Käigukangi blokeering
Käigukangi blokeering
Tere! Probleem: külma mootoriga käivitades käigukang blokeeritud, st. P-asendist ei liigu reeversile, mõni minut soojenemist ja kõik toimib normaalselt. Kas tuleb kellelgi tuttav ette?
Seville SLS 1998 Northstar. Tänud ette, kui keegi vastab.
Seville SLS 1998 Northstar. Tänud ette, kui keegi vastab.
käigukang põrandal jah?
Siis võta lahti kate, millest kang välja tuleb - seal on kohe näha kogu see mehhanismus ja kontaktindus - puhasta seal kõik mingi elektroonikapuhastusvahendi või siis kas või viina-piiritusega ära.
Caddyl on nii, et kui paned kangi park asendisse, siis üks elektriline lüliti lükkab kangile nn luku peale.
Nüüd, kui vajutad pidurit, peaks elektriline mehhanism kangi vabastama.
Kui see lüliti-mehhanism on saastane või on sinna näiteks kunagi sodi-pepsit vms peale aetud, siis ta ei toimi korralikult.
On olemas ka teine võimalus, aga ma ei tahaks sind praegu kurvastama hakata - tee kõigepealt see puhastamine ära.
Siis võta lahti kate, millest kang välja tuleb - seal on kohe näha kogu see mehhanismus ja kontaktindus - puhasta seal kõik mingi elektroonikapuhastusvahendi või siis kas või viina-piiritusega ära.
Caddyl on nii, et kui paned kangi park asendisse, siis üks elektriline lüliti lükkab kangile nn luku peale.
Nüüd, kui vajutad pidurit, peaks elektriline mehhanism kangi vabastama.
Kui see lüliti-mehhanism on saastane või on sinna näiteks kunagi sodi-pepsit vms peale aetud, siis ta ei toimi korralikult.
On olemas ka teine võimalus, aga ma ei tahaks sind praegu kurvastama hakata - tee kõigepealt see puhastamine ära.
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
B2119 - Lumbar Forward/Aft Sensor Failed - on täitsa olemas. Sul iste ei liigu mälus määratud asendisse - õigemini eraldi pumbatav seljatoetuspadi.
Arvatavasti ta kas ei pumpa ennast piisavalt täis ja mingi andur siis annab häiret.
Aga nüüd siis kasti juurde. Proovi teha nii, et enne auto parkimist vajuta kässar peale, alles siis pane kast parkingu peale.
Ja anna homme teada, kas see aitas.
Kui ei, on viga kas interlock solenoidis või edasi sealt, kastis...
Veel - ilus ja puhas võis seal kõik olla, aga lase igaks juhuks mingi elektroonikapuhastuse sprayga siiski kogu värk seal üle...
Arvatavasti ta kas ei pumpa ennast piisavalt täis ja mingi andur siis annab häiret.
Aga nüüd siis kasti juurde. Proovi teha nii, et enne auto parkimist vajuta kässar peale, alles siis pane kast parkingu peale.
Ja anna homme teada, kas see aitas.
Kui ei, on viga kas interlock solenoidis või edasi sealt, kastis...
Veel - ilus ja puhas võis seal kõik olla, aga lase igaks juhuks mingi elektroonikapuhastuse sprayga siiski kogu värk seal üle...
„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Käigukangi blokeering
Pole küll otseselt teemaga seotud, kuna kastiks VW Golfil (1.9 TDI 2000a.) olev automaatkast aga vast keegi midagi samalaadset kogenud.
Sümptomid siis sellised et kiirustel, mis nõuavad 4. käiku (kuskil peale 70km/h) hakkab tahhomeetri osuti hüppama, sõltuvalt päevast nii 200-300 kuni 500 pööret ülesse ja siis alla tagasi. Stabiilselt nii iga 5 - 6 sekundi tagant. Auto kiirus samal ajal ei suurene.
Mootor kontrollitud, seal mingeid rikkerid ei tuvastatud, filtrid, õlid, asjad vahetatud.
Käiguvahetusega ka sellised lood et mõnikord lööb näiteks 2. käigu hirmsa kolksuga sisse, teinekord jälle sama lugu 4. käiguga. Või siis alla vahetades 2. pealt 1. peale. Samas võib päevi töötada täiesti perfektselt.
Ja et sellest veel vähe oleks siis jääb vahest ka käigukangi blokeering peale, selle vastu aitab tavaliselt see kui pisut gaasi anda või kui kässar enne Parki lükkamist peale tõmmata.
Any ideas? Kast peetis või elektroonika viga?
Tänud juba ette.
Sümptomid siis sellised et kiirustel, mis nõuavad 4. käiku (kuskil peale 70km/h) hakkab tahhomeetri osuti hüppama, sõltuvalt päevast nii 200-300 kuni 500 pööret ülesse ja siis alla tagasi. Stabiilselt nii iga 5 - 6 sekundi tagant. Auto kiirus samal ajal ei suurene.
Mootor kontrollitud, seal mingeid rikkerid ei tuvastatud, filtrid, õlid, asjad vahetatud.
Käiguvahetusega ka sellised lood et mõnikord lööb näiteks 2. käigu hirmsa kolksuga sisse, teinekord jälle sama lugu 4. käiguga. Või siis alla vahetades 2. pealt 1. peale. Samas võib päevi töötada täiesti perfektselt.
Ja et sellest veel vähe oleks siis jääb vahest ka käigukangi blokeering peale, selle vastu aitab tavaliselt see kui pisut gaasi anda või kui kässar enne Parki lükkamist peale tõmmata.
Any ideas? Kast peetis või elektroonika viga?
Tänud juba ette.
STS '95
Re: Käigukangi blokeering
kas hüppab tahhomeeteri osuti või pöörded? - see on siin võtmeküsimus
ex Lexus, ex Taurus, ex Sable, ex Fleetwood, ex Porsche, ex 2x Lexus LS430
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo
Current:
LS400, Infiniti QX70, GT86, Lepo

Re: Käigukangi blokeering
Eilsest veel üks tähelepanek.
Trassil sõites nii 80-100 km/h tunnis olid pöörded tavapärasest kõrgemad 1800 vs 2200 ning kõrgemate pöörete juures mootor enam ei tuuritanud. Seda kestis muidugi nii kaua kuni käigud korra alla esimeseni lapiti pidurdamisel. Siis jätkus kõik vana rada pidi.
Ahjaa käigukangi blokeeringut enam ei esine, sai ära vahetatud see andur, mis mootori pöördeid loeb.
Targem vist ikka spetsialistide juurde pöörduda
Trassil sõites nii 80-100 km/h tunnis olid pöörded tavapärasest kõrgemad 1800 vs 2200 ning kõrgemate pöörete juures mootor enam ei tuuritanud. Seda kestis muidugi nii kaua kuni käigud korra alla esimeseni lapiti pidurdamisel. Siis jätkus kõik vana rada pidi.
Ahjaa käigukangi blokeeringut enam ei esine, sai ära vahetatud see andur, mis mootori pöördeid loeb.
Targem vist ikka spetsialistide juurde pöörduda

STS '95
Re: Käigukangi blokeering
ilmselt küll - mina näiteks ei tea rahvaautost ööd ega mütsi 

„siin on tegemist jällegi ühe toreda riigireetmisega“ (Bretschneider).
Re: Käigukangi blokeering
sa ei ole ainus. ka paljud kes arvavad et nad teavad rahva autost ühte või teist (loe Saksa Auto) oskavad selle automaatkasti peale vaid õlgu kehitada
STS '95