Igavus tapab vol.3
Re: Igavus tapab vol.3
Keegi ütleks kuidas nimetatakse selliseid kroomitud tulede katteid nagu näiteks see http://www.rallifotod.eu/album181/slide ... ad066.html või see http://www.rallifotod.eu/album181/slide ... ad215.html
Tänud ette
Tänud ette
- DevilDeville
- ravi puudub
- Posts: 1992
- Joined: 06 Dec 2006, 19:54
- Skype Kasutaja: devildeville
- Location: Tallinn
Re: Igavus tapab vol.3
Half Headlight ShieldsMiL472 wrote:Keegi ütleks kuidas nimetatakse selliseid kroomitud tulede katteid nagu näiteks see http://www.rallifotod.eu/album181/slide ... ad066.html või see http://www.rallifotod.eu/album181/slide ... ad215.html
Tänud ette

Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
Re: Igavus tapab vol.3
Tänud! Mõtsin et päris cool oleks sellised ette kruvida:)
- Koit
- lobamokk
- Posts: 781
- Joined: 04 Oct 2007, 21:05
- Skype Kasutaja: koit aro
- Location: Tallinn/Stavanger
- Contact:
Re: Igavus tapab vol.3
Last edited by Koit on 12 May 2009, 10:18, edited 1 time in total.
Vana number kasutusel jälle. 556 991 51
Re: Igavus tapab vol.3
seda minagi, et korralik pätt peab tume olema - siis öösel teda ei näe.
http://a056-crimestoppers.nyc.gov/crime ... allery.cfm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://a056-crimestoppers.nyc.gov/crime ... allery.cfm" onclick="window.open(this.href);return false;
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Igavus tapab vol.3
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo

- DevilDeville
- ravi puudub
- Posts: 1992
- Joined: 06 Dec 2006, 19:54
- Skype Kasutaja: devildeville
- Location: Tallinn
Re: Igavus tapab vol.3
Hilisõhtuses sadamas jalutab sügavas masenduses blondiin. Tema
"sponsor" leidis endale noorema ja viskas blondiini oma villast välja. Raha
ei ole, peavarju ei ole...
Blondiin valmistub ahastusest juba merre hüppama, kui keegi noormees
kaastundlikult küsib, mis neiukesel viga on. Blondiin räägib nuuksudes oma
raskest olukorrast ja noormehel tekib nutikas mõte. Ta ütleb blondiinile, et
on madrus ja võib blondiini oma laeval "jänesena" Ameerikasse viia. Seal
oleksid nii ilusal tüdrukul piiramatud võimalused. Blondiin kaalub asja,
leiab, et Eestis teda tõesti enam miski kinni ei hoia ja nõustub.
Mõeldud-tehtud, noormees hiilib blondiiniga pimeduse varjus laevale ja
peidab blondiini ühte päästepaati presendi alla. Hommikul asub laev teele.
Igal ööl tuleb noor madrus blondiini vaatama, toob talle süüa, vahel ka
pudeli veini, mille nad koos kuuvalgel ära joovad...Tänutäheks seksib
blondiin temaga sealsamas laevatekil päästepaadi varjus.
Selline elu kestab kaks nädalat, kuni kapten ühel hommikul päästepaate
kontrollides blondiini leiab ja selgitust nõuab. Blondiin seletab, et üks
madrus lubas ta Ameerikasse viia ja lisab kelmikalt silma pilgutades:
"Noh, teate küll, kuidas see käib - mina kasutan teda ära, tema kasutab mind
ära..."
"T e m a kasutab küll," mühatab kapten. "See siin on Saaremaa praam!"
"sponsor" leidis endale noorema ja viskas blondiini oma villast välja. Raha
ei ole, peavarju ei ole...
Blondiin valmistub ahastusest juba merre hüppama, kui keegi noormees
kaastundlikult küsib, mis neiukesel viga on. Blondiin räägib nuuksudes oma
raskest olukorrast ja noormehel tekib nutikas mõte. Ta ütleb blondiinile, et
on madrus ja võib blondiini oma laeval "jänesena" Ameerikasse viia. Seal
oleksid nii ilusal tüdrukul piiramatud võimalused. Blondiin kaalub asja,
leiab, et Eestis teda tõesti enam miski kinni ei hoia ja nõustub.
Mõeldud-tehtud, noormees hiilib blondiiniga pimeduse varjus laevale ja
peidab blondiini ühte päästepaati presendi alla. Hommikul asub laev teele.
Igal ööl tuleb noor madrus blondiini vaatama, toob talle süüa, vahel ka
pudeli veini, mille nad koos kuuvalgel ära joovad...Tänutäheks seksib
blondiin temaga sealsamas laevatekil päästepaadi varjus.
Selline elu kestab kaks nädalat, kuni kapten ühel hommikul päästepaate
kontrollides blondiini leiab ja selgitust nõuab. Blondiin seletab, et üks
madrus lubas ta Ameerikasse viia ja lisab kelmikalt silma pilgutades:
"Noh, teate küll, kuidas see käib - mina kasutan teda ära, tema kasutab mind
ära..."
"T e m a kasutab küll," mühatab kapten. "See siin on Saaremaa praam!"
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
- 90Deville
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1102
- Joined: 11 Sep 2006, 20:00
- Skype Kasutaja: jaan järva
- Location: Haapsalu/Sthlm
Re: Igavus tapab vol.3
http://www.ssvc.org.uk/phpbb/viewtopic.php?t=35155" onclick="window.open(this.href);return false;
Naljakat pole seal midagi, jahmatavast vrakist hakatakse uuesti autot ehitama.
Varuge aega, pikk teema.
Ilmselt härra Wagoneerile järgmiseks näpuharjutuseks sobiv teema
Naljakat pole seal midagi, jahmatavast vrakist hakatakse uuesti autot ehitama.
Varuge aega, pikk teema.
Ilmselt härra Wagoneerile järgmiseks näpuharjutuseks sobiv teema

kkk
Re: Igavus tapab vol.3
Kuulge mehed...ega keegi ei oska öelda kelle aparaat see Vana Villemi pubi (Tallinn) taga olev tumedam hall Eldorado on? Mis ta nüüd oli, 94 aasta vist... igastahes, täiesti perfektses konditsioonis, seisab seal vanade roostes ladade ja volvode keskel, ees numbrit pole, taga oli vana number, 83 ZDB oli vist mäletamist mööda...Kahju oli vaadata.
- DevilDeville
- ravi puudub
- Posts: 1992
- Joined: 06 Dec 2006, 19:54
- Skype Kasutaja: devildeville
- Location: Tallinn
Re: Igavus tapab vol.3
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
Re: Igavus tapab vol.3
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo

Re: Igavus tapab vol.3
...kui igavus tapab...
võib alati lemmikuid tätoveerida
[img]http://fishki_net.users.photofile.ru/photo/fishki_net/3724262/84319782.jpg[/img]
võib alati lemmikuid tätoveerida
[img]http://fishki_net.users.photofile.ru/photo/fishki_net/3724262/84319782.jpg[/img]
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo

Re: Igavus tapab vol.3
odott Indrek - sul on miskine naljakas sõnaühend sinna signatuuri siginenud... räägi lähemalt ja näita pilti ka ikka.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Igavus tapab vol.3

Kui igavus tapab siis....
....mõtlesin mina, et tahaks ühte kerget ja hea juhitavusega kupeed proovida. Mingitel sõnuseletamatutel (raw power-kõrvitsa toel) asjaoludel soetasin ES uningu ühe asutaja hoole ja armastusega ehitatud Celiga GT4-ja. Pidev nelivedu ja kuhjaga võimsust, kuid linnakiirustel (oversized) kõrvits puhuma ei jõudnud hakata ja raske esiots muutis kurvijuhitavuse olematuks. Lisaks polnud tegemist ka kerge kupeega. Seega müüki. Õigemini võttis üks huviline minuga tühja koha pealt ühendust ja soovis ära osta.
Edasi hakkasin vaatama vanemaid ja lihtsamaid Euroopa kupeesi. Koha alguses olid pildil 2 Porschet. 924 (ka turbo) ja 944. Lisaks Golf GTI MK1. Lisaks kaalusin ka Mazda MX5-te.
Mazda ja (korralik) MK1 GTI jäid maru kalliteks ja otsustasin Porsche poole vaadata. Üks hea, kuid pikalt seisnud 924 eksemplar tuli Frankfurti müüki. Hoobilt võtsin lennupiletid ja põrutasin Saksamaale. Kohapeal selgus, et tulenevalt seismisest selle autoga ei julge Eestisse sõitma hakata. Mis ikka. Veetsin paar päeva mõnusalt Saksamaal aega ja tulin koju tagasi.
Ming aeg hljem, kui Rootsi kroon kukkus hakkasin sealpool pakutavaid autosi kaema. Raha polnud palju ning valik piiratud. Siis tuli Malmös müüki Porsche 944R (sellest pikemalt lõpus). Helistasin, sain teada, et keegi on rulliga värvinud, kuid avariid teinud pole. Auto oli sõidukorras ja hinda sai tublisti painutada.
Piletid lennule Kopenhaagenisse ja sealt rongiga 2 peatust Malmösse. Seejärel 7 tunnga 650+ km sõitu ja praamil olingi.
Millega siis tegu:
Tegemist vaid Rootsi turule tehtud erimudeliga, mida valmistati vaid 9 tk. Auto suunitlus oli ringrada, ning seega on kõik rasked mugavuslisad välja jäätud, ning asendatud omal ajal ülikalli handling paketiga M030.
Ära on jäetud:
- roolivõim
- el aknad
- konditsioneer
- KAT
- jms luksus pudi-padi
Külge on pandud:
- Kõige kangemad sportistmed, mida tol ajal tervele Porsche mudelivalikule saada oli (k.a. 959)
- Koni kangeimad amordid
- ees madalamad vedrud (ja jäigemad)
- taga torsioonid jämedamad
- kõige jämedamad sway bar-id (stabikavardad vist on tõlkes) mis 944 sai tellida
Lisaks veel vaid 911-le saada olnud üleni riidest (standard on poolnahk) burgundy pinstripe sisumaterjal. Tagaistmetel (kui nii võib nimetada) pole turvavöösi ega isegi turvavöö kinnituskohti, autod registreeriti kaheistmelistena.
Värviks oli kõigil 9-l alpin white valge ja ümber kere jooksid burgundy tribud. Ninal ja tagaosal oli suur 944R logo
SIIN siis väheke veel infot (interjori pildid on minu autost

Auto ostuhetkel


Pildil nähtavad porilapakad on tehase option vaid Rootsi turule

tänu kõrgele külgtoele on esiistmed kulunud. tänaseks on uus kattematerjal peal. Originaalkanga sebisin Saksamaalt(ilge defka)

tagaistmed nagu uuel autol (of course, kuna sinna ei mahu keegi)
Auto on sõitnud 316 000 km ja see on dokumenteeritud ja usutav läbisõit. aasta on 1986. Mootoriks 2.5l Porsche enda poolt konstrueeritud vabalthingav (4 sil). kilovatte uuena 120.
Tänaseks palju pisemaid töid tehtud peale istmete katmise. Värvkate on porno, ku vaadata lähemalt kui 5m. Ülevärvimisega raha puudumise pärast ei kirusta, kuna tundub, et seda autot nipea ei müü.
Õnnestus ka saada once in a lifetime diiliga 80-date 911 legendaarsed Fuchs sepisveljed. Asjad on ulmeliselt kerged ja sobivad nagu rusikas silma auku.


Esiots on maas, kuna stange tahab vähe parandust ning mootoririhm vahetust (muidu ei õnnestu).
Loodan Juunis Tallinnasse tuua ja kasutama hakata. Enne ülevaatust vaja teha siis lisaks rihmavahetusele rooliotsad (paar sotti tk) ja summuti pütt vahetada.
...ja sellega ma siis lühidalt tegelen...kui igavus tapab

ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
