Veakoodide lugemine...
- 90Deville
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1102
- Joined: 11 Sep 2006, 20:00
- Skype Kasutaja: jaan järva
- Location: Haapsalu/Sthlm
Kui sul kondi pumbal rihmaratas loksub, siis on suure töenäosusega läbi laager selle sama rihmaratta keskel. Ei maksa palju ja pumpa ei pea vahetuseks maha ka vötma(osadel peab) aga kala on selles et ilma spets tömmitsata seda kätte nii ei saa et köik ümberringi terveks jääks. Tähendab kätte ei saa seda siduriplaati mis laagri ees on. Aga vöib-olla kui teil seal Tartus pädev vana olemas on ta ka riistad soetanud endale.
Re: Veakoodide lugemine...
Paluksin abi veakoodide TÕLKIMISEL:PCM- P0152, P0300, P0741, RIM- B1328, RSS- C1738. Jama tagavedrustusega, kompressor ei lähe tööle. 

Re: Veakoodide lugemine...
PCM- P0152 - HO2S Circuit High Voltage Bank 2 Sensor 1
P0300 - P0300 Engine Misfire Detected
P0741 - TCC System Stuck Off
RIM- B1328 - Battery/Source Voltage High
RSS- C1738 - Exhaust Solenoid Valve Short to GND
http://forum.cadillacclub.ee/viewtopic.php?f=1&t=375" onclick="window.open(this.href);return false;
Ehk siis viimane kood (RSS) rägib vedrustusest - õhku väljalaskev lapp on massis (ja ilmselt kogu aeg avatud)
P0300 - P0300 Engine Misfire Detected
P0741 - TCC System Stuck Off
RIM- B1328 - Battery/Source Voltage High
RSS- C1738 - Exhaust Solenoid Valve Short to GND
http://forum.cadillacclub.ee/viewtopic.php?f=1&t=375" onclick="window.open(this.href);return false;
Ehk siis viimane kood (RSS) rägib vedrustusest - õhku väljalaskev lapp on massis (ja ilmselt kogu aeg avatud)
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Veakoodide lugemine...
suured tänud. üks juhe oli ära mädanenud- asi korras. paluks TÕLGET ka teistele koodidele - keeleoskusest jääb vajaka. tänud ette!ain wrote:PCM- P0152 - HO2S Circuit High Voltage Bank 2 Sensor 1
P0300 - P0300 Engine Misfire Detected
P0741 - TCC System Stuck Off
RIM- B1328 - Battery/Source Voltage High
RSS- C1738 - Exhaust Solenoid Valve Short to GND
http://forum.cadillacclub.ee/viewtopic.php?f=1&t=375" onclick="window.open(this.href);return false;
Ehk siis viimane kood (RSS) rägib vedrustusest - õhku väljalaskev lapp on massis (ja ilmselt kogu aeg avatud)

Re: Veakoodide lugemine...
P0152 - o2 andur annab liig kõrget signaali välja - võibolla vigane andur, samuti ka kehvad küünlad-juhtmed-süütepoolid sellel mootori küljel
P0300 - mootori detonatsioon (muide, kas sa ikka kustutasid kõik koodod ära, sõitsid ja siis vaatasid uuesti, mis koodid tagasi tulid???)
P0741 - konverter ei lukustu overdrive peal - praktikas tähendab see maanteekiirustel pisikest läbilibisemist, kuumemat kasti temperatuuri ja u liitrikest suuremat kütusekulu maanteel. Võib olla vigane TCC solenoid, mida sa vahetada ei taha, kuna asub kastis sees. Võib olla ka vigane juhe-pistik.
B1328 - aku on vana, olematu mahtuvusega ja laadimise viskab kõrgemaks, kui 15,7 V
aga ikkagi - kas sa ikka kustutaks kõik koodid ära - õpetus on samas koodide topicus, mille ülalpool oma vastuses lisasin - ja vaata, mis koodid tagasi tulevad...
P0300 - mootori detonatsioon (muide, kas sa ikka kustutasid kõik koodod ära, sõitsid ja siis vaatasid uuesti, mis koodid tagasi tulid???)
P0741 - konverter ei lukustu overdrive peal - praktikas tähendab see maanteekiirustel pisikest läbilibisemist, kuumemat kasti temperatuuri ja u liitrikest suuremat kütusekulu maanteel. Võib olla vigane TCC solenoid, mida sa vahetada ei taha, kuna asub kastis sees. Võib olla ka vigane juhe-pistik.
B1328 - aku on vana, olematu mahtuvusega ja laadimise viskab kõrgemaks, kui 15,7 V
aga ikkagi - kas sa ikka kustutaks kõik koodid ära - õpetus on samas koodide topicus, mille ülalpool oma vastuses lisasin - ja vaata, mis koodid tagasi tulevad...
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Veakoodide lugemine...
tagasi tulid koodid: P0152 ja P0741 

- 90Deville
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1102
- Joined: 11 Sep 2006, 20:00
- Skype Kasutaja: jaan järva
- Location: Haapsalu/Sthlm
Re: Veakoodide lugemine...
Nii,
mulgi väike mure nüüd. Nimelt peaks Caddyl saama ükshaaval ka köiki andureid üle kontrollida sealt kliima paneelist, öpetuse leidsin, aga oleks vaja teada neid andurite näite,et mis nad normaalses olekus näitama peaksid. Eriti huvitaks maf ja mat.
Eks see vähe segane jutt sai, aga kes asja jagab sai aru. Mul nimelt on hakanud mingit kala tegema, kord räägib et poolel mootoril segu lahja, siis jälle et teisel poolel liig rikas. Lamba andurid on vahetatud, korduvalt, ja vaakumilekkeid ka ei ole.
Auto siis endiselt 94 deville.
mulgi väike mure nüüd. Nimelt peaks Caddyl saama ükshaaval ka köiki andureid üle kontrollida sealt kliima paneelist, öpetuse leidsin, aga oleks vaja teada neid andurite näite,et mis nad normaalses olekus näitama peaksid. Eriti huvitaks maf ja mat.
Eks see vähe segane jutt sai, aga kes asja jagab sai aru. Mul nimelt on hakanud mingit kala tegema, kord räägib et poolel mootoril segu lahja, siis jälle et teisel poolel liig rikas. Lamba andurid on vahetatud, korduvalt, ja vaakumilekkeid ka ei ole.
Auto siis endiselt 94 deville.
kkk
Re: Veakoodide lugemine...
krt, mul vist oli kuskil kohas see inf - vaatan õhtul kodus järgi ja annan teada...
Mul muidugi on selle auto remondimanuaal ka - ehk tahad seda hoopis? Seal peaks olema kõik andmed ja testimine ka kirjas....
Mul muidugi on selle auto remondimanuaal ka - ehk tahad seda hoopis? Seal peaks olema kõik andmed ja testimine ka kirjas....
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
- 90Deville
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1102
- Joined: 11 Sep 2006, 20:00
- Skype Kasutaja: jaan järva
- Location: Haapsalu/Sthlm
Re: Veakoodide lugemine...
Tänud, Ain, aga kui see on keeruline siia üles panna siis las jääb, kuna sain just enda omaga vist sotid selgeks.
Pool tundi autos istumist ja nuppude vajutamist ja tuli välja, et tagumine lambda siiski persses, hoolimata sellest et ta on uus.
Niiet löön selle jälle ringi ja vaatan mis saab. Veakoodi ei näita selle kohta üldse, antennimees ütles ka et millegipärast mönikord ei näita, ja et umbes 10% uutest lambdadest on juba sündimisest saadik peetis.
Indrek
Pool tundi autos istumist ja nuppude vajutamist ja tuli välja, et tagumine lambda siiski persses, hoolimata sellest et ta on uus.
Niiet löön selle jälle ringi ja vaatan mis saab. Veakoodi ei näita selle kohta üldse, antennimees ütles ka et millegipärast mönikord ei näita, ja et umbes 10% uutest lambdadest on juba sündimisest saadik peetis.
Indrek
kkk
Re: Veakoodide lugemine...
hea kuulda. manuaali võiksid ikkagi saada, kui tahad.
Lambdadega olen täheldanud, et vahel on nad nii uimased, et veakoodi nagu ei pane üles aga samas kogu aju ajab täiega lolliks...
Lambdadega olen täheldanud, et vahel on nad nii uimased, et veakoodi nagu ei pane üles aga samas kogu aju ajab täiega lolliks...
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
- 90Deville
- krooniline mölapidamatus
- Posts: 1102
- Joined: 11 Sep 2006, 20:00
- Skype Kasutaja: jaan järva
- Location: Haapsalu/Sthlm
Re: Veakoodide lugemine...
Heh, ei ole mul manuaali vastu midagi. Eks ma helistan sulle hiljem, siis lepib midagi kokku.
Tänud anyway.
Tänud anyway.
kkk
Re: Veakoodide lugemine...
Tere.
Mu esimene postitus siis siin foorumis aga mõned veakoodid vajaks ümber seletamist ja kas peaksin murelik olema....
P047 (E047) ................................................. IPC - PCM Data Problem
P057 (E057) .......... Shorted 4th Gear Switch Circuit Or Shorted 3-4 Shift Solenoid
P107 (E107) .............................................. PCM/BCM Data Link Problem
P137 (E137) ............................. Loss of TCS (traction control system) Data
A037 ......................................... Loss of Instrument Panel Cluster Data
S027 .............................................. Right Rear Solenoid open circuit
ja kõige lõpuks viskas PCM?
Kui midagi tuleks neist kriitilise pilguga üle vaadata, siis oleks hea teada.
Tänud kes viitsib vastata.
Mu esimene postitus siis siin foorumis aga mõned veakoodid vajaks ümber seletamist ja kas peaksin murelik olema....
P047 (E047) ................................................. IPC - PCM Data Problem
P057 (E057) .......... Shorted 4th Gear Switch Circuit Or Shorted 3-4 Shift Solenoid
P107 (E107) .............................................. PCM/BCM Data Link Problem
P137 (E137) ............................. Loss of TCS (traction control system) Data
A037 ......................................... Loss of Instrument Panel Cluster Data
S027 .............................................. Right Rear Solenoid open circuit
ja kõige lõpuks viskas PCM?
Kui midagi tuleks neist kriitilise pilguga üle vaadata, siis oleks hea teada.
Tänud kes viitsib vastata.
STS '95
Re: Veakoodide lugemine...
võiks murelik olla küll - P057 viitab 3-4 käigu solenoidi või juhtmekimbu lühisele, seda võiks vaadata - kas 4 käik läheb ilusti sisse või ehk istub ta sull 3 peal?
S027 ütleb, et kõrvalistuja poolne tagumine amort ei saa signaali kätte - katkestus. Võiks esialgu pistiku üle vaadata, puhastada ja vaadata kas kood kaob ära.
kui ei, siis juhtmestikku uurida - ehk seal kuskil katkestus.
Ülejänud viitavad sellele, et aju ei saa teiste moodulitega ühendust - vaata samuti kontaktid-pistikud kriitilise pilguga üle.
Siis kustuta kõik koodid ja vaata, mis uuesti ilmuvad.
S027 ütleb, et kõrvalistuja poolne tagumine amort ei saa signaali kätte - katkestus. Võiks esialgu pistiku üle vaadata, puhastada ja vaadata kas kood kaob ära.
kui ei, siis juhtmestikku uurida - ehk seal kuskil katkestus.
Ülejänud viitavad sellele, et aju ei saa teiste moodulitega ühendust - vaata samuti kontaktid-pistikud kriitilise pilguga üle.
Siis kustuta kõik koodid ja vaata, mis uuesti ilmuvad.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).