Katshoti auto:
http://www.cardomain.com/ride/210884
Fleetwood SS teema poolitus - modifitseerimine
Võrreldes tema omaga on plaanis (milline kuldne sõna) pisut teine õhu sissevool nn RAISS ehk Ram Air system, mida eBays paari sotiga pakutakse...tundub hea, korjab õhu esipamperi alt sisse ja ümbris e "toru" on tehtud coated plastikust..tundub, nagu mingi keraamika oleks peal.
Veel seal foorumites on silma jäänud 1 option, esi "nügijate" eemaldamine ja selle asemele pannakse pamperisse kroomist nn korgid.
Hetkel siis kogun rasva, et saaks siis jaanuaris-veebruaris võimalikult suure kola korraga ära tellida...ehk kannatab maaletoojatega kokku leppida ja saaks odavamalt, kellegi pagassis asjad kohale toimetada.
PS, mida tähendab posi tagasild..ma saan aru, et tegemist on mingi LSD-ga?...sellega on eBays kitsas käes, samas pakuti vajaliku ülekandega posi silda tervikuna müüa, impala alt. Samas kuidas see kolakas kohale tassida...
Veel seal foorumites on silma jäänud 1 option, esi "nügijate" eemaldamine ja selle asemele pannakse pamperisse kroomist nn korgid.
Hetkel siis kogun rasva, et saaks siis jaanuaris-veebruaris võimalikult suure kola korraga ära tellida...ehk kannatab maaletoojatega kokku leppida ja saaks odavamalt, kellegi pagassis asjad kohale toimetada.
PS, mida tähendab posi tagasild..ma saan aru, et tegemist on mingi LSD-ga?...sellega on eBays kitsas käes, samas pakuti vajaliku ülekandega posi silda tervikuna müüa, impala alt. Samas kuidas see kolakas kohale tassida...
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo

kui esistange nügijad (bumperette) ära võtad, siis ma ostaks nad ära 
posi on jah lukuga sild (positraction) nimetus/tüüp selline LSD vist peaks samalaadne olema:
One type uses four differential pinions instead of two, with two pinion shafts. It also uses a series of four clutch discs. The differential pinions run into resistance when they try to turn the axle side gears. The resistance gets transferred to the pinion shafts driving the pinions. The shafts are forced to slide up little ramps. This action moves both shafts outward. The pinions cause the clutches to lock.
Other types use cone clutches, or disc clutches under pressure from coil springs. By restricting the differential action, torque is delivered to the slipping wheel.
transa võib küll vaevaliseks mimma - suur ja raske asi. Ilmselt ainuke võimalus on kellegile konteinerisse kaasa sokutada.

posi on jah lukuga sild (positraction) nimetus/tüüp selline LSD vist peaks samalaadne olema:
One type uses four differential pinions instead of two, with two pinion shafts. It also uses a series of four clutch discs. The differential pinions run into resistance when they try to turn the axle side gears. The resistance gets transferred to the pinion shafts driving the pinions. The shafts are forced to slide up little ramps. This action moves both shafts outward. The pinions cause the clutches to lock.
Other types use cone clutches, or disc clutches under pressure from coil springs. By restricting the differential action, torque is delivered to the slipping wheel.
transa võib küll vaevaliseks mimma - suur ja raske asi. Ilmselt ainuke võimalus on kellegile konteinerisse kaasa sokutada.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Ahjaa, tuli meelde et mul on veel mingit kola pakkuda, kui tahad
1 armatuur, alumine osa, pruunikas
el akende ja itmete lülitiplokid
el akna mootorid kogu krempliga(2)
keskluku mootorid kogu krempliga(2)
Esiukse polster, punane vist oli
armatuurialune juhtmestik.
uhh...paari burnoutkumme võiks kah hooaja lõpuks pakkuda 235/70R15
Kui kellelgi peaks vaja minema, siis saab uurida.
jupid osati klapivad caprice, roadmasteri ja impala asjadega..ahjaa, custom cruiser kah
E: oskad sa öelda Ain, milline sild mul on all
1 armatuur, alumine osa, pruunikas
el akende ja itmete lülitiplokid
el akna mootorid kogu krempliga(2)
keskluku mootorid kogu krempliga(2)
Esiukse polster, punane vist oli
armatuurialune juhtmestik.
uhh...paari burnoutkumme võiks kah hooaja lõpuks pakkuda 235/70R15
Kui kellelgi peaks vaja minema, siis saab uurida.
jupid osati klapivad caprice, roadmasteri ja impala asjadega..ahjaa, custom cruiser kah
E: oskad sa öelda Ain, milline sild mul on all
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo

Ahjaa, just praegu avastasin, et üks kodanik ühes kohas müütab LT1 58mm TB ja keraamilisi headereid, mis sobilikud Vettele.
Ei tea, kas need headerid ka mulle istuksid...
Hindasi pole veel küsinud, ehk saab soodsamalt, kui ülelombi tarima hakata,
Ei tea, kas need headerid ka mulle istuksid...
Hindasi pole veel küsinud, ehk saab soodsamalt, kui ülelombi tarima hakata,
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo

silda võin homme vaadata - Broughami ja commercial chassis mudelitel on ülekanne on 2.93, tavalisel fleetwoodil vähe hõredam, aga täpselt hetkel ei mäleta.
Headeritega on nii, et pead mõõtma, kas mahuvad - või siis kuskilt foorumitest täpselt teada saama, millised istuvad. Kui ehku peale ostad, siis pole sellest keraamikast mingit kasu, kui ikka neid lõikuma pead hakkama...
headereid teeb see shop - mikid kiidavad taevani:
http://www.clearimageautomotive.com/bud ... eaders.htm
loe ka:
http://www.cadillacforums.com/forums/5- ... 94-fw.html
Headeritega on nii, et pead mõõtma, kas mahuvad - või siis kuskilt foorumitest täpselt teada saama, millised istuvad. Kui ehku peale ostad, siis pole sellest keraamikast mingit kasu, kui ikka neid lõikuma pead hakkama...
headereid teeb see shop - mikid kiidavad taevani:
http://www.clearimageautomotive.com/bud ... eaders.htm
loe ka:
http://www.cadillacforums.com/forums/5- ... 94-fw.html
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
REAR DRIVE AXLE
Description: Semi-Floating Hypoid
No. of Differential Pinions: 2
Drive Wheel Bearing Type: Roller
Axle Ratio (Fleetwood): 2.56:1
Axle Ratio (Brougham): 2.93:1
Axle Ratio (V4P Trailer Towing Option): 3.42:1
Axle Ratio (Coachbuilder): 2.93:1
Description: Semi-Floating Hypoid
No. of Differential Pinions: 2
Drive Wheel Bearing Type: Roller
Axle Ratio (Fleetwood): 2.56:1
Axle Ratio (Brougham): 2.93:1
Axle Ratio (V4P Trailer Towing Option): 3.42:1
Axle Ratio (Coachbuilder): 2.93:1
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
OK, a vaata seal minuantud lingil, kui neid tooteid valima hakata, siis peab valima 2 erineva tagasilla vahel
üks on GM 10 BOLT 7.6`28 spine axle
ja teine GM 10 BOLT 8.5`30 spine axle.
Ülekanne on mul jah 2.56 selle peab upgradema 3.08 peale
Uhh üsna palju tegemist ikka on...
üks on GM 10 BOLT 7.6`28 spine axle
ja teine GM 10 BOLT 8.5`30 spine axle.
Ülekanne on mul jah 2.56 selle peab upgradema 3.08 peale
Uhh üsna palju tegemist ikka on...
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
