Küsimus Seville kohta

Kõik, mis mujale ei sobi
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Küsimus Seville kohta

Post by ain »

üks nüanss veel - kui juba kaaned korra tehtud, siis järgmisel korral on ees mootori vahetus. 2x ei saa N* plokki timesertida.
Ja kui auto on 260 000km sõitnud, peaks ta igalt poolt parasjagu kulunud olema.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
bls
vaikne vend
Posts: 15
Joined: 16 Sep 2008, 17:58

Re: Küsimus Seville kohta

Post by bls »

Olen seda jah kuskilt lugenud, äkki siit samast foorumist, et ühe korra teed, siis järgmine on vahetus.
Peab turuuringut jätkama :)
Kristjan
huviline
Posts: 71
Joined: 15 Nov 2008, 11:31
Location: Tallinn

Re: Küsimus Seville kohta

Post by Kristjan »

ain wrote: Ja kui auto on 260 000km sõitnud, peaks ta igalt poolt parasjagu kulunud olema.
Nagu räägitakse, et usakate 1 000 000 km läbisõiduks pole veel mingi näitaja...aga kuidas on lood N* mootoriga ?
Mul 230 000km läbisõitu, et kas peaks muretsema juba millegi pärast ?
Kui lugeda igast foorumeid siis on jäänud silma, et 200 000km on juba N* mootoritele liiast...ei tahaks hästi uskuda seda sest, selle legendi järgi oleks see suutlikuselt tõenäoliselt maailma kõige väiksema läbisõiduga mootor :evil:
STS '95
User avatar
DevilDeville
ravi puudub
Posts: 1992
Joined: 06 Dec 2006, 19:54
Skype Kasutaja: devildeville
Location: Tallinn

Re: Küsimus Seville kohta

Post by DevilDeville »

üldiselt on ikka suur vahe, kas tegemist vanakooli madalapöörde pushrod v8 mootoriga või kõrgete pöörete ja miljoni klapiga põhjatähega. kaldun arvama, et ega baierlase täisalu v8 mootorid ka palju pikemalt ei käi põhjatähest. pakuks mõlemile korraliku hoolduse korral 350000 ilma remondita a ma ei pretendeeri siin mingile põhjapanevale tõemonopolile.
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Küsimus Seville kohta

Post by ain »

ma arvan, et see topic annab sulle vastuse:
http://www.cadillacforums.com/forums/no ... o-can.html" onclick="window.open(this.href);return false;
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Kristjan
huviline
Posts: 71
Joined: 15 Nov 2008, 11:31
Location: Tallinn

Re: Küsimus Seville kohta

Post by Kristjan »

ain wrote:ma arvan, et see topic annab sulle vastuse:
http://www.cadillacforums.com/forums/no ... o-can.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu 2 esimest lk lugesin läbi. Ega eriti üle minu masinast seal neid ei paista ja probleeme on.
STS '95
User avatar
mty
aktivist
Posts: 152
Joined: 22 Nov 2008, 22:58

Re: Küsimus Seville kohta

Post by mty »

Kristjan wrote:
ain wrote:ma arvan, et see topic annab sulle vastuse:
http://www.cadillacforums.com/forums/no ... o-can.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu 2 esimest lk lugesin läbi. Ega eriti üle minu masinast seal neid ei paista ja probleeme on.
seal on miilides asi ju...150k miili peaks olema enam-v2hem 230k km...
What part of "F#CK OFF!" didn't you understand?...
Kristjan
huviline
Posts: 71
Joined: 15 Nov 2008, 11:31
Location: Tallinn

Re: Küsimus Seville kohta

Post by Kristjan »

Jep arvutasin ümber kui lugesin :)
STS '95
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Küsimus Seville kohta

Post by ain »

loe rohkem - pole seal ka 200k miile haruldus.
Aga lõppeks taandub kõik ikkagi sellele, kuidas eelmised omanikud on autot hoidnud - kilometraaz ei näita mitte midagi :yup
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
User avatar
mty
aktivist
Posts: 152
Joined: 22 Nov 2008, 22:58

Re: Küsimus Seville kohta

Post by mty »

esimese hooga suurim number seal teemas...
312000 miles on a 97 STS. Everything still original with the engine, of course the spark plugs have been changed 3 times, new wires once, new coils once, new alternator once, new water pump once, new fuel pump once and now needs another one, new fuel pressure regulator once, new rear knuckles on both sides, new aluminum heater core(the original had plastic tanks that split and filled up the floor board with coolant...not to mention it looked like Cheech and Chong was driving with all of the steam/smoke coming out of the windows). The dirver window and the passenger rear window doesn't roll down, all 4 struts are bad, she uses and leaks a little oil (to the tune of about a quart/1000 miles. The air dam on the front has been ripped off from running over one too many jackrabbits. Other than that...she's cherry, no dings, dents or scratches and...if a new fuel pump was installed, she would still run like a striped assed ape! Oh yeah, she's still getting 22-24 mpg! Has been a good car!
nii, et pole miskit muretseda, kui korralikult hooldada...
What part of "F#CK OFF!" didn't you understand?...
Kristjan
huviline
Posts: 71
Joined: 15 Nov 2008, 11:31
Location: Tallinn

Re: Küsimus Seville kohta

Post by Kristjan »

Viitsib keegi oma sevillel millel on kapotil embleem, ära mõõta mitu cm on eest märgi keskkohani.
Tellisin ebayst märgi ja plaan see ikka külge puurida :hat
STS '95
Kristjan
huviline
Posts: 71
Joined: 15 Nov 2008, 11:31
Location: Tallinn

Re: Küsimus Seville kohta

Post by Kristjan »

Keegi kohe kindlasti oskab öelda mis mudel pirnid esituledesse käivad.
Telliks ebayst ühed ultra heledad :)
STS '95
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: Küsimus Seville kohta

Post by ain »

http://www.gm.com/gmownercenter/" onclick="window.open(this.href);return false;

registreeri end ära ja tõmba owners manual alla - seal kõikide pirnide margid toodud.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Post Reply