Veakoodide lugemine...
Re: Veakoodide lugemine...
Masin liigub veatult. Kõik käigud lähevad kenasti ja vaikselt sisse. Eelmine omanik ütles, et oli lasknud kasti kapitaalremondi teha ja peale seda pidigi aukudest vms läbi sõites selle koodi viksama. Kas juhe halvasti või katki. Ehk ei valetanud siis ja probleem on vaid juhtmestikus. Tagumise amordi kohta ütles, et seal oligi juhe katki olnud aga oli ära parandanud. Kustutasin hetkel kõik koodid ja võibolla lähen teen maanteel väikse tiiru, peale seda testin uuesti.
STS '95
Re: Veakoodide lugemine...
jah, ju siis oligi remont hooletu ja kuskil mingi juhe-pistik jamab vahel.Kristjan wrote:Masin liigub veatult. Kõik käigud lähevad kenasti ja vaikselt sisse. Eelmine omanik ütles, et oli lasknud kasti kapitaalremondi teha ja peale seda pidigi aukudest vms läbi sõites selle koodi viksama. Kas juhe halvasti või katki. Ehk ei valetanud siis ja probleem on vaid juhtmestikus. Tagumise amordi kohta ütles, et seal oligi juhe katki olnud aga oli ära parandanud. Kustutasin hetkel kõik koodid ja võibolla lähen teen maanteel väikse tiiru, peale seda testin uuesti.
anna teada, mis koodid tagasi tulevad - enne muidugi võiksid aju pistikuid ka puhastada-logistada. Mina teeks seda aku juhe maas, siis kustutaks uuesti koodid ja vaataks, mis tagasi tuleb.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Veakoodide lugemine...
Sai siis linnavahel veidi tiirutatud. Koju jõudes ei näidanud mitte ühtegi veakoodi :roll:
Mis kiirusel ta üldse 4 käigu sisse lülitab ? Linnas vist mõtetu üritus.
Mis kiirusel ta üldse 4 käigu sisse lülitab ? Linnas vist mõtetu üritus.
STS '95
Re: Veakoodide lugemine...
Neljas peaks lülituma mingi 65-70 km/h
Seda muidugi rahulikul sõidul
Seda muidugi rahulikul sõidul

Re: Veakoodide lugemine...
Siis asi korras - Margus pole petja mees ka - auto ostsid temalt vist?
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Veakoodide lugemine...
Margus ta oli tõestiain wrote:Siis asi korras - Margus pole petja mees ka - auto ostsid temalt vist?

Aga tänud, hea teada.
STS '95
Re: Veakoodide lugemine...
Nüüd siis selline lugu, et Engine Service Soon tuli põleb ja veakoodi mida annab on:
P056 (E056) ........................................ Transmission Input Speed Sensor
Üks kood veel mis vahepeal tuli:
I027 ........................................................ PRND321 switch failure
PS: Teisi koode pole enam tagasi tulnud.
Viisin täna hommikul auto American Beauty'sse käigukasti diagnosti.
Kohapeal väitsid, et sel masinal on üldiselt päris tugev käigukast...
Eks näis siis.
P056 (E056) ........................................ Transmission Input Speed Sensor
Üks kood veel mis vahepeal tuli:
I027 ........................................................ PRND321 switch failure
PS: Teisi koode pole enam tagasi tulnud.
Viisin täna hommikul auto American Beauty'sse käigukasti diagnosti.
Kohapeal väitsid, et sel masinal on üldiselt päris tugev käigukast...
Eks näis siis.
STS '95
Re: Veakoodide lugemine...
minuarust kumbki neist vigadest ei viita käigukasti probleemile. Esimene on miskine kiiruseandur, teine aga justkui käigugangi asendiandur vms
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo

Re: Veakoodide lugemine...
Nii oligi, et käigukasti kiiruse sensor. Nimelt neid pidi seal 2 olema ja esimene siis peetis.
Asuvad nad mõlemad käigukasti sees.
Hetkel siis seis selline, et andur maksab ~1000.- aga vahetus 10 000.-
Samas ei pidanud see kõige hullem olema kui käigukast töötab norm ja ennem pole ka mõtet vahetada kui käigud lülituvad ok.
Asuvad nad mõlemad käigukasti sees.
Hetkel siis seis selline, et andur maksab ~1000.- aga vahetus 10 000.-
Samas ei pidanud see kõige hullem olema kui käigukast töötab norm ja ennem pole ka mõtet vahetada kui käigud lülituvad ok.
STS '95
Re: Veakoodide lugemine...
jah, remondiks tuleks kast maha võtta. See sensor kontrollib käiguvahetuste aega, konverteri lukustumist, läbilibisemist.
ja sul peaks olema käiguvahetus sellega seoses rikutud - esimeselt teisele peaks olema vahetus järsem, teravam.
Kas kood tuleb kohe tagasi kustutades, või nt ainult siis, kui mootor/kast soojaks läheb?
aga see PRNDL lüliti kood võib tekkida ka siis, kui käik pole korralikult sees/kang on kuidagi kehvasti jäänud ja gaasi annad vms.
Kustuta ära ja kui tagasi ei tule, siis pole lugu...
ja sul peaks olema käiguvahetus sellega seoses rikutud - esimeselt teisele peaks olema vahetus järsem, teravam.
Kas kood tuleb kohe tagasi kustutades, või nt ainult siis, kui mootor/kast soojaks läheb?
aga see PRNDL lüliti kood võib tekkida ka siis, kui käik pole korralikult sees/kang on kuidagi kehvasti jäänud ja gaasi annad vms.
Kustuta ära ja kui tagasi ei tule, siis pole lugu...
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Veakoodide lugemine...
Pigem siis kui kast soojaks läheb...
Aru küll ei saa, et käiguvahetus oleks järsem vms.
Kui keegi teeks selle töö alla 10K ära siis võiks isegi mõelda sellele.
Aru küll ei saa, et käiguvahetus oleks järsem vms.
Kui keegi teeks selle töö alla 10K ära siis võiks isegi mõelda sellele.
STS '95
Re: Veakoodide lugemine...
kahtlen, et keegi seda soodsamalt teeks... aga anyway, kui ilusti vahetab ja hoiatustuld armatuuris kannatad, mis seal ikka.
vaata vahetevahel ikka koode ka, sest äkki on selle vea alla veel midagi tulnud, sest tuli kogu aeg põleb
vaata vahetevahel ikka koode ka, sest äkki on selle vea alla veel midagi tulnud, sest tuli kogu aeg põleb
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Veakoodide lugemine...
Ega ei kannata eriti, üldse ei kannata ühegi autoga kui miski hoiatustuli põleb :P
Rahulikult sõites vahetab käike vaikselt u. 3000 pöörde juures ja ei saa nagu midagi aru.
Võibolla kiirendades annab tunda hoopis... Hetkel pole kuskil enam testida ka 0-100 täisgaasiga.
Eks näis...
Krt see veakoodide passimine on nagu uudiste vaatamine tv. Kui ei tea midagi on elu rahulik ja rõõsa
Rahulikult sõites vahetab käike vaikselt u. 3000 pöörde juures ja ei saa nagu midagi aru.
Võibolla kiirendades annab tunda hoopis... Hetkel pole kuskil enam testida ka 0-100 täisgaasiga.
Eks näis...
Krt see veakoodide passimine on nagu uudiste vaatamine tv. Kui ei tea midagi on elu rahulik ja rõõsa

STS '95
Re: Veakoodide lugemine...
nii ongi - otsustasin ühel päeval armatuuri ette manada voldi näidu - lõppes sellega, et peale 3 päeva sõitu ja õhtuti mööda foorumeid sobrades, kas mu auto ikka toimib nagu vaja, lükkasin näidu jälle temperatuuri peale ja taas elu lill. 
mida rohkem igasuguseid eri näite vaadata saab, seda anaalsemaks asi läheb

mida rohkem igasuguseid eri näite vaadata saab, seda anaalsemaks asi läheb

„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Veakoodide lugemine...
infoks: N* käigukasti solenoide saab kontrollida diagnostika modes:
mine diagnostikasse sisse ja siis "defog" kiri kliimal on A solenoid ja "econ" kiri on B solenoid (kiri põleb, kui solenoid on aktiivne)
Ja korrektne seis peaks olema:
P - A-on, B-off
R - A-on, B-off
N - A-on, B-off
D(OD) - 1käik A-on, B-off; 2käik A-off, B-off; 3käik A-off, B-on; 4käik A-on, B-on
mine diagnostikasse sisse ja siis "defog" kiri kliimal on A solenoid ja "econ" kiri on B solenoid (kiri põleb, kui solenoid on aktiivne)
Ja korrektne seis peaks olema:
P - A-on, B-off
R - A-on, B-off
N - A-on, B-off
D(OD) - 1käik A-on, B-off; 2käik A-off, B-off; 3käik A-off, B-on; 4käik A-on, B-on
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).