
Split: Maasturite vaidlus ;)
-
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1200
- Joined: 04 Mar 2008, 17:19
- Skype Kasutaja: reinbiker
- Location: Tartu
- Contact:
Split: Maasturite vaidlus ;)
Ram ist saan veel aru, aaga milleks Jeep Wrangler
:finger :finger

Last edited by Rein on 06 Jun 2009, 21:31, edited 1 time in total.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tervist härrased!
sa ei saagi sellest enne aru, kui lahtise wrankuga pole korra metsas müramas käinud 

„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
-
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1200
- Joined: 04 Mar 2008, 17:19
- Skype Kasutaja: reinbiker
- Location: Tartu
- Contact:
Re: Tervist härrased!
Mul lahtine UAZ maal 

http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tervist härrased!
uaz on sama sarnane wrankule kui Ansip Tarandile 

„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
-
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1200
- Joined: 04 Mar 2008, 17:19
- Skype Kasutaja: reinbiker
- Location: Tartu
- Contact:
Re: Split: jeebuvaidlus
Aga ikkagi cabrio 

http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
- 90Deville
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1102
- Joined: 11 Sep 2006, 20:00
- Skype Kasutaja: jaan järva
- Location: Haapsalu/Sthlm
Re: Split: jeebuvaidlus
Kas uaz on vana 69 vöi see uuem tavaline värdjas?
Ja ilma solvamata, ma vötaks enne 1 wranku kui 10 discot.
Ära seda kuidagi isiklikult vöta, lihtsalt ma arvan et landroover ja kogu see klikk on pask ruudus, eriti mis puudutab remonti ja vastupidavust. Ja söiduomadustel ma ei peatuks üldse, neid lihtsalt pole. Möönan, et nendel lühikestel hetketel kui asjad toimivad ronib arvestatavalt.
Wranku plussid on pikkus, terav mootor ja 4spiraalvedru mis teevad elu maanteel talutavaks ja metsas asjaolusid arvestades mugavaks. Ja olgem ausad, väljanägemine on kah kobe.
Uazist veel, meil söbraga kunagi oli 69. Toppisime sinna vahele volvo b20 bensuka, mersu vöimuga roolikarbi ja suured rattad,kerge töste ja sai päris tore kulgur. Ainult,33 rehviga pidi olema järelhaagis koos pooltelgede ja nende kinnitustikkudega kogu aeg metsas kaasas.
Ja üks tore hüüdlause veel 4x4 foorumist:
Land Rover-doesnt matter if dog shits in the back!
Ja ilma solvamata, ma vötaks enne 1 wranku kui 10 discot.
Ära seda kuidagi isiklikult vöta, lihtsalt ma arvan et landroover ja kogu see klikk on pask ruudus, eriti mis puudutab remonti ja vastupidavust. Ja söiduomadustel ma ei peatuks üldse, neid lihtsalt pole. Möönan, et nendel lühikestel hetketel kui asjad toimivad ronib arvestatavalt.
Wranku plussid on pikkus, terav mootor ja 4spiraalvedru mis teevad elu maanteel talutavaks ja metsas asjaolusid arvestades mugavaks. Ja olgem ausad, väljanägemine on kah kobe.
Uazist veel, meil söbraga kunagi oli 69. Toppisime sinna vahele volvo b20 bensuka, mersu vöimuga roolikarbi ja suured rattad,kerge töste ja sai päris tore kulgur. Ainult,33 rehviga pidi olema järelhaagis koos pooltelgede ja nende kinnitustikkudega kogu aeg metsas kaasas.
Ja üks tore hüüdlause veel 4x4 foorumist:
Land Rover-doesnt matter if dog shits in the back!
kkk
-
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1200
- Joined: 04 Mar 2008, 17:19
- Skype Kasutaja: reinbiker
- Location: Tartu
- Contact:
Re: Split: jeebuvaidlus
Uaz on uuem, kandiline. Mis puutub Land Roverisse, siis tuleb teada, millist mudelit ja aastakäiku osta
. Noh olgem ausad, enne Roveri ostu vaatasin Wrankut ja Cherot ka, aga seal oli olematu ruum. Kui laduda peale 4x4 metsa varustus + talvel veel ketid, siis mul foto, elamise ja purjelaua varustuse jaoks ei jääks käputäit ruumigi. Vanad Series mudelid LR ist olid lehtede peal. RR Classic ja Disco I on ka spiraalide peal. Lühikese Defekaga oleks olnud sama jama asjade panekuga, aga pikk oleks juba liiga pikaks jäänud metsa radadele. Samal põhjusel jäid välja ka N Patrol ja Suburban.
http://en.wikipedia.org/wiki/Range_Rover_Classic
Selline siis. Ja osta tasub seda 300tdi mootoriga, võib ka 200 sega aga jääb lahjaks. Aga mitte 2,4 sega. Sama auto raamile tehti ka Disco I. DII on tõesti mitte vastupidav ja kallis remontidda hooldada. Sama kehtib ka uuemate RR ide kohta.
http://en.wikipedia.org/wiki/Land_Rover ... y_Series_I
Üks siis siin.
Kolme kohta ei oska midagi öelda.

http://en.wikipedia.org/wiki/Range_Rover_Classic
Selline siis. Ja osta tasub seda 300tdi mootoriga, võib ka 200 sega aga jääb lahjaks. Aga mitte 2,4 sega. Sama auto raamile tehti ka Disco I. DII on tõesti mitte vastupidav ja kallis remontidda hooldada. Sama kehtib ka uuemate RR ide kohta.
http://en.wikipedia.org/wiki/Land_Rover ... y_Series_I
Üks siis siin.
Kolme kohta ei oska midagi öelda.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
- 90Deville
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1102
- Joined: 11 Sep 2006, 20:00
- Skype Kasutaja: jaan järva
- Location: Haapsalu/Sthlm
Re: Split: jeebuvaidlus
Ahah, jälle targem.
Aga täpselt sellist Discot ma remontinud/söitnud olengi nagu seal alumisel lingil. Nimi oli 300 midagi. Väga kena masin, natu üle 100k läbisöitu ja k.kast laiali,automaat. Metsa polnud kunagi näinud. Tegin ta siis korda ja ma pean ütlema et enam perverssemat autot millel k.kasti eemaldada polnud ma varem näinud. See vöttis koos tagasipanemisega niipalju aega et oleks jöudnud uue auto ehitada selle ajaga. Keegi 4x4 foorumis ütles hästi, et mehed on köigepealt auto teinud ja siis leidnud et jöle palju asju on veel vaja sinna kuhugi ära mahutada ja siis toppinud neid kaootiliselt kuhu juhtub. No ja siis söitsin sellega möned päevad, tule taevas appi. Kiirendus oli olematu, liinibussi ees oleks sellega väga häbisse jäänud. Mingi turbodiisel ta oli, kui suur, ei tea. Väga imelik oli temaga söita kah, teetunnetus oli eri nadi.
Seevastu on mul kogemusi ka RRga, esimene neist oli mingi 80alguse mudel,v8ga. Hea vedrustus, eriti maastikul, edasi läks hästi ja teepeal püsis ilusti. Niipea kui alla said originaalmöödus maastikurehvid purunesid piinava järjekindlusega esisild,tagasild, vahekast ja siis need samad asjad aga teistsuguses järjekorras. Löpuks andis see kahe karpa süsteem kah kuidagi järgi ja siis aitas.
Uuematest RR on kokkupuuteid olnud 98a hse 4,6(7?) mootriga isenditega,ls 140kkm ja v8 vajusid kaks hülssi mootoris lihtsalt alla
,pidavat ülimalt tavaline asi olema tehaseteeninduse andmetel. Remontida oluliselt lihtsam ja loogilisem kui odava otsa discot ja söita päris hea-öhkvedrustus jms head paremat täis, teel seisis hästi, maastikule ei proovinud ronida, seal ilmselt sureb ruttu kuna on raske.
Teine RR oli sama aasta aga diisel, kräpp ruudus kuna see bemmi 2.5td ei jaksa seda monstrumit kuhugi liigutada.
Mölemal oli üks ühine nimetaja, nimelt pidevad elektrijamad mis seisnesid näiteks selles et lukku pandud auto hakkas natu aja pärast "elama". Ise avanesid ja sulgusid aknad,lukud käisid kinni-lahti, vahepeal vilgutati ajaviiteks suunatulesid(ainult ühe poole omasid) ja katuseluuk söitis kah nats praokile ja kinni tagasi. Seda majandust juhib körvalistuja istme all olev tuumaelektrijaam mis maksab sama palju kui kogu landrooveri tehas. Niiet vöisid enam-vähem kindel olla et 2 päevaga on aku tühi.
Niiet siit vöid välja lugeda mu vastumeelsuse selle automargi suhtes.
Hea maastur ja auto on minu arust Toyota, ehkki ka selle kvaliteet langeb kolinal kogu aeg.
Ja üks näitaja veel mille järgi ma autode vastupidavust hindan on see palju neid rootsis katkistena müügis on. Ütleme nii et enamus ajast pole probleem löhkist(mehaanilise rikkega) landi vöi rri leida aga toyaga on asi hulka keerulisem.
Wrangler on jah teise klassi auto, köikemahutavat perekruiserit temast ei saa.(muidugi,oleneb perest,mulle sobiks hästi
)
Aga täpselt sellist Discot ma remontinud/söitnud olengi nagu seal alumisel lingil. Nimi oli 300 midagi. Väga kena masin, natu üle 100k läbisöitu ja k.kast laiali,automaat. Metsa polnud kunagi näinud. Tegin ta siis korda ja ma pean ütlema et enam perverssemat autot millel k.kasti eemaldada polnud ma varem näinud. See vöttis koos tagasipanemisega niipalju aega et oleks jöudnud uue auto ehitada selle ajaga. Keegi 4x4 foorumis ütles hästi, et mehed on köigepealt auto teinud ja siis leidnud et jöle palju asju on veel vaja sinna kuhugi ära mahutada ja siis toppinud neid kaootiliselt kuhu juhtub. No ja siis söitsin sellega möned päevad, tule taevas appi. Kiirendus oli olematu, liinibussi ees oleks sellega väga häbisse jäänud. Mingi turbodiisel ta oli, kui suur, ei tea. Väga imelik oli temaga söita kah, teetunnetus oli eri nadi.
Seevastu on mul kogemusi ka RRga, esimene neist oli mingi 80alguse mudel,v8ga. Hea vedrustus, eriti maastikul, edasi läks hästi ja teepeal püsis ilusti. Niipea kui alla said originaalmöödus maastikurehvid purunesid piinava järjekindlusega esisild,tagasild, vahekast ja siis need samad asjad aga teistsuguses järjekorras. Löpuks andis see kahe karpa süsteem kah kuidagi järgi ja siis aitas.
Uuematest RR on kokkupuuteid olnud 98a hse 4,6(7?) mootriga isenditega,ls 140kkm ja v8 vajusid kaks hülssi mootoris lihtsalt alla

Teine RR oli sama aasta aga diisel, kräpp ruudus kuna see bemmi 2.5td ei jaksa seda monstrumit kuhugi liigutada.
Mölemal oli üks ühine nimetaja, nimelt pidevad elektrijamad mis seisnesid näiteks selles et lukku pandud auto hakkas natu aja pärast "elama". Ise avanesid ja sulgusid aknad,lukud käisid kinni-lahti, vahepeal vilgutati ajaviiteks suunatulesid(ainult ühe poole omasid) ja katuseluuk söitis kah nats praokile ja kinni tagasi. Seda majandust juhib körvalistuja istme all olev tuumaelektrijaam mis maksab sama palju kui kogu landrooveri tehas. Niiet vöisid enam-vähem kindel olla et 2 päevaga on aku tühi.
Niiet siit vöid välja lugeda mu vastumeelsuse selle automargi suhtes.
Hea maastur ja auto on minu arust Toyota, ehkki ka selle kvaliteet langeb kolinal kogu aeg.
Ja üks näitaja veel mille järgi ma autode vastupidavust hindan on see palju neid rootsis katkistena müügis on. Ütleme nii et enamus ajast pole probleem löhkist(mehaanilise rikkega) landi vöi rri leida aga toyaga on asi hulka keerulisem.
Wrangler on jah teise klassi auto, köikemahutavat perekruiserit temast ei saa.(muidugi,oleneb perest,mulle sobiks hästi

kkk
Re: Split: jeebuvaidlus
minu jaoks sobib ka - tibi ja kast õlut mahub kenasti ära. Fotokas on minu puhul telefoni sees, purjelaual oskaksin ma anyway ainult vorsti lõigata....
Ainult üks mure on hakanud viimasel ajal piinama - mootor on liiga korralik. Kui klõbiseks või koliseks, siis heal meelel viskaks sinna strokeri vahele. Midagi sellist nagu 4,7, 260bhp, 295lb/ft või siis lausa 4,9, 315bhp, 345lb/ft Titan´i toodangust.... oh siis seda madala otsa väänet siis, mida nautida...
Kas vene uazikul pole mitte paremad sillad, millel reduktorülekanne? See peaks kestma ka suuremat valu?
Ainult üks mure on hakanud viimasel ajal piinama - mootor on liiga korralik. Kui klõbiseks või koliseks, siis heal meelel viskaks sinna strokeri vahele. Midagi sellist nagu 4,7, 260bhp, 295lb/ft või siis lausa 4,9, 315bhp, 345lb/ft Titan´i toodangust.... oh siis seda madala otsa väänet siis, mida nautida...
Kas vene uazikul pole mitte paremad sillad, millel reduktorülekanne? See peaks kestma ka suuremat valu?
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
- 90Deville
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1102
- Joined: 11 Sep 2006, 20:00
- Skype Kasutaja: jaan järva
- Location: Haapsalu/Sthlm
Re: Split: jeebuvaidlus
Ei ole.
Suuremat valu kannatavad nood ainult uaaziku enda mootorist, mis teadupärast on huvitav tehniline agregaat kuna ei oma ei hobuseid ega väänet, samal ajal tarbides kütust hoopis teise kategooria auto jagu.
Olen neid vene portaale näinud, imepisikesed hammasrattad ja nigel konstrui.
Ehk, orikas uaazile sobivad hästi ja suurendavad läbivust aga seal see köik ka löpeb. Kui mängu tuleb jöud siis saab kiirelt mudast juppe korjama hakata.
Ja, Ain, äkki kruusitäis liiva su mootorisse teeks olukorda paremaks?
Suuremat valu kannatavad nood ainult uaaziku enda mootorist, mis teadupärast on huvitav tehniline agregaat kuna ei oma ei hobuseid ega väänet, samal ajal tarbides kütust hoopis teise kategooria auto jagu.
Olen neid vene portaale näinud, imepisikesed hammasrattad ja nigel konstrui.
Ehk, orikas uaazile sobivad hästi ja suurendavad läbivust aga seal see köik ka löpeb. Kui mängu tuleb jöud siis saab kiirelt mudast juppe korjama hakata.
Ja, Ain, äkki kruusitäis liiva su mootorisse teeks olukorda paremaks?

kkk
Re: Split: jeebuvaidlus
jajah, liivaga saaks abi küll
aga ma nii lollilt ehitatud, et ei taha töötavat asja torkida. Samas mikid, kes strokerid paigaldanud räägivad nii magusat ja rahulolevat juttu, et kurat, suur himu oleks... siis võiks isegi 3.07 ülekandega rahul olla....

„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
-
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1200
- Joined: 04 Mar 2008, 17:19
- Skype Kasutaja: reinbiker
- Location: Tartu
- Contact:
Re: Split: jeebuvaidlus
:D:D:D Uskumatu, minu discol on 230 tuhhi spitil ja käib nagu vanamees. Siduri vahetuse aeg oli manuaalil antud tehase andmete järgi 6 tundi. Noh, me tasa ja targu tegime 2 päeva, kuna sidur oli korras ja kahvel hoopis puru. Tuli oodata uue kahvli saabumist. Kiirendus ja nigel, aga maastikul aitab aeglusti ja jõudu küll. 

http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
- 90Deville
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1102
- Joined: 11 Sep 2006, 20:00
- Skype Kasutaja: jaan järva
- Location: Haapsalu/Sthlm
Re: Split: jeebuvaidlus
Ma saan aru, et sa pole veel ühtegi silda laiali saanud?
Mul blääzeril olid kah 3.07 ülekanded, sai söita kül kui just aeglustit ei unustanud sisse panna :oops:
Oled juba karvasemat rehvi ja vintsi kah proovinud?
Edit: see oli Ainile möeldud
Mul blääzeril olid kah 3.07 ülekanded, sai söita kül kui just aeglustit ei unustanud sisse panna :oops:
Oled juba karvasemat rehvi ja vintsi kah proovinud?
Edit: see oli Ainile möeldud

kkk
Re: Split: jeebuvaidlus
eriti hullu rehvi ei kannatagi panna - D35 standardis on ju nõrguke. Hetkel 30" rehv ja ega sealt kõrgemale nagu ei kipugi.
Vintsi peale pole isegi mõelnud kuna minu vähese maastikul viibimise juures pole mõtet kogu aeg miskist 45 kilo nina peal kaasas kanda.
Mul plaanid sellises järjekorras:
1. taha D44 koos ülekande muutmisega.
2. ARB ette koos C-klipi elimneerimise ja 30nuudiga poolassidega
3. ARB taha koos sama teemaga
4. kohevam rehv ja väike tõste (üle 4" ei kavatse minna)
ja eks siis kuhugi peaks mahtuma ka stroker - see juba sõltub praeguse mootori käitumisest.
Muide, ega sa pole midagi kuulnud Lemo korraldatavast Dzentelmenide Liigast?
Vintsi peale pole isegi mõelnud kuna minu vähese maastikul viibimise juures pole mõtet kogu aeg miskist 45 kilo nina peal kaasas kanda.
Mul plaanid sellises järjekorras:
1. taha D44 koos ülekande muutmisega.
2. ARB ette koos C-klipi elimneerimise ja 30nuudiga poolassidega
3. ARB taha koos sama teemaga
4. kohevam rehv ja väike tõste (üle 4" ei kavatse minna)
ja eks siis kuhugi peaks mahtuma ka stroker - see juba sõltub praeguse mootori käitumisest.
Muide, ega sa pole midagi kuulnud Lemo korraldatavast Dzentelmenide Liigast?
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
- 90Deville
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1102
- Joined: 11 Sep 2006, 20:00
- Skype Kasutaja: jaan järva
- Location: Haapsalu/Sthlm
Re: Split: jeebuvaidlus
Ei ole, aga samas ma sellest offroadvärgist ka kövasti tagasi tömmanud viimasel ajal, pole autotki ju enam.
kkk