Sai toodud auto usast, mis oma 190 tuhhi miil sõitnud ja mootor- kõigukast suht niisked. Käisin ameerika autos mustamäe teel ja meister arvas et ma olen peast põrunud kui sellist korda tahan teha. Mis arvate?
auto auto24-s üleval ka http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... /id=257034
Mure De ville ga aastast 94
Kunagi mulle keegi "kõva" remondimees väitis, et USA autod peavadki alt õlised olema. Ilmselt on selle taga lihtsalt vana hea veneaegne pohhuism ja laiskus.
Mul päris mitmed autod läbi sõidetud ja alt pole õline ükski olnud.
Lihtsalt kasti ja mootori karteritihendeid ju ei viitsita vahetada, sealt edasi vändakaelad jne.
Muidugi tee korda - need tihendid ei maksa suurt midagi, aga endal kuidagi puhtam ja kuivem tunne, kui tead, et asi korras
Mul päris mitmed autod läbi sõidetud ja alt pole õline ükski olnud.
Lihtsalt kasti ja mootori karteritihendeid ju ei viitsita vahetada, sealt edasi vändakaelad jne.
Muidugi tee korda - need tihendid ei maksa suurt midagi, aga endal kuidagi puhtam ja kuivem tunne, kui tead, et asi korras

„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Ma arvan kah, et telli tihendite kitt ja vaheta kogu krempel ära, siis saad edasi vaadata.
Iseenesest on 4.6 Northstar sealpool lompi üsna populaarne rodi mootor, nagu teleshoudest selgub. Tõenäoliselt tänu oma kompaktsusele kergusele ja heale võimsusele. Selline korras mootor on ainuüksi peaaegu väärt seda hinda, mis sa auto eest küsid.
Iseenesest on 4.6 Northstar sealpool lompi üsna populaarne rodi mootor, nagu teleshoudest selgub. Tõenäoliselt tänu oma kompaktsusele kergusele ja heale võimsusele. Selline korras mootor on ainuüksi peaaegu väärt seda hinda, mis sa auto eest küsid.
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
