Küsimusi mootorivahetuse kohta.

Remont jms.
Post Reply
User avatar
$aaduka$
sõnatu
Posts: 7
Joined: 01 May 2006, 21:44
Location: Muhumaa

Küsimusi mootorivahetuse kohta.

Post by $aaduka$ »

Tere austatud klubirahvas.

Ei oskagi kuskilt otsast alustada. Mul seisab auto Cadillac Sedan DeVille aastast 1983. Probleem seisneb mootoris milleks on 4,1 DFI. Kuna nimetatud mootor on minuarust mõttetult jõuetu ja keerunline(minu jaoks) siis küsikski, et mis mootoreid pandi veel sellele isendile. Kuulsin, et hiljuti oli keegi 500 cid mootori sinna aistevahele pannud. Plaan olekski panna sinna väheke suurem karburaator mootor. Või soovitate olemasolev mootor ära remontida(ülekuumenenud korduvalt, plokikaane tihendid läbi, arvatavasti kaaned kõverad + üleüldine kulumine). Mis hinnaklassis üldse kasutatud Cadillaci mootorid on? Muidugi sooviksin nö bolt-on varianti, kui see üldse võimalik on. Oskab keegi midagi soovitada?
`83 Deville
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Post by ain »

500cid istub sinna nagu valatud (samuti ka 472cid, 425cid ja 368cid).
Aga kui juba vaadata, siis 500 või 472 - mis kõige võimsamad.
Ümber tuleb teha nii palju, et mootori käpad peavad olema mingi teise mootori omad ja käigukasti pead ka TH400 vastu vahetama - su originaal TH200 (oli vist) ei pea väändele vastu :) Natuke võib kesta, aga seda ainult varbagaasiga sõites.
Hindadest - 4100 mootorit sa ilmselt nii odavalt ei saa, kui 500/472, transa hind tuleb sama, seega ainuke soovitus on ikka suur mootor.
Meil siin klubilane DevilDeville omab sarnast autot (veidi vanem küll, aga raam ja kere peaaegu sama) - tal 472 vahel - võta ühendust, tule vaata ja uuri - midagi keerulist pole, suht lihtne töö.

500cid hinnad hakkavad mikimaal nii 100 taalast kuni 500 taalani (nii koos, kui ka ilma kastideta) töökorras mootori eest - ebays neid ikka on.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
$aaduka$
sõnatu
Posts: 7
Joined: 01 May 2006, 21:44
Location: Muhumaa

Post by $aaduka$ »

:) Sul Ain on ju ka sama kerega. Mis mootor sinu autot liigutab?
`83 Deville
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Post by ain »

$aaduka$ wrote::) Sul Ain on ju ka sama kerega. Mis mootor sinu autot liigutab?
Ei ole, pole kunagi olnud ka....
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
$aaduka$
sõnatu
Posts: 7
Joined: 01 May 2006, 21:44
Location: Muhumaa

Post by $aaduka$ »

Oih vabandust. Hoopis Aivol on sama kerega. http://forum.cadillacclub.eeviewtopic.php?t=203
`83 Deville
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Post by ain »

Jah, Aivol on ja tal vahel 307cid (5.0l) mootor.
Muide sinu autole pakuti ka 5,7 diislit samal aastal. Mida pole küll mõtet sinna toppida, kuna tegu oli eriti lahja ja mitte kõige parema mootoriga (oli vahel ka Eldoradodel)
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
DevilDeville
ravi puudub
Posts: 1992
Joined: 06 Dec 2006, 19:54
Skype Kasutaja: devildeville
Location: Tallinn

Post by DevilDeville »

Minul istub ta aistevahel väga kenasti, kapoti all ju ruumi niipalju, et pane või teine veel. Annab autole ka säherduse bmw-sid kurvastava dünaamika. Minumeelest on Märtenil üks 500 cid müüa, kunagi oli ta sarnasest asjast küsinud miski 13000. Igatahes torquemonster-i aistevahele istutamine on õige suund. Edu!
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
User avatar
$aaduka$
sõnatu
Posts: 7
Joined: 01 May 2006, 21:44
Location: Muhumaa

Post by $aaduka$ »

Märteni 500 cid rändas juba sellise auto kapote alla.
`83 Deville
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Post by ain »

Kes see õnnelik omanik on, kui saladus pole?
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
$aaduka$
sõnatu
Posts: 7
Joined: 01 May 2006, 21:44
Location: Muhumaa

Post by $aaduka$ »

Kohtasin teda eelmine nädalavahetus Kõmsis Road Rebelsi korraldatud üritusel. Nimi ei jäänud kahjuks meelde. Pärnu auto peaks olema.
`83 Deville
User avatar
90Deville
krooniline mölapidamatus
Posts: 1102
Joined: 11 Sep 2006, 20:00
Skype Kasutaja: jaan järva
Location: Haapsalu/Sthlm

Post by 90Deville »

Nii,
huvitav teema. On endalgi sesmas 83´Deville,sama 4.1l mootoriga.Mootor on mehaaniliselt korras,jukerdab mingi pritsungi vöi syyte elektrivea töttu.On ka yks tagavaramootor,juppidena, olemas.
Millegipärast ei tule nagu eriti tuju seda mootorit remoda,kuidagi nagu väeti tundub teine Caddy jaoks.Seepärast saatsin just natuke aega tagasi meili yhele kodanikule,kes myyb 78´Fleetwoodi,vahel istub 472.Vöib-olla önnestub kaupa teha.Nagu ma eelnevast jutust aru olen saanud,siis on sellel vist sama raam ja kere kui 83´,niiet siis ei tohiks mul vist paigaldusega problasid olla,passis vöib ta minupoolest 4.1l edasi olla.
Nyyd,kuidas selle 472 kohta yldiselt arvatakse,ma mötlen vastupidavust ja vidinate hindasid?Vahepeal oli möte lihtsalt Gm 350 vahele tösta,sellega nagu rohkem tuttav ja ehituse/juppide poolest väga lihtne masinavärk.Ahjaa, olen ka selle 307 mootoriga söita proovinud,tundus ka ysna keskpärane agregaat olevat,neid mul ka tegeliklt 2tk on,aga tahaks ikka midagi paremat.
Soovitused/nöuanded teretulnud.

Parimat,
Indrek,hetkel 4 Caddyt öues hanges...
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Post by ain »

see ´78 DeVille on juba kodanik DevilDeville oma ja vaevalt ta seda kellegile edasi müüa tahab ;)

Aga muidu mootoriswapist - jah, kui võtta, siis ikka suurim, mis kätte juhtub. Chevy on ju ka tore aga kindlasti kallim, kui 472/500 ja väänet ning jõudu ka märksa vähem. Teiseks on nad tehtud tõeliselt tugevad, selles suhtes jätab ta suvalise 350 selja taha. Kolmandaks on nad odavad - mikimaalt saab neid (veel) naljahinnaga.
Kui pole plaani kiirendusautot teha, on ta kõige kasulikuma bang for buck suhtega.
jne jne. Seda listi võiks siin veel pikalt jätkata, aga siin sulle üks inspireeriv kirjeldus, miks Caddy mootori peale jääda.
http://www.geocities.com/MotorCity/Pit/ ... de/Why.htm
Ja siin üks sait sellest, milline võiks sinu auto olla:
http://www.mcsmk8.com/80CAD-500/MAVICA.HTM
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
90Deville
krooniline mölapidamatus
Posts: 1102
Joined: 11 Sep 2006, 20:00
Skype Kasutaja: jaan järva
Location: Haapsalu/Sthlm

Post by 90Deville »

Hmm...

Lingid olid head,mötteid tekkis.

Kuid ma ei ole päris kindel,et see 78´Fleet juba ostetud on,juhul muidugi kui härra DevilDeville ei ostnud seda Göteborgi kandist,Rootsist.Samas muidugi ei ole kodanik ka mu kirjale vastanud,niiet vöib-olla on müüdud anyway.Hinda autol oli ainult paarituhande vöileiva jagu ikkagi.
Tundub et tuleb vist edasi uurida,ja samal ajal üritada kerega tegelema hakata.
Edu.
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Post by ain »

ahah, siis teine auto jah - ma mõtlesin, et sa seda Eestist jahid....
Too ära muidugi!
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
90Deville
krooniline mölapidamatus
Posts: 1102
Joined: 11 Sep 2006, 20:00
Skype Kasutaja: jaan järva
Location: Haapsalu/Sthlm

Post by 90Deville »

Niisiis...

asjad on liikunud.Sain löpuks omanikuga kontakti,kaubad ilmselt toimuvad.
Homme siis laeva,ja algab seiklus koodnimega Cadillac nr5.
Masin oli viimati liikunud suvel,siis olevat köik toiminud.Saab näha,kas Stockini vastu peab,ikkagi 480 kiltsi on vaja läbida.
Mees olevat masinaga muide aasta-poolteist tagasi ka Eestit väisanud.
Sellega seoses tuleb mul ilmselt rikastada müügi rubriiki paari isendi vörra,hoov on puupüsti Caddysid täis,osadest tuleb loobuda et uuele ruumi teha.
Wish me luck...
Post Reply