Aktiivse(õhk) ja passiivse vedrustuse komponendid.
Aktiivse(õhk) ja passiivse vedrustuse komponendid.
Kui sinu Cadillaci (Lincolni, Fordi jne.) õhkvedrustus tõrgub või on koolemas ning esindusest küsitud uue jupi hind toob peale musta masenduse, vaata siia:
http://www.arnottindustries.com/index.asp
Pakutakse nii õhk vedrustust ja selle komponente kui ka asendusvariandina tavalisi ehk passiivseid vedrustus komplekte ja komponente.
Viimast varianti ehk siis õhkvedrustuse vahetamist tavalise ehk passiivse(passive shocks) vedrustuse vastu soovitatakse näiteks USA Cadillac foorumis väga tihti ja nende järelkajad, kes on seda teinud, on olnud valdavalt väga positiivsed. Sellel tegevusel on tavaliselt kaks põhjust: osad valivad selle variandi soodsama hinna pärast pluss vähem võimalikke rikkeid edasises kasutamises. Teine osa aga valib passiivse vedrustuse sportlikuma sõidutunnetuse saavutamiseks ja vahetatakse kas siis kõik neli ammorti või siis näiteks ainult esimesed kaks. Muideks võttes kasutusele passiivsed ammordid ka taga säilib auto tagumise osa kõrguse automaatne reguleering.
http://www.arnottindustries.com/index.asp
Pakutakse nii õhk vedrustust ja selle komponente kui ka asendusvariandina tavalisi ehk passiivseid vedrustus komplekte ja komponente.
Viimast varianti ehk siis õhkvedrustuse vahetamist tavalise ehk passiivse(passive shocks) vedrustuse vastu soovitatakse näiteks USA Cadillac foorumis väga tihti ja nende järelkajad, kes on seda teinud, on olnud valdavalt väga positiivsed. Sellel tegevusel on tavaliselt kaks põhjust: osad valivad selle variandi soodsama hinna pärast pluss vähem võimalikke rikkeid edasises kasutamises. Teine osa aga valib passiivse vedrustuse sportlikuma sõidutunnetuse saavutamiseks ja vahetatakse kas siis kõik neli ammorti või siis näiteks ainult esimesed kaks. Muideks võttes kasutusele passiivsed ammordid ka taga säilib auto tagumise osa kõrguse automaatne reguleering.
STS '02
nii tundub küll jah. 
Kui sul pole neid elektrooniliselt reguleeritava jäikusega amorte.
Ja kui on, siis need sobivad ka vahetuseks, siis tuleb lihtsalt aju ära petta, et veakoode ei viskaks. See õpetus on mul ka kuskil olemas, kui vaja.

Kui sul pole neid elektrooniliselt reguleeritava jäikusega amorte.
Ja kui on, siis need sobivad ka vahetuseks, siis tuleb lihtsalt aju ära petta, et veakoode ei viskaks. See õpetus on mul ka kuskil olemas, kui vaja.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Ei, ei ole "väga vedel"! Ülevaatusel oli kõik 5+ ja läbi ei löö ka.ain wrote:mis mõttes kitte? Parim, mis saad teha, on ikkagi uued panna. Kui on väga vedel, siis amort läbi ju.
Kittide all mõtlesin aftermarket komplekte, et parendada teelpüsivust minematta kompromissile mugavuses.
Näiteks Konil on selline sari nagu FSD: FSD
See FSD seeria oleks ses mõttes ideaalne minu Devil`ile, et FSD kaotab peaaegu koik õõtsumised,noogutamised aga samas ei ole jäik. (käisin ise tehases uurimas, mega leiutis on lihtsalt).
Minu küsimus oligi, et kas sarnaseid kompl. ka Caddidele saada on?
Re: Aktiivse(õhk) ja passiivse vedrustuse komponendid.
Küsiks siis üle, et kas kellegi on vahepeal tekkinud kogemusi seoses asendusamortide tellimise ja paigaldamise ehk lõppresultaadiga.
Või äkki on kellelgi siinolijatest peakkuda esimesi amorte?
Või äkki on kellelgi siinolijatest peakkuda esimesi amorte?
Seville STS '97
Re: Aktiivse(õhk) ja passiivse vedrustuse komponendid.
4tk minu autole maksavad hinnakirja järgi, transa Tallinnasse on $200. Eelmisel nädalal uurisin järgi.
user Hannesel on sellised all, sõidab ja ei kurda. Kasutatutega on nii ja naa - kindlam ikka uued alla kruttida.
Sul amort läbi või elektrooniline osa?
user Hannesel on sellised all, sõidab ja ei kurda. Kasutatutega on nii ja naa - kindlam ikka uued alla kruttida.
Sul amort läbi või elektrooniline osa?
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Aktiivse(õhk) ja passiivse vedrustuse komponendid.
Ma esiveduliste kohta ei tea miskit kõssata, kuid minu Fleet jookseb kenasti passiivsetel Koni-del.
Masin pole enam vedelavõitu ja meenutab natukene euroopa fullsize masinate vedrustust
Masin pole enam vedelavõitu ja meenutab natukene euroopa fullsize masinate vedrustust
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo

Re: Aktiivse(õhk) ja passiivse vedrustuse komponendid.
Tegelikult on lugu järgmine...
Aukudes sõites tundub esiots ikka üpris pehme ja nö. lööb läbi.
Samas ühtegi veakoodi selle kohta pole.
Auto on minu käes olnud alles mõned nädalad. Eelmine nädal sain proovida ühe sõbra 95a seville ja vahe oli ilmselge.
Samas enne ostu käisin vaatamas ja proovimas mingit viit kuut isendit, kuid ka need olid suht kahtlased.
Ja veel. Lasin peale ostu AB-s vedelikke vahetada ja niisama üle vaadata. Eest vahetati üks puks ja öeldi, et muidu sild korras.
Siiski on aukudes sõites selline mõnus kolin sees.
Nüüd mõtlengi, et mida järgmisesks. Huupi ei taha kll midagi vahetama hakata.
Aukudes sõites tundub esiots ikka üpris pehme ja nö. lööb läbi.
Samas ühtegi veakoodi selle kohta pole.
Auto on minu käes olnud alles mõned nädalad. Eelmine nädal sain proovida ühe sõbra 95a seville ja vahe oli ilmselge.
Samas enne ostu käisin vaatamas ja proovimas mingit viit kuut isendit, kuid ka need olid suht kahtlased.
Ja veel. Lasin peale ostu AB-s vedelikke vahetada ja niisama üle vaadata. Eest vahetati üks puks ja öeldi, et muidu sild korras.
Siiski on aukudes sõites selline mõnus kolin sees.
Nüüd mõtlengi, et mida järgmisesks. Huupi ei taha kll midagi vahetama hakata.
Seville STS '97
Re: Aktiivse(õhk) ja passiivse vedrustuse komponendid.
jah, siis pole pikalt mõelda - esiamordid on läbi omadega.
Aga klobin - oled kindel, et ta eest tuleb? Kui jah, siis esimene asi, mida vaadata on stabika kondid - need annavad koleda kolina sisse...
Aga klobin - oled kindel, et ta eest tuleb? Kui jah, siis esimene asi, mida vaadata on stabika kondid - need annavad koleda kolina sisse...
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Aktiivse(õhk) ja passiivse vedrustuse komponendid.
Mul omal oli sama jama et hull klobin ees, sai käidud ja uuritud jupp aega teist ja lõpuks ikkagi ilmnes et stabika puksid läbi. Kusjuures sai neid mitu korda vaadata ja tundusid korras olevat - lõpuks siis üks vend hakkas autot küljepealt kõigutama mis järel alles oli näha et stabika puksid läbi kuigi sai neid ennist all väänatud igatpidi. Nii et soovitaks puksid samuti üle vaadata.
`93 Seville STS