Mis vidin siit pildilt kadunud? 4,9 EGR ja tühikäik.
Re: Mis vidin siit pildilt kadunud?
ja siis veel tühikäigumootori reguleerimine ja õppimise aeg:
At idle, press on the plunger. It should retract. When it bottoms out, pull the plug. Now adjust it to a .060 gap with the throttle linkage. Plug it back in and drive. Give it a day or so to relearn the idle
ja veel - kui TB puhastasid, võtsid ikka akujuhtme ka maha? Ta ei hakka enne tühikäiku uuesti õppima kui nii ei teinud.
At idle, press on the plunger. It should retract. When it bottoms out, pull the plug. Now adjust it to a .060 gap with the throttle linkage. Plug it back in and drive. Give it a day or so to relearn the idle
ja veel - kui TB puhastasid, võtsid ikka akujuhtme ka maha? Ta ei hakka enne tühikäiku uuesti õppima kui nii ei teinud.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Mis vidin siit pildilt kadunud?
Vot akujuhet maha ei võtnud, lähen teen seda kohe. Saaksid sa selle eelneva jutu eestikeelde panna? :oops:
Re: Mis vidin siit pildilt kadunud?
Tühikäigul, vajuta kolbi. See peaks sisse tõmbuma.
Kui lõpuni sees, tõmba mootorilt pistik maha.
Tõmba kolb välja, reguleeri 0.060" vahe seguklapi ja kolvi vahele.
Plug tagasi ja sõitma.
Anna autole päev või paar tühikäigu õppimiseks.
Ja see plenumi jutt eelnevalt on N* kohta, sul ju 4,9 - see läks mul sassi. Aga las ta siin olla.
Kui lõpuni sees, tõmba mootorilt pistik maha.
Tõmba kolb välja, reguleeri 0.060" vahe seguklapi ja kolvi vahele.
Plug tagasi ja sõitma.
Anna autole päev või paar tühikäigu õppimiseks.
Ja see plenumi jutt eelnevalt on N* kohta, sul ju 4,9 - see läks mul sassi. Aga las ta siin olla.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Mis vidin siit pildilt kadunud? 4,9 EGR ja tühikäik.

Tühikäigul on pilt selline. pöörded ''P'' asendis kuskil 800-1100, foori taga ''D'' asendis on normaalsed, kuskil 600-700. Enne kippus drive'i peal ära surema, nüüd vähemalt see probleem kadunud

Service engine tuluke hakkab siis põlema kui järsemalt gaasipedaali puutud ja aeg-ajalt ka kohapeal seistes. Proovisin nii aku juhet maha võtta kui ka Ain'i õpetussõnade järgi seda pistikut sel pöörete regulaatoril tagant ära võtta ja kolbi vajutada, ei aidanud miskit.
Olen nüüd temaga oma nädalake nii sõitnud ja ühtegi veakoodi ei ole tulnud (järelikult EGR probleem sai lahendatud) ja asi ei ole paremaks/halvemaks ka läinud kuid ikkagi kriibib veidi kui asi ei ole päris õige...
Re: Mis vidin siit pildilt kadunud? 4,9 EGR ja tühikäik.
see vmootor ei puutu sul vastu gaasihoovastikkugi?
kui käega hoovastikku vajutad, kas tulevad pöörded alla? ehk on kinni jäänud lihtsalt.
kui käega hoovastikku vajutad, kas tulevad pöörded alla? ehk on kinni jäänud lihtsalt.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Mis vidin siit pildilt kadunud? 4,9 EGR ja tühikäik.
Olen seal kõike juba proovinud...täielik anomaalia...veakoode ei ole, proovisin eile õhtul siis pöördeid madalamaks keerata sellest tähik-kruvist mis selle mootori all on, korra oli nagu kõik korras, terve eilse õhtu, täna hakkas jälle pihta, gaas jääb peale ja kohe sellele järgneb service engine tuluke, samamoodi ka järsemalt gaasi andes. Kui pidurdada, tuleksid korraks nagu pöörded maha, kõik oleks nagu korras ja siis hakkab asi jälle ise gaasi andma ei-tea-kuskohast...ehk jamab midagi seoses püsikiirusehoidjaga? Aga see peaks samas ju veakoodi andma?
Re: Mis vidin siit pildilt kadunud? 4,9 EGR ja tühikäik.
mootori temperatuuri näitab ikka õieti?
Püsikiirushoidjalt võid ka igaks petteks pistiku tagant ära võtta.
muud ma küll ei oska soovitada - pole endal kunagi sellist jama olnud...
Püsikiirushoidjalt võid ka igaks petteks pistiku tagant ära võtta.
muud ma küll ei oska soovitada - pole endal kunagi sellist jama olnud...
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
- 90Deville
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1102
- Joined: 11 Sep 2006, 20:00
- Skype Kasutaja: jaan järva
- Location: Haapsalu/Sthlm
Re: Mis vidin siit pildilt kadunud? 4,9 EGR ja tühikäik.
Mina olen kuulnud sarnast värki kodanikult kes armastas igapäev akuklemmi maha vötta, too kurtis et linnas peab 1käiguga söitma sest muidu auto paneb ise gaasi niipalju et pidurid ei jaksa kinni hoida.
kkk
Re: Mis vidin siit pildilt kadunud? 4,9 EGR ja tühikäik.
Natukene siis vahepeal targemaks saanud...eile sai need paar kuud tagasi valesti ostetud amordid ikkagi alla pandud kuna auto remondiks raha napib ja selle ''paadiga'' oli sõitmine põhimõtteliselt võimatu juba meie teedel. Samal ajal sai ka seda pöörete asja uuritud veelkord. See kurja juur tundub olema see must mootor ikkagist. Tundub, et Service Engine Soon tuluke hakkab siis põlema kui see jurakas hakkab kolbi liigutama, sisuliselt auto töötab kohapeal normaalselt (800rpm), tuluke hakkab põlema ja kolb lükkab gaasihoova nii, et pöörded tõusevad 1100ni. Järelikult teeb ta sõites sama vigurit. Nüüd vaja ainult see läbi lahata kas mootor ise peetis või asi mõnes anduris kus see asi infot võtab. Aga vähemalt põhjus teada 

Re: Mis vidin siit pildilt kadunud? 4,9 EGR ja tühikäik.
kui mootori seisma jätad, siis kas tühikäigumootor tõmbleb?
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Mis vidin siit pildilt kadunud? 4,9 EGR ja tühikäik.
Jah, tõmbleb küll,korra tõmbab nagu täiesti sisse selle kolvi, siis mängib paar korda ja enamus kordi käima pannes on algul (sekund-paar) 1400-1800 pööret.
Re: Mis vidin siit pildilt kadunud? 4,9 EGR ja tühikäik.
siis ma pakuks vigast mootorit. Proovi kellegilt korras auto pealt laenata - mine tea, palju meie partsudes kirvest selle kohta viibutatakse 

„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Mis vidin siit pildilt kadunud? 4,9 EGR ja tühikäik.
Unustasin enne mainida, et teeb sellist ragisevat häält ka kui hakkab kolb päris sisse minema. Paha lugu selles, et ei tea kedagi kes oleks sama mootoriga varustatud, meil mõni northstar kulgeb küll ringi aga neist vast vähe abi
Kas iseenesest vigane mootor veakoodi ei suuda anda? Loogiline oleks, et kui tuvastab vea ja lööb service engine´i tule põlema peaks ka ju veakood tulema või paneb mu loogika päris mööda? 


Re: Mis vidin siit pildilt kadunud? 4,9 EGR ja tühikäik.
ei ole ta nii tark, et igale asjale koode jagab. Kui nii oleks, siis oleks maailma autoremontijad veel lollimad, kui praegu 

„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Mis vidin siit pildilt kadunud? 4,9 EGR ja tühikäik.
Jah, selles suhtes on sul tuline õigus, eks üritan selle mootoriga midagi välja mõelda, oskad mulle selle asja ingli-keelse nimetuse öelda, tuulaks veidi netiavarustes ja vaataks mis seal pakutaks 
