Küsimusi seville kohta?
Re: Küsimusi seville kohta?
Kaks history veakoodi:
A046 .......Low Refrigerant Charge ja
P081 (E081) ........ CAM to 4X reference correlation problem
Mida ma peaks nüüd teadma või ette võtma ?
Janek
A046 .......Low Refrigerant Charge ja
P081 (E081) ........ CAM to 4X reference correlation problem
Mida ma peaks nüüd teadma või ette võtma ?
Janek
`93 Seville STS
Re: Küsimusi seville kohta?
A046 - kondis hakkab freoon otsa saama - lase kontrollida lekkeid ja uus freoon sisse.
P081 - nukkvõlli andurilt liiga palju pulsse - seda viga võivad põhjustada näiteks kehvasti veetud/vigased küünlajuhtmed - kontrolli üle, kustuta kood ja kui tekib uuesti, anna teada - siis läheb edasi. aga iseenesest ei midagi koledat
P081 - nukkvõlli andurilt liiga palju pulsse - seda viga võivad põhjustada näiteks kehvasti veetud/vigased küünlajuhtmed - kontrolli üle, kustuta kood ja kui tekib uuesti, anna teada - siis läheb edasi. aga iseenesest ei midagi koledat

„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Küsimusi seville kohta?
Kliima sai hiljaaegu täidetud eks siis peab hakkama tegelema lekke otsimisega!
Tänud
Tänud
`93 Seville STS
Re: Küsimusi seville kohta?
just - ainult täitmine ei aita, tavaliselt on leke ka (kui just pole auto aastast 90)Janek wrote:Kliima sai hiljaaegu täidetud eks siis peab hakkama tegelema lekke otsimisega!
Tänud
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Küsimusi seville kohta?
Saand nüüd siin tehtud igasugu sillatöid ja piisavalt põhja alla piilund. Silma jäi selline asi et tagumiste amortide kaitsekummid pragunevad. Saab neid eraldi vahetada või tuleb oodata kuni need päris puru ja sitt sisse ronib ning siis amorte vahetama hakata
Amordi vahetusest ei taha kohe mitte mõeldagi, külmavärinad käivad juba sellele mõeldes üle selja 


Re: Küsimusi seville kohta?
pole tõtt öelda kuskil eraldi kaitsekatteid müügis näinud. Aga ilmselt saad abi mõnelt suuremast amordimüüjalt? ehk miski sobib sinna mõõtudelt.
Anna siin ka teada, kui targemaks saad.
Anna siin ka teada, kui targemaks saad.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Küsimusi seville kohta?
Ei hakka uut teemat tegema, aga palju on STSil normaalne temperatuur kuskil ummikutes tiksudes? Maanteel liikudes on seier täpselt keskel, aga kui oled kuskil 30 minti ummikutes tiksunud kisub kuskile sinna 235F kanti ja veits ülesse poolegi, kas see on normaalne? Veits murelikuks teeb
Loud pipes save lives!
99a STS
99a STS
Re: Küsimusi seville kohta?
täiesti normaalne. Sul seieritega variant jah?
Murelikuks muutu siis, kui temp hakkab sõidul imelikult üles-alla kõikuma(kaane tihend eeldatavasti) või kui 115 pealt (oli vist, pead ei anna, otsi ise tehnilise alt) teist jahutusventi taha ei võta.
Murelikuks muutu siis, kui temp hakkab sõidul imelikult üles-alla kõikuma(kaane tihend eeldatavasti) või kui 115 pealt (oli vist, pead ei anna, otsi ise tehnilise alt) teist jahutusventi taha ei võta.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Küsimusi seville kohta?
Mul seieritega jah...lihtsalt mingi hetk avastasin et kui auto kohapeal mõnda aega pikemalt käib siis vajub seier sinna kusagile kolmveerand kella kanti, kui sõitma hakata ja maanteele minna siis tuleb ilusasti tagasi keskele. Aga no kui see normaalne nähtus, siis mul süda oluliselt rahulikum!
Tänud Ain
Tänud Ain
Loud pipes save lives!
99a STS
99a STS
Re: Küsimusi seville kohta?
Nonii 2 nädalat tagasi sain veakoodi P0440 ja kirja armatuuris check gas cap. Sai siis seda korki kontrollitud ja veakood kustutatud, täna hommikul ilmus teade ja kood jälle ekraanile. Nagu ma aru saan siis seda teadet võib põhjustada vigane bensiinipaagi kork, leke kuskil kütusesüsteemis või siis mingi klapp. Korgiga on mässatud, viga säilis. Järgmiseks hakkan voolikuid üle vaatama. Mind huvitaks kus asub 2001a sevillel see müstiline "purge solenoid" ja paagi tuulutuse söefilter.