Power steering pressure switch

Remont jms.
User avatar
90Deville
krooniline mölapidamatus
Posts: 1102
Joined: 11 Sep 2006, 20:00
Skype Kasutaja: jaan järva
Location: Haapsalu/Sthlm

Power steering pressure switch

Post by 90Deville »

Mida vöiks selline asi teha?
Nimelt uus pump installitud aga ikka vigiseb kui rooli keerata. Pumba instruktsias oli veapöhjustena mitu asja märgitud millest üks siis see: pressure switch sticking or faulty. Manualis polnud selle vidina tööpöhimöttest sönagi, ainult kuidas vahetatakse.

Sönaga, kas see vöiks seda käginat pöhjustada?
kkk
User avatar
Indrek_S
õlinina
Posts: 557
Joined: 26 May 2006, 18:37
Location: Tallinn

Re: Power steering pressure switch

Post by Indrek_S »

kui pump on tuliuus siis käginat switch kindlasti ei tohiks põhjustada.
Pressure switch - surveklapp (vabatõlkes). Käginat põhjustab liiga madal vedelikutase. kas õhu väänasid välja? kas tase on normis?
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo :)
User avatar
90Deville
krooniline mölapidamatus
Posts: 1102
Joined: 11 Sep 2006, 20:00
Skype Kasutaja: jaan järva
Location: Haapsalu/Sthlm

Re: Power steering pressure switch

Post by 90Deville »

Nojah, oma arust olen köik teinud nii kui vaja.
Öhutamisest räägib manuaal nii:
1. tösta auto esiots üles
2. keera rattad vasakule välja
3.vala vedeliku nivoo alumise e full cold märgini
4. keera rattaid äärest ääreni, mönel juhul kuni 40korda...
5. vaata, et öli totsikus otsa ei saaks
6. käivita mootor, otsi lekkeid ja imelikke hääli...

mul teeb häält siis kui keerad. Eelmine pump tegi kogu aeg ja gaasi andes pani pump kah vilet juurde. Vöimendi iseenesest töötab, öli on ülemises normis. Krt, olen seda pumpa ju ennegi vahetanud ja korras pump jäi praktiliselt kohe vait vöi undas u10seki.
Olen nöutu :(
kkk
User avatar
Indrek_S
õlinina
Posts: 557
Joined: 26 May 2006, 18:37
Location: Tallinn

Re: Power steering pressure switch

Post by Indrek_S »

aga proovi ikka töötava mootori/pumbaga õhutada.

kork pealt maha, istud pulti ja hakka väänama (rahulikult ja aeglaselt). Pärast 10 servast serva väänamist peaks õhk süsteemist väljas olema. kontrolli taset, kui kõik korras (aga kääksub ikka) siis rohkem ei mõsta soovitada
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo :)
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Power steering pressure switch

Post by ain »

aga olenemata vingumisest (mis pole libisev rihm?) keerab mõlemas suunas ilusti, ei ole kinnipoomise tunnet?
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
90Deville
krooniline mölapidamatus
Posts: 1102
Joined: 11 Sep 2006, 20:00
Skype Kasutaja: jaan järva
Location: Haapsalu/Sthlm

Re: Power steering pressure switch

Post by 90Deville »

Rihm on tutikas, vigiseb pump ise.
Ja kinni ei poo ka nagu.
kkk
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Power steering pressure switch

Post by ain »

uus pump või remanufactured? Need remonditud odavad pumbad pole alati hea kvaliteediga...
kas keerasid õhutades ikka aeglaselt rooli ja jätsid mõlemas servas sekundiks seisma keeramise?
Ja lõppeks - ega sa ometi ATF´i sinna sisse ei valanud - Caddy tahab ikka oma power steering fluidi - valget värvi asja siis...
Vigane Power Steering Pressure Swich annab veakoodi ka muideks.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
90Deville
krooniline mölapidamatus
Posts: 1102
Joined: 11 Sep 2006, 20:00
Skype Kasutaja: jaan järva
Location: Haapsalu/Sthlm

Re: Power steering pressure switch

Post by 90Deville »

Pump on jah remanufactured, new maksis oluliselt palju rohkem. Ma ise tema defektsusesse eriti ei usu, oli käega ringi keerates selline öige tunne :) .
Öhutasin ja keerasin nii nagu peab.
ATFi ei pannud, kuid pumbast endast voolas välja küll atf, sellest uuest siis. Mingi tilk seal teda sees oli, ilmselt säilitamiseks/koostamiseks pandud.
Mötlen, et milleks ikkagi see switch on?
Pumba instruktsias oli kirjas veavöimalusena "too much backpressure", seda siis juhul kui too switch on vigane.
Et kuna mu eelmine pump läks peeti üleöö,st et kui mootori laiali vötsin oli korras ja kui kokku panin oli mäda ja tegi sama häält ja asja.
Ja tal ei olnud isegi survetoru küljest ära vaid pump rippus eemal, vaid pealevoolutoru vötsin lahti.
Sellepärast kahtlustangi igasugu imeasju.

Edit:veakoode pole,vähemalt tuld pole näidanud.
kkk
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Power steering pressure switch

Post by ain »

see lüliti annab ajule signaali, et madalatelt pööretelt (näiteks parklas) tühikäigu mootor tõstaks pöördeid rooli keerates.
Ta saab olla kas katki (kood P040 vist oli) või terve aga pumba vingumist ta ei põhjusta.
Sorry lolli küsimuse pärast aga kas ikka roolipump vingub? Äkki gene või veepump?
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
90Deville
krooniline mölapidamatus
Posts: 1102
Joined: 11 Sep 2006, 20:00
Skype Kasutaja: jaan järva
Location: Haapsalu/Sthlm

Re: Power steering pressure switch

Post by 90Deville »

Selles teemas pole lolle küsimusi :)

Jah, ikka roolivöimupump. Muid kettaid ju rooli pööramine ei morjenda.
kkk
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Power steering pressure switch

Post by ain »

aga ühenda psp swich lahti - see istub kuskil roolisamba küljes ja sinna jookseb miskine pisemat sorti elektripistik. Siis saab teada, kas ta miskit teeb.
Kuigi - korras lüliti test lihtne - kui tühikäigul rooli keerates pöördeid kõrgemale krutib, on ta eeldatavasti korras

Mis firma pump on muidu?
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
90Deville
krooniline mölapidamatus
Posts: 1102
Joined: 11 Sep 2006, 20:00
Skype Kasutaja: jaan järva
Location: Haapsalu/Sthlm

Re: Power steering pressure switch

Post by 90Deville »

Cardone on nimi.
Eks ma jah kui homme just padukat ei saja hakkan proovima läbi köiki vöimalikke variante. Seda switchi ma nägin seal toru küljes kui mootorit lammutasin, proovin seda pistikuvärki kah. Aga tundub su juttu lugedes et see on lihtsalt andur ja ei midagi enamat, niiet väga suurt lootust seal pole.
kkk
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Power steering pressure switch

Post by ain »

mul oli kunagi üks tuttuus remanufactured cardone kompressor, mis oligi kohe peetis.
sellest muidugi ei saa suurt järeldust teha aga ehk proovid mingi romulapumbaga, kas ikka vingub?
Muud ei oska enam pakkuda. kui sul roolilatis olev klapp kinni/katki oleks, siis oleks ühes suunas rooli raske keerata. kui rool mõlemale poole kerge siis nagu muud ei jää üle, kui pump pekkis.
Aga muide - mul oli rockautost ostetud mingi sats küünlaid ja paar tükki olid katkiste elektroodidega - need saadeti mulle küll tasuta uued minu pärimise ja piltide peale...
Ehk teed väikse video sokkudele - las saadavad uue pumba? (soojalt soovitavad mikid Delco remanufactured pumpasid)

Edit: veel üks väga kaugelt metsa tagant, läbi järve ja üle mäe toodud mõte (loll muidugi :evil: ) - kas sul roolisüsteemi radikas ei või äkki umbes olla - et nagu vedelik ei lähe korralikult läbi....
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
90Deville
krooniline mölapidamatus
Posts: 1102
Joined: 11 Sep 2006, 20:00
Skype Kasutaja: jaan järva
Location: Haapsalu/Sthlm

Re: Power steering pressure switch

Post by 90Deville »

Vahepalaks vöin öelda et ma ei ole ikka pihta saanud mis toimub.
Praegu on autol peal citrööni pump mingilt eelmise aasta mudelilt, mis on copy-paste cady omast lihtsalt alumiiniumkorpusega.
Sama oli ka mingi honda oma, ilmselt tootja on sama sest isegi keere völli sees on tollis, völlid-augud kah samade möötudega.
Nüüd on hääl hulka vaiksem, kuid veits teda ikkagi veel on. Aga pohh, ma ei jaksa enam neid vahetada ja lasen sellel praegusel mönda aega seal töötada. Selle cardone oma vöin vist omale kuslasse toppida, sest vaevalt nad seda rockautosse tagasi tahavad ja transa läheks anyway liiga kalliks.

Probleem jäi sel korral lahendamata,rsk.
kkk
Rein
krooniline mölapidamatus
Posts: 1200
Joined: 04 Mar 2008, 17:19
Skype Kasutaja: reinbiker
Location: Tartu
Contact:

Re: Power steering pressure switch

Post by Rein »

Kusagilt foorumist lugesin, et mingi sõel pidi olema roolivõimu vooliku, toru juures kusagil. Kas kellelegi tuleb selline teema tuttav ette. Mul Volvunnil hakkas rool keeramise ajal vahepeal kinni kiiluma. Samas kui rattad maast lahti tõstaja uuesti keerata äärest ääreni, ka hakib.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply