Hetkel just jõudsin vaevalt koju. Peale poes käiku tundus kummaline see, et ei puhkunud enam sooja...
Sain 1km sõita kui temp oli 126 ja tuli mingi hoiatuskiri ette. Mida kuradit nüüd siis ??
Uurisin nüüd kodus veidi ja ükski neist ventidest ei käi ringi ja sisse puhub aint külma õhku.
Loodan, et selle väikse sõiduga mootorit hukka ei keeranud
mis kiri tuli ette?
millised on "ei ükski neist ventidest"
kas jahutusvedeliku tase on normis?
kas jahutusvedelik on välja keenud paisupaagist - ümbrus siis märg-tosooline?
ei puhu sisse sooja - kas kliima on 32 kraadi peale keeratud?
Kas jahutusventikate kaitsmed on terved?
Kas jahutusventide releed on töökorras?
Paluks rohkem infot.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Mingi motor idle vms.
Tosooli korki ma küll maha ei saanud (kuum) aga midagi üle või läbi ajanud ei ole.
2 Venti on seal kapoti all radika juures, need ei tööta.
Panin kliima 32 ja aint külma.
Releede asukohta ei tea kuna repair manuali pole käepärast.
Kaitsmeid lähen uurin.
Veakoode pole.
1. siis kõigepealt käi üle jahutusventikate juhtmestik - et kõik pistikud oleks küljes, mootorid ise töötavad ja releed toimivad.
kui kont on sees, siis peaks üks vent kohe taha haakima - saad seda testida ilma mootorit ohustamata.
2. vaata, kas veepumba rihm on üldse peal või lõtv pole, kas pinguti töötab.
3. nüüd peaks mootor jahedam olema - kas jahutusvedelikku on piisavalt?
4. vaata kas radikas on terve/lõdvikud kõik küljes
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
peaks olema radika ja ventide all servas kuskil suht keskel.
aga savi neist praegu, vaata teised asjad üle.
Külm salong viitab kas olematule jahutusvedelikule (ka kuumenemine) või mittetöötavale veepumbale (ka kuumenemine) - logish?
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Ühesõnaga ei saanud mina seda korki maha. KAs sellega on midagi tehtud või krt teab.
Ühtegi venti taha ei võta ei kondiga ega ilma. Kuna ei ole automehaanik ja elan kortermajas siis ei ole võimalust lammutada ja leiutada ka.
siis ma ei oska sind aidata - vaja siiski teada, kas süsteemis vedelikku on.
Ja kas vedelik oli korralik või veeollus, mis lihtsalt ära külmus....
Kork käib maha nagu tavaline radikakork - vajutad alla ja keerad vastupäeva. Veits raskelt ta käib jah.
Ja kas veepumba rihm on ikka peal ja pingul? - asub näoga mootori poole vaadates paremas servas, eesmise plokikaane kõrval, vaike katteke peaks ka peal olema...
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Aknast välja vaadata siis auto kallale ma küll ei lähe täna :P
Ma arvan, et panen American Beauty'sse aja ja võtan masina treila peale.
Ei ole just sobivaimad ilmad ise tänaval autot lahata.
Loodan, et mootorile haiget ei teinud
ilm jah jube
aga enne rahakoti lahti tegemist ma soovitaks eelmises postis mainitud asjad üle vaadata.
Asi võib olla just nii lihtne, et pumba rihm katki või siis hoopis oli radikas esimese külmaga jääs (see muidugi juba suurem jama - üks mootor meil siin nii puruks külmetati)
Oleks loll viia auto ABsse ja sealt sama targalt kuhugi platsile seisma, sest diagnoos sama, mida ise võiksid lihtsalt vaadata.
Joo rahulikult sooja teed ja kui kannatab taas välja minna, vaata need lihtsad asjad ise üle.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
selle autoga peaks kannatama 2-3 km sõita ikka ju. Sõida Mustika vms keskuse alla parklasse, mine võta eskuses see tee ära, mida eelnevalt soovitati. Tunni pärast on auto üles sulanud ja saad vea tuvastada.
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo