panuse auto väljanägemisse. kuna kollase väljareklaamitud 4 originaalkilbist olid ostuajaks alles jäänud vaid 2 (ilmselt loomulik või loomalik kadu) siis ostsin odavalt tutikad kilbid mis olid väljanägemiselt kõige lähemad originaalile. lihtsalt ei kannata vaadata seda autot mingite plekkvelgedega. eurokilp läks suurte pingutustega sinna velje sisse. ühe ära mõranenud rehvi varurattal vahetasin välja prooviks mõõdu 275/60/15 vastu. tahaks näha kas alla mahub.
ning veel. kollane reklaamis algul välja et autol on 5 plekkvelje sarnast valuvelge all. no jällegist alles on neid vaid 2 .
kellegi karvastele näppudele peaks küll malakat andma.
kui kellegil see eelnimetatud qadrajet karpa on müügiks ja nagu normaalses töökorras, siis paluks teada anda , kõne on oodatud tel 53 900 300
vahepeal on tekkinud väike idee. kuna tehasest on ka sellele autole 6,2D peale pandud siis tuli meelde et sõbral on chevy van seismas, 6,2d ja saale ringi käinud. nyyd on buss doonoriks bensukale. kuna tean et mootori muu osa oli igati tasemel ja peal on vb 10tkm sõitnud pihustiotsad ja 100tkm sõitnud pump siis on idee et peaks selle tehnika vist korda tegema. vb asendaks kogu kompoti siis diisliks. chevy peal oli kaks head asja sellel konel. äge väändemoment ja olematud kulud. linn 13l ja maantee 9l per 100km. kusjuures mulle see 6,2 l mürin nagu päris tõsiselt meeldis kohe. selline truckeri teema vist. ainus mida hetkel ei tea on ülekanne, kas bensuka tagasillal on ülekanne liiga kiire või aeglane. chevy kasti tüüpi kahjuks peast ei tea. ei tea kas nyyd oli hea idee ......
aga ausalt öeldes ega midagi erilist polegi ju tehtud. ainus et pesin puhtaks ja kraapisin sambla maha. kuna tagaotsas on stange viltu ja kroomraam maha võetud siis arusaadavatel põhjustel sealtpoolt pilti ei teinud. mõned muud pildid on leitavad siit: http://album.ee/album/268480/50193547" onclick="window.open(this.href);return false;
tänase päeva lõpp andis ka uudise et generaator ei tööta mitte kohe. laadimine vaevalt 12V.
tegin ka väikse ja mõttetu panuse auto väljanägemisse. kuna kollase väljareklaamitud 4 originaalkilbist olid ostuajaks alles jäänud vaid 2 (ilmselt loomulik või loomalik kadu) siis ostsin odavalt tutikad kilbid mis olid väljanägemiselt kõige lähemad originaalile. lihtsalt ei kannata vaadata seda autot mingite plekkvelgedega. eurokilp läks suurte pingutustega sinna velje sisse. ühe ära mõranenud rehvi varurattal vahetasin välja prooviks mõõdu 275/60/15 vastu. tahaks näha kas alla mahub.
ning veel. kollane reklaamis algul välja et autol on 5 plekkvelje sarnast valuvelge all. no jällegist alles on neid vaid 2 .

kui kellegil see eelnimetatud qadrajet karpa on müügiks ja nagu normaalses töökorras, siis paluks teada anda , kõne on oodatud tel 53 900 300
vahepeal on tekkinud väike idee. kuna tehasest on ka sellele autole 6,2D peale pandud siis tuli meelde et sõbral on chevy van seismas, 6,2d ja saale ringi käinud. nyyd on buss doonoriks bensukale. kuna tean et mootori muu osa oli igati tasemel ja peal on vb 10tkm sõitnud pihustiotsad ja 100tkm sõitnud pump siis on idee et peaks selle tehnika vist korda tegema. vb asendaks kogu kompoti siis diisliks. chevy peal oli kaks head asja sellel konel. äge väändemoment ja olematud kulud. linn 13l ja maantee 9l per 100km. kusjuures mulle see 6,2 l mürin nagu päris tõsiselt meeldis kohe. selline truckeri teema vist. ainus mida hetkel ei tea on ülekanne, kas bensuka tagasillal on ülekanne liiga kiire või aeglane. chevy kasti tüüpi kahjuks peast ei tea. ei tea kas nyyd oli hea idee ......
- DevilDeville
- ravi puudub
- Posts: 1992
- Joined: 06 Dec 2006, 19:54
- Skype Kasutaja: devildeville
- Location: Tallinn
Re: K:86 Fleetwoodi välised plastikjubinate kohta
275/60 mahub alla küll, mul igas nurgas. keerates kipub ainult vastu stabikat käima ees. dislal on chevy bolt pattern, elik pead ka chevy kasti kasutama. caddy peaülekanne reeglina alla 3.0 ja peaks masuudipressile sobima küll.
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
- 90Deville
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1102
- Joined: 11 Sep 2006, 20:00
- Skype Kasutaja: jaan järva
- Location: Haapsalu/Sthlm
Re: K:86 Fleetwoodi välised plastikjubinate kohta
Neid on diisleid ka tehtud, küll selle 5.7dx mootoriga mis väga kiirelt tootmisest maha kustutati oma olematu vastupidavuse töttu. Mul oli endal mingi aeg ka möte üks selline rotikas teha, kuid siis oleksin kasutanud 6,5ltd kone mis astub vägadi magusalt edasi ja eritab toredat vilet ka veel juurde.
6.2l muidugi tühikäigul töötab keskmise kamassi häälega nagu koos kepsude-kolvidega ringleks seal kones ka ämbritäis polte-mutreid lahtiselt ringi.
6.2l muidugi tühikäigul töötab keskmise kamassi häälega nagu koos kepsude-kolvidega ringleks seal kones ka ämbritäis polte-mutreid lahtiselt ringi.
kkk
Re: K:86 Fleetwoodi välised plastikjubinate kohta
hea võrdlus. ilmselt vist suht ulunud mootori kohta. sõbral käis suht muheda madala mürinaga, lisakolinaid polnud kuulda. :D90Deville wrote:6.2l muidugi tühikäigul töötab keskmise kamassi häälega nagu koos kepsude-kolvidega ringleks seal kones ka ämbritäis polte-mutreid lahtiselt ringi.
mõte oligi koos kastiga võtta. üks tervik teha.
Re: K:86 Fleetwoodi välised plastikjubinate kohta
nii tänase päeva tulemus on see et selgus et sellel mootoril on algselt peal olnud siis monopritse. ja igasugu vaakumitega juhitavaid asju. ning ka lambda ja kat. ning kuna kollase juures olemise ajal on see monopritse karpa lahkunud autost siis on asi rohkem kui k....ne . selleks et neid muid asju tööle saada või talutava kuluga karpat sinna saada nii et ka cruise contorol töötaks, see mõte tuleb vist maha matta.
pigem kaalun siis 6,2 d elustamise ideed, raamsaalede komplekt on 1800 eeksu ja kepsu saaled ala 240 eeksu per kael. plus vända lihv. kogu eelarve oleks hetkel odavam kui selle monopritse elustamine ja vajalike tükkide ostmine. muidugist kui keegi midagi muud välja ei paku.
näis mis kastist saab...
esialgne plaan teha autost kahe kuuga legaalne kuid taastamata liikleja ,langeb hetkel ära. ilmselt hoian mootori selle hetkeni peal kuni 6,2 on valmis astuma kohale. siis saab ilmselt järgmise laua või annan odavalt kellegile ära.
pigem kaalun siis 6,2 d elustamise ideed, raamsaalede komplekt on 1800 eeksu ja kepsu saaled ala 240 eeksu per kael. plus vända lihv. kogu eelarve oleks hetkel odavam kui selle monopritse elustamine ja vajalike tükkide ostmine. muidugist kui keegi midagi muud välja ei paku.
näis mis kastist saab...
esialgne plaan teha autost kahe kuuga legaalne kuid taastamata liikleja ,langeb hetkel ära. ilmselt hoian mootori selle hetkeni peal kuni 6,2 on valmis astuma kohale. siis saab ilmselt järgmise laua või annan odavalt kellegile ära.
Re: K:86 Fleetwoodi välised plastikjubinate kohta
86 aasta Caddy (oldsu mootoriga) pole kunagi evinud monopritset. sul on midagi seal sassis.
Monopritsel pole karburaatorit.
Vaakumiga juhitakse kogu kliimandust - soojendus-jahutus, see ei puutu karpasse, nagu ka katalüsaator ja lambda.
Mina soovitaks alustuseks mootori number üle vaadata - et mis motoga üldse tegu ja siis edasi arvata.
Monopritsel pole karburaatorit.
Vaakumiga juhitakse kogu kliimandust - soojendus-jahutus, see ei puutu karpasse, nagu ka katalüsaator ja lambda.
Mina soovitaks alustuseks mootori number üle vaadata - et mis motoga üldse tegu ja siis edasi arvata.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: K:86 Fleetwoodi välised plastikjubinate kohta
kuna seal kenasti õline siis esialgu ei näe seal kuskilt numbrit leida.
Re: K:86 Fleetwoodi välised plastikjubinate kohta
vot selline kiri on radiaatorit katval plekil säilinud.
http://static2.album.ee/files/841/83/or ... 9_8O00.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://static2.album.ee/files/841/83/or ... 7_P92G.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://static2.album.ee/files/841/83/or ... 9_8O00.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://static2.album.ee/files/841/83/or ... 7_P92G.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: K:86 Fleetwoodi välised plastikjubinate kohta
muheleva mägra teema (loe: puhtam põlemine ja lillelõhn sumbutist - seda ära tõe pähe võta.)
Algatuseks kõik augud pimedatega kinni, kõik klapid jm keskkonnacrap ära, siis hakkad sammhaaval vajalikke vaakumeid lisama - pidurivõim, jagaja jne.
Algatuseks kõik augud pimedatega kinni, kõik klapid jm keskkonnacrap ära, siis hakkad sammhaaval vajalikke vaakumeid lisama - pidurivõim, jagaja jne.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: K:86 Fleetwoodi välised plastikjubinate kohta
sain siis pakkumise töötavale karpale.
ma ei tea mis nali on aga kõike asju mida tellisin pidin ikka korra ümbervahetama. nagu ikka anti esimese raksuga esiveolisele autole asjad. ja teiseks ka tellitud haynesi manual tuli ka krt esivedulisele.
no vast tellitakse siis tagavedulisele homme.
näis mis veeel.
ma ei tea mis nali on aga kõike asju mida tellisin pidin ikka korra ümbervahetama. nagu ikka anti esimese raksuga esiveolisele autole asjad. ja teiseks ka tellitud haynesi manual tuli ka krt esivedulisele.
no vast tellitakse siis tagavedulisele homme.
näis mis veeel.