Mis tundeid kodanikes tekitab?
Prognoosid kütuse hindadele on karmid ja reaalsus ainult rõhutab seda.
ma olen siin mõnda aega süvenenud ja ilmselt võtan selle riski ja konverteerin oma Caddy bioetanoolile ümber. See tähendab, et saab sõita nii tava bensiiniga, kui ka E85-ga.:drink
Sellel kütusel on ainult 1 viga - see seob vett. Seega on oht oma vanadest pihustitest lahti saada ja et ajapikku korrodeerivad kütusetorud ära. Lisaks leotab ta paagist kõik sita lahti, kuid mul on pea uus paak, kust läbi käinud vaid 10 000 km jagu kütust, siis seda ma väga ei kardagi. Aga noh, julge hundi rind on rasvane ja Mono/multiport pritsungi conversione on mikid juba palju teinud. Karpadega on raskem, kuna vaja suuremad düüsid ja eritöötlus.
Vastuargumendeid on teretulnud, Ilmselt algab reaalne tegutsemine järgmise nädala alguses.
Bioetanool conversion!
Bioetanool conversion!
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo

Re: Bioetanool conversion!
Mina sinu asemel vaataks gaasi poole. Igasugune bensiin on lõppkokkuvõtteks märksa kallim.
OK, gaasiseade on kallis aga praeguste küttehindade juures tasub ta ära ka vähem sõitval autol.
OK, gaasiseade on kallis aga praeguste küttehindade juures tasub ta ära ka vähem sõitval autol.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Bioetanool conversion!
arvestades minu läbisõitu......ja paljude gaasiseadme klientide probleeme.....ja auto soojaks sõitmist bensiini peal.......siis ütleksin, et gaasiseade ei tasu mul ära.
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo

Re: Bioetanool conversion!
hind seadmel on suur, aga soojaks sõitmine on legend. Käivitamine jah küll bena pealt aga sinul pole sellest sooja ega külma - automaatika teeb sinu eest kõik ära.
Ja veel - sinu aastase läbisõidu juures on sul mõttekas mitte midagi teha ja vana head bensiini põletada - kõige soodsam tuleb.
Ja veel - sinu aastase läbisõidu juures on sul mõttekas mitte midagi teha ja vana head bensiini põletada - kõige soodsam tuleb.

„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Bioetanool conversion!
Mulle tundub ka,et sinu läbisõidu juures.. midagi ehitama hakata on kuidagi nagu mõtetu:? Kui siis noh n.ö uudishimu rahuldamine:) Samas mine tea mis hea asja ära teed: samas see mudugi ilmselt ka säärane projekt mille n.ö "vilju" võid näha alles mõne aja pärast... ehk siis mis katki läind on.. või sis vastupidi et kõik ongi hea.
Ise kasutan FWB igapäeva sõidukina: 100km päevas on suht tavaline sõitmine ja eks ennast ajab ka kratsima see kütuse hind ja vahel ikka gaasi vaadand aga no ei tea loodame et päris 35 krooni liiter maksma ei hakka
Ise kasutan FWB igapäeva sõidukina: 100km päevas on suht tavaline sõitmine ja eks ennast ajab ka kratsima see kütuse hind ja vahel ikka gaasi vaadand aga no ei tea loodame et päris 35 krooni liiter maksma ei hakka

- palumx
- aktivist
- Posts: 246
- Joined: 13 Mar 2007, 04:15
- Skype Kasutaja: palumx
- Location: Tartu, 51 20 637
Re: Bioetanool conversion!
Novot - oodatud teema ka siinkandis....
Ise bioetanooli süsteemist eriti midagi ei tea, seega uurisin ka enda aparaadile just gaasiseadme paigaldust (loe: mure selles, et keskm u 20l/100 ja sõitu u 170 km päevas). Aga jah, need hinnad , mis väljas on, pole ikka päris need, mida V8-le paigaldus + gaasiseade ise maksma läheks. Jutt jääb ikka sina 27-30 raha kanti... Aga palju Sa selle eest sõita saaks.... Samas on Sul aparaat müügis ka, niiet mine tea... Aga seda bioetanooli süsteemi võiks küll proovida, kasvõi teistele eeskujuks... Ehk läheb müügiisugi üle
Edu ja hoia meid ikka kursis!
Ise bioetanooli süsteemist eriti midagi ei tea, seega uurisin ka enda aparaadile just gaasiseadme paigaldust (loe: mure selles, et keskm u 20l/100 ja sõitu u 170 km päevas). Aga jah, need hinnad , mis väljas on, pole ikka päris need, mida V8-le paigaldus + gaasiseade ise maksma läheks. Jutt jääb ikka sina 27-30 raha kanti... Aga palju Sa selle eest sõita saaks.... Samas on Sul aparaat müügis ka, niiet mine tea... Aga seda bioetanooli süsteemi võiks küll proovida, kasvõi teistele eeskujuks... Ehk läheb müügiisugi üle

Edu ja hoia meid ikka kursis!
When you turn your car on, does it return the favor?
Re: Bioetanool conversion!
Mikidega juba virnade kaupa e-maile vahetanud.
On miskine uuema põlvkonna "süsteem", mida hakati selle aasta algusest müüma. Väidetavalt lahendab ka "külma kütuse" probleemi. Ehk et alkohol ei taha hästi põlema minna, kui kraadiklaas 0 lähedale jõudma hakkab(seespidiselt samas mõjub just hästi). See uuem süsteem siis pidavat 0 Celsiusega igati hästi käima minema ja ega mul eriti rohkem vaja polegi. Kui veidi bensiini sinna E85 hulka segada, siis käivitumine paraneb veelgi.
Raha.
Rahalise koha pealt oleks see igati mõistlik liigutus. Ühekordne investeering. Kütusehinnad ja prognoosid on ostjad päris eemale peletanud, ja suuremate mootoritega autod on naljakalt odavaks läinud. Bioetanool on ehk hea müügiargument ja võtab hirme vähemaks.
Samas teisest küljest...kui müümata jääb, siis pole kah miskit katki...saab odava kütusega sõita (ja mõned Hp-d juurde)
Töö.
Kõik need uuemad kitid on täiesti bolt-on (snap-on õigemini) Vaja on ainult hunnik pistikuid lahti võtta ja jälle ühendada ja siis üks plokk kuhugi kinnitada. No umbes nagu Xenoni paigaldus. Eile õhtul võtsin karbi lahti, nokitsesin pistikud lahti, ühendasin ploki pistikutega sinna vahele, uus pirn sisse, plokk kuhugile kinni ja voila. 20 min ja tuled ees.
Olenevalt silindrite arvust, lubab tootja paigaldusajak kuni 30 min...ka totaalsel võhikul. Peab vaid hea ligipääs kütusepihustitele olema (ei tohiks katte all ollla).
On miskine uuema põlvkonna "süsteem", mida hakati selle aasta algusest müüma. Väidetavalt lahendab ka "külma kütuse" probleemi. Ehk et alkohol ei taha hästi põlema minna, kui kraadiklaas 0 lähedale jõudma hakkab(seespidiselt samas mõjub just hästi). See uuem süsteem siis pidavat 0 Celsiusega igati hästi käima minema ja ega mul eriti rohkem vaja polegi. Kui veidi bensiini sinna E85 hulka segada, siis käivitumine paraneb veelgi.
Raha.
Rahalise koha pealt oleks see igati mõistlik liigutus. Ühekordne investeering. Kütusehinnad ja prognoosid on ostjad päris eemale peletanud, ja suuremate mootoritega autod on naljakalt odavaks läinud. Bioetanool on ehk hea müügiargument ja võtab hirme vähemaks.
Samas teisest küljest...kui müümata jääb, siis pole kah miskit katki...saab odava kütusega sõita (ja mõned Hp-d juurde)
Töö.
Kõik need uuemad kitid on täiesti bolt-on (snap-on õigemini) Vaja on ainult hunnik pistikuid lahti võtta ja jälle ühendada ja siis üks plokk kuhugi kinnitada. No umbes nagu Xenoni paigaldus. Eile õhtul võtsin karbi lahti, nokitsesin pistikud lahti, ühendasin ploki pistikutega sinna vahele, uus pirn sisse, plokk kuhugile kinni ja voila. 20 min ja tuled ees.
Olenevalt silindrite arvust, lubab tootja paigaldusajak kuni 30 min...ka totaalsel võhikul. Peab vaid hea ligipääs kütusepihustitele olema (ei tohiks katte all ollla).
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo

- palumx
- aktivist
- Posts: 246
- Joined: 13 Mar 2007, 04:15
- Skype Kasutaja: palumx
- Location: Tartu, 51 20 637
Re: Bioetanool conversion!
http://www.driveflexfuel.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuttav koht?
Tuttav koht?
When you turn your car on, does it return the favor?
Re: Bioetanool conversion!
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo

- palumx
- aktivist
- Posts: 246
- Joined: 13 Mar 2007, 04:15
- Skype Kasutaja: palumx
- Location: Tartu, 51 20 637
Re: Bioetanool conversion!
aga Sina suhtled millise pakkujaga?
When you turn your car on, does it return the favor?