seville
Siin on koodid ainult selle aasta Fleetwoodile - sulle nad ei sobi.
Ride control tähendab viga elektrooniliselt reguleeritavas vedrustuses - mingi amort või amordi andur läbi vms.
sellise jutu leidsin cadillacforums.com lehelt.
Your electronic struts will have a sensor attached at each strut.
Make sure the wire is attached at both ends.
If the wire is firmly connected, clear the codes.
If the dreaded SRC message persists, you have 3 choices.
1- Live with it, drive the car and do nothing ... you'll likely notice
no loss of driveability.
2- Order new electronic stuts at $800plus per wheel
3- Order new passive struts from various suppliers (Boston, Arnott, etc.).
Ride control tähendab viga elektrooniliselt reguleeritavas vedrustuses - mingi amort või amordi andur läbi vms.
sellise jutu leidsin cadillacforums.com lehelt.
Your electronic struts will have a sensor attached at each strut.
Make sure the wire is attached at both ends.
If the wire is firmly connected, clear the codes.
If the dreaded SRC message persists, you have 3 choices.
1- Live with it, drive the car and do nothing ... you'll likely notice
no loss of driveability.
2- Order new electronic stuts at $800plus per wheel
3- Order new passive struts from various suppliers (Boston, Arnott, etc.).
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Noh, siis võib olla ju see asi, et selle kirja nullimiseks on olemas mingi protseduur - otsi ise sealt lehelt, leiad vast üles küll. Üks versioon oli vanade andurite asendamine mingi takistiga vist ja kuidagi oli võimalik ka ajus ära nullida see jutt.
Jamasid pole ju ollagi - kui seda süsteemi pole, siis ei saa ta ka katki olla.
Jamasid pole ju ollagi - kui seda süsteemi pole, siis ei saa ta ka katki olla.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Kuram jah,muidu masinaga ülirahul,sõida nagu lendava vaibaga.Küttekulu küll selle kompuutrijärgi suur,aga ega see vast eriti täpselt ka ei näita.Samas pole mingi eriti vaikne sõitja ka.Tänud kes viitsivad mu lollidele küsimustele vastata.Ma tehnilises inglise keeles ka suht nõrk,niiet päris täpselt ei saa kõigest aru.
Sai siin sõidetud 350 kiltsa millest 250 maanteel ja pärast läks paaki 47 liitrit mis siis teeb 13,5 keskmiseks kuluks,tea kas seda on palju.Linnas näitab pidevalt sinna 16-22.Maanteel näitas 9-10 noh pluss veel möödasõidud.Samas lühikesed otsad hommikul 3,5 kilti tööle õhtul tagasi,lõunaajal ka mingi paari kiltsane ring.Aa see mis näitab kasutatud kütust no see näitas sooja mootoriga (panin pulli pärast nulli)sõitsin 1 kilomeetri ja näitas et 0,5 liitrit lännu,see tundus küll 

13-15 sajale keskmine on OK. Maanteel 9-10, linnas 13-15 suvel olid minu auto näitajad. Nüüd viskab viga üks lambda andur ning kodunt tööle - töölt koju sõit on ainult 1-3km, mootor ei jõua soojakski minna, siis keksmine kulu linnas lausa 25l. NS mootor on kütusekulu poolest väga tundlik vigadele. Iga väiksemgi el.viga tõstab kohe kulu, samuti must õhufilter, throttlebody jne. Kompuuter ei tohiks aga valesid numbreid näidata kui õiged rehvid all jne. Küll tasuks mõõta sellega vähe pikemaid distantse kui 1 km reaalse keskmise näidu saamiseks.
STS '02
Kütus!
Ma käisin Tartus ja edasi/tagasi oli ka mingi naljakulu 13 oli keskmine. Maanteel näitas cruisiga 98 km/h sõites 8 - 9- hrva ka 10l sajale. Ei uskunud ka algul, aga järgmise tankimisega oli sama teema. Nii et coolio! Linnaauto hahahaha!
Seville 97`