Cadillaci limu majandus.
-
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1200
- Joined: 04 Mar 2008, 17:19
- Skype Kasutaja: reinbiker
- Location: Tartu
- Contact:
Cadillaci limu majandus.
Selline küsimus, et olen jälginud Cadillaci limu võmalusi ja enamik on nagu ruootsi taksod. Kuue ukselised. Miks neid on sedasi tehtud? Ebays on olnud ka paar nelja ukselist, aga hind läheb krõbedaks. Samas lincolne on kõik koht täis.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
- DevilDeville
- ravi puudub
- Posts: 1992
- Joined: 06 Dec 2006, 19:54
- Skype Kasutaja: devildeville
- Location: Tallinn
Re: Cadillaci limu majandus.
ainuke õige limu on tehaselimu. need isetehtud taksikoerad on kõik proportsioonist väljas.
Devil@üks õige limu õuepeal
Devil@üks õige limu õuepeal

Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
-
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1200
- Joined: 04 Mar 2008, 17:19
- Skype Kasutaja: reinbiker
- Location: Tartu
- Contact:
Re: Cadillaci limu majandus.
Palju inimesi sõidutada saab?
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
- DevilDeville
- ravi puudub
- Posts: 1992
- Joined: 06 Dec 2006, 19:54
- Skype Kasutaja: devildeville
- Location: Tallinn
Re: Cadillaci limu majandus.
Täpsustuseks võib öelda, et kunagi venelased kopeerisid sama istmete kombinatsiooni ameerikast.
Ehk et vaata Tšaika istmeid ja saad aru, kuidas 7 inimest sisse mahub.
Tasub veel lisada, et tehaselimu on ÜLBE
, mitte bling 
Ehk et vaata Tšaika istmeid ja saad aru, kuidas 7 inimest sisse mahub.
Tasub veel lisada, et tehaselimu on ÜLBE


ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo

Re: Cadillaci limu majandus.
no ka see 93-96aa kerega fleet-limusid ju 4 ukselisi
siin isegi üks müügis.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Re: Cadillaci limu majandus.
Klubilane Omar võib sind ilmselt ka limode vallas aidata - tema meil ju limu24.ee omanik.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Cadillaci limu majandus.
see mootor seal küll väga 4.4 nägu ei ole.blood wrote:no ka see 93-96aa kerega fleet-limusid ju 4 ukselisisiin isegi üks müügis.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
krrt, 4.3 baby LT1 võib ta ju ollagi...sel juhul kõige nadim mootor ever limu peal
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo

Re: Cadillaci limu majandus.
pole Fleetile kunagi baby-LT1 pandud.
Vaata, mingi Narva jorss müüb - ei see tea mootorist ööd ega mütsi.
Vaata, mingi Narva jorss müüb - ei see tea mootorist ööd ega mütsi.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
-
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1200
- Joined: 04 Mar 2008, 17:19
- Skype Kasutaja: reinbiker
- Location: Tartu
- Contact:
Re: Cadillaci limu majandus.
Seda Narvakat nägin jah, aga hind on tänase päevaga vähe palju. Poolega sobiks ideaalselt
. See selleks, aga kas see Narva oma on tehases tehtud, või on ainult need vanema generatsiooni omad tehase pillid?

http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Cadillaci limu majandus.
cadillac ei tee limosid juba ammu - mingil 70ndate lõpul lõpetas ära.
ma usun, et Martini mudel võiski olla üks viimaseid.
Limosid teevad allhankijad (CoachBuilders jne), kelledele Cadillac tarnis commercial veermikega autosid - 90ndatel siis Fleetwoodi ja peale selle tootmise lõpetamist DeVille´id
ma usun, et Martini mudel võiski olla üks viimaseid.
Limosid teevad allhankijad (CoachBuilders jne), kelledele Cadillac tarnis commercial veermikega autosid - 90ndatel siis Fleetwoodi ja peale selle tootmise lõpetamist DeVille´id
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
-
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1200
- Joined: 04 Mar 2008, 17:19
- Skype Kasutaja: reinbiker
- Location: Tartu
- Contact:
Re: Cadillaci limu majandus.
Kas siis commertsialil on veermikus mingid tugevamad detailid?
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Cadillaci limu majandus.
täpselt nii - kõik asjad on jämedamad.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
-
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1200
- Joined: 04 Mar 2008, 17:19
- Skype Kasutaja: reinbiker
- Location: Tartu
- Contact:
Re: Cadillaci limu majandus.
Kas neid jämedamaid asju on raskem saada, või tuleb sõber chevy appi võtta?
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Cadillaci limu majandus.
muidugi, püüa kala kinni ja söö ise ära ka...
Vaata ise kas või rockautost ärgi - vastavalt siis kas corporate, commercial või armored kõik sama kraam

Vaata ise kas või rockautost ärgi - vastavalt siis kas corporate, commercial või armored kõik sama kraam
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).