K: Service ride control
K: Service ride control
Kas selle tulukese põlemise põhjuseks võib olla ka see, et läbi on esi amordid? Kas Seville'l on ees tavalised või ka miskised mikide hüper-super tehnilise taibu vaimusünnitised?
Nimelt põleb see tuluke auto ostmisest saati, teada on, et esiamordid on küpsed, samas peale süüte sisse keeramist kuskil 40 sekundi pärast hakkab taga kompressor tööle ja tundub et asi seal toimib normaalselt.
Nimelt põleb see tuluke auto ostmisest saati, teada on, et esiamordid on küpsed, samas peale süüte sisse keeramist kuskil 40 sekundi pärast hakkab taga kompressor tööle ja tundub et asi seal toimib normaalselt.
Re: K: Service ride control
vaata koodid üle ja saadki vastuse.
ride control on amortide jäikuse seadmise süsteem Caddyl.
ride control on amortide jäikuse seadmise süsteem Caddyl.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: K: Service ride control
Ainus aktiivne kood on E048 ja see siis selle EGR'i oma.
Re: K: Service ride control
aga history koodid? need kannataks ära kustutada ja siis mingi aja pärast uuesti vaadata.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: K: Service ride control
Kuna ei tahtnud jälle uut teemat tegema hakata siis uurin siit edasi, mure sama asjaga...nimelt sain eile uued amordid mis eelmise auto all kuskil 10k ainult olnud ja täna alla panema hakates selgus, et pistikud on erinevate kohtade peal, minu autol pistik peal, uutel aga all külgedel, muid erinevusi ei paista olevat peale selle, et pistikupesad ka erinevad. Väidetavalt pidid need olema 95 aasta seville pealt võetud, kas tõesti muudeti mingil hetkel neid esiamorte? Kas ideeliselt kui juhtmed kokku ühendada mingisuguste teiste pistikutega hakkaksid need asjandused ka toimima? Ehk oskab keegi nõu anda, ei tahaks lampi juhtmeid läbi saagima hakata, siis ei ole enam võimalust neid uuesti raha vastu ümber vahetada. Hetkel auto tõstuki peal ja ei oska mitte kui midagi edasi teha 

Re: K: Service ride control
üks variant on lihtsalt katsetada kui on juhtmeid samapalju kui uuemal siis topi korra kokku need omavahel vaata mis saab.
STS 95'
Re: K: Service ride control
Mõtlesime ise ka selle peale aga mul on 3 juhet, uutel 2 nii, et see variant ei õnnestu...
Re: K: Service ride control
Mõõda ära mis sealt peale tuleb uutest ma mõtlen... sisuliselt see aint kontrollib midagi ilmselt? ühtepidi vool ja teistpidi vool.
vanadel tehnoloogia on kindlasti sama... tuleb lihtsalt 3st 2 õiget valida mis kokku viia...
vanadel tehnoloogia on kindlasti sama... tuleb lihtsalt 3st 2 õiget valida mis kokku viia...
STS 95'
Re: K: Service ride control
See pistik peaks sisuliselt olema selle ride contol'i oma. Auto peal saan mõõta küll kuhu vool peale tuleb aga amortidel ei ole see ju võimalik, ainult katse-eksituse meetodil. Sellega kardan midagi lihtsalt lühisesse lasta, pärast kahju suurem kui asi väärt on. Või julgeb keegi öelda, et ei juhtu midagi nii tehes?
Re: K: Service ride control
julgen pakkuda 2 asja, juhtme värvid kindlasti klapivad mingis osas... ja ennast huvitaks ka et mis sinna peale tuleb? auto poolsetest juhtmetest?
STS 95'
Re: K: Service ride control
amortide sobivust võid varaosanumbri järgi vaadata kas või rockautost?
Ja veel - STS ja SLS olid erineva jäikusega amordid - ja ajus erinev programm ka - see ehk võib ka probleeme tekitada.
Kas juhtmete ümbertõstmisega asjast asja saab, ei tea.
Ja veel - STS ja SLS olid erineva jäikusega amordid - ja ajus erinev programm ka - see ehk võib ka probleeme tekitada.
Kas juhtmete ümbertõstmisega asjast asja saab, ei tea.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: K: Service ride control


Pilt siis neist mis all ja nendest mis ostsin. Kurb lugu küll kui ei sobi, tean seda, et need teised tulid northstar mootoriga isendilt aga kas tegemist oli SLS või STS, seda ei oska öelda. Ei taha nagu hakata neid juhtmeid ka puruks lõikama, et pistikuid otsast kätte saada kui kindel päris ei ole, et asjast tolku on

Re: K: Service ride control
Mis sul selle part number on ?
Selfleveling unit on näiteks selline sobivuselt, kui vaadata 95 aasta STS oma
CADILLAC ELDORADO (1995 - 1996)
CADILLAC ELDORADO TOURING (1995 - 1996)
CADILLAC SEVILLE SLS (1995 - 1996)
CADILLAC SEVILLE STS (1995 - 1996)
ja Shock Absorber
CADILLAC DEVILLE 1996
CADILLAC DEVILLE CONCOURS (1994 - 1995)
CADILLAC ELDORADO (1993 - 1996)
CADILLAC ELDORADO SPORT 1993
CADILLAC ELDORADO TOURING (1993 - 1996)
CADILLAC SEVILLE 1993
CADILLAC SEVILLE SLS (1994 - 1996)
CADILLAC SEVILLE STS (1993 - 1996)
Selfleveling unit on näiteks selline sobivuselt, kui vaadata 95 aasta STS oma
CADILLAC ELDORADO (1995 - 1996)
CADILLAC ELDORADO TOURING (1995 - 1996)
CADILLAC SEVILLE SLS (1995 - 1996)
CADILLAC SEVILLE STS (1995 - 1996)
ja Shock Absorber
CADILLAC DEVILLE 1996
CADILLAC DEVILLE CONCOURS (1994 - 1995)
CADILLAC ELDORADO (1993 - 1996)
CADILLAC ELDORADO SPORT 1993
CADILLAC ELDORADO TOURING (1993 - 1996)
CADILLAC SEVILLE 1993
CADILLAC SEVILLE SLS (1994 - 1996)
CADILLAC SEVILLE STS (1993 - 1996)
STS 95'
Re: K: Service ride control
self leveling on ainult saba amortide kompressor, see ilmselt sobib jah paljudele...
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: K: Service ride control
BUICK RIVIERA (1986 - 1993)
BUICK RIVIERA T-TYPE 1986
CADILLAC ELDORADO (1986 - 1993)
CADILLAC ELDORADO SPORT 1993
CADILLAC ELDORADO TOURING 1993
CADILLAC SEVILLE (1986 - 1993)
CADILLAC SEVILLE STS (1990 - 1993)
OLDSMOBILE TORONADO (1987 - 1992)
OLDSMOBILE TORONADO BROUGHAM (1986 - 1987)
OLDSMOBILE TORONADO TROFEO (1988 - 1992)
Nii, et oma loll viga, oleksin pidanud seda kohe alguses vaatama, eelmise generatsiooni Seville amordid hoopis all mul, ei oleks seda osanud uneski näha
Nüüd vaa välja mõelda mis teen nendega, samas alla nad istuvad aga kas on mõtet panna kui see ride control tööle ei hakka, targem ehk maha müüa, veidi raha juurde panna ja uued osta.
Kel soovi siis 2000.- eeku ja viigu minema, tegemist siis amordid kooos püstakuga, vedrud ka küljes ja puha.
BUICK RIVIERA T-TYPE 1986
CADILLAC ELDORADO (1986 - 1993)
CADILLAC ELDORADO SPORT 1993
CADILLAC ELDORADO TOURING 1993
CADILLAC SEVILLE (1986 - 1993)
CADILLAC SEVILLE STS (1990 - 1993)
OLDSMOBILE TORONADO (1987 - 1992)
OLDSMOBILE TORONADO BROUGHAM (1986 - 1987)
OLDSMOBILE TORONADO TROFEO (1988 - 1992)
Nii, et oma loll viga, oleksin pidanud seda kohe alguses vaatama, eelmise generatsiooni Seville amordid hoopis all mul, ei oleks seda osanud uneski näha

Nüüd vaa välja mõelda mis teen nendega, samas alla nad istuvad aga kas on mõtet panna kui see ride control tööle ei hakka, targem ehk maha müüa, veidi raha juurde panna ja uued osta.
Kel soovi siis 2000.- eeku ja viigu minema, tegemist siis amordid kooos püstakuga, vedrud ka küljes ja puha.