seda minagi...mingi time-to-time anomaalia on kaelas j2relikult...DevilDeville wrote:13,8 on ju igati aktseptaabel
seville elektrikala...
Re: seville elektrikala...
What part of "F#CK OFF!" didn't you understand?...
Re: seville elektrikala...
f#ck...t2na hommikul j2lle k2ima ei l2inud...kahe p2evaga jookseb nii tyhjaks...
What part of "F#CK OFF!" didn't you understand?...
Re: seville elektrikala...
eile sai siis ab'sse viidud auto...lisaks amordipatjadele(mis esiosa kolisemist ei eemaldanud muide)vahetati aku, kuna vana olevat kutu olnud...hetkel enam anomaaliaid ei esine, laadimine pidevalt min. 13,7v, tuled ei virvenda jne...aga eks n2is...
What part of "F#CK OFF!" didn't you understand?...
Re: seville elektrikala...
nojah - telliskivistunud aku laeb ju ikka sama voldiga, lihtsalt mahtuvust pole...
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: seville elektrikala...
Mul ka tuled kergelt vibravad nagu...
Kas asi võib olla akus või küünlajuhtmetes mis on aastast 95 tõenäoliselt ?
Kas asi võib olla akus või küünlajuhtmetes mis on aastast 95 tõenäoliselt ?
STS '95
Re: seville elektrikala...
vaata tulede juhtmestik üle näiteks.
Ma ei tea miks, aga ma pole mitte ühelgi autol näinud korralikku juhtmekimpu tuledesse - peenikesed juhtmed, mis isegi lähitule võimsust ära ei kannata. Ja Caddy pole siin erandiks. Otsi mõne lammutaja käest paar uut tulede pistikut ja tee korralik uus kimp. Ja muidugi siis juba pane tuledele minev vool läbi relee minema, jääb tulelüliti vahetus ka tulevikus ära.
Aku kontrollist oli siin juba juttu, testi ära.
Küünlajuhtmed ei puutu asjasse aga need tuleks ka ära vahetada koos küünaldega 100 000 miili peal. Mis siis, et tunduvad nagu töötavat.
Autot ikka hoolda, mitte ära remondi
Ma ei tea miks, aga ma pole mitte ühelgi autol näinud korralikku juhtmekimpu tuledesse - peenikesed juhtmed, mis isegi lähitule võimsust ära ei kannata. Ja Caddy pole siin erandiks. Otsi mõne lammutaja käest paar uut tulede pistikut ja tee korralik uus kimp. Ja muidugi siis juba pane tuledele minev vool läbi relee minema, jääb tulelüliti vahetus ka tulevikus ära.
Aku kontrollist oli siin juba juttu, testi ära.
Küünlajuhtmed ei puutu asjasse aga need tuleks ka ära vahetada koos küünaldega 100 000 miili peal. Mis siis, et tunduvad nagu töötavat.
Autot ikka hoolda, mitte ära remondi

„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).