76 fleetwood eldorado cabrio katuse eemaldamine

Remont jms.
Post Reply
wagoneer
huviline
Posts: 96
Joined: 30 Aug 2008, 00:39

76 fleetwood eldorado cabrio katuse eemaldamine

Post by wagoneer »

No nii ,nagu juba Aini teavitasin telefonitsi, siis hakkan siinseid caddy teadlasi küsimustega tüütama.
Ja põhjus lihtne. Nimelt hakkasin ühele kundele taastama 76 fleet eldorado cabriot. Ja kuna kunde soov oli see algosadeks lammutada, liivapritsida, keevitada,värvida, samuti paigaldada uus sisu ja hiljem ka loodetavasti jälle õnnelikult kokku panna,et Eesti teedel saaks veel üks caddy ringi veereda.
Nüüd siis esimesed küsimused.
Kuidas eemaldada cabrio katust? Manuaalis mis Ain andis on küll näha mis tuleb lahti keerata aga kuidas ta sealt välja tuleb pole juttugi. On keegi kokku puutunud mõne katuse eemaldamisega? Kas ta peab olema avatud või suletud asendis. Endal sai mõistus otsa :bang
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: 76 fleetwood eldorado cabrio katuse eemaldamine

Post by ain »

Küsi kasutaja Ivari käest - tal 73 Eldo (sama kere, vist ka sama katus) - ta kindlasti oskab midagi kosta.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
wagoneer
huviline
Posts: 96
Joined: 30 Aug 2008, 00:39

Re: 76 fleetwood eldorado cabrio katuse eemaldamine

Post by wagoneer »

Nii, see asi siis õnnelikult lõpule jõudnud ning katus käes. Kui kellegil sama häda käes ,võib julgelt märku anda ning saab nõu ja jõuga abistada.
User avatar
ain
ravi puudub
Posts: 5498
Joined: 01 Nov 2005, 21:11
Skype Kasutaja: eldorado67
Location: Tallinn

Re: 76 fleetwood eldorado cabrio katuse eemaldamine

Post by ain »

Julged ehk siiagi paar vihjet eemaldamisest panna?
:beer
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
wagoneer
huviline
Posts: 96
Joined: 30 Aug 2008, 00:39

Re: 76 fleetwood eldorado cabrio katuse eemaldamine

Post by wagoneer »

ain wrote:Julged ehk siiagi paar vihjet eemaldamisest panna?
:beer
No mul olid segavaks elemendiks ühed vedrud, mida ma tähele ei pannu alguses. Vedrud paiknevad siis kummagil küljel kinnituded ühest otsast katuse raami külge ning teisest otsast porikoopa külge(pagassi pool). Ma ei oska öelda kuidas teistel,aga sellel isendil olid need vedrud ilusti riide see. Ilmselt siis vältimaks,et midagi sinna vahele jääks. Eemaldada saab neid pagasniku poolt.
Siis veel on katuse tagumisest alumisest servast külgedele jooksev umbes 4mm terastraat. Mis kinnitub omakorda tagumise tiiva sees paikneva kronsa külge. See tuleb lihtsalt tagasi suruda pagasi poole niikaua kui oma mulgust tiivas välja tuleb. Selle traadi ülesanne on ilmselt hoida katuse klaasialust serva pinges. Siis loomuliklt ka mootor ning muud poldid lahti ja voilaa.
Et katus välja mahuks peaks ta olema umbes 1/3 avatud. Siis saab tagaklaasi piisavalt käega alt tõsta,et too üle tagumise istme taga paikneva paneeli tuleks. Kui katus on sealt pesast välja tulnud võib ta kokku vajutada,et parem tõsta oleks.
PS! see katus koos raamiga on sigaraske.
Post Reply